Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жамбыл Жабаев. Балама хат

24 ақпан 2020, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
БекітемінКүні:Мектеп: Сынып: 
Сабақ: әдебиеттік оқуМұғалімнің аты - жөні: Қатысқаны: 22
Қатыспагағы: 22
Сабақтың тақырыбы:Ж. Жабаев. Балама хат
Сабақ негізделген оқу мақсатттарыӨлең мазмұнын түсіндіру, автор туралы мағұлмат беру.
Оқыту нәтижелері:*Барлық оқушылар: өлеңді мәнерлеп оқи алады, сұрақтарға жауап бере алады.
*Оқушылардың басым бөлігі: міөлеңдегі негізгі идеяны түсінеді..
*Кейбір оқушылар: мағұлмат жинап, ортаға ой салады.
Тілдік мақсат:
Оқылым:Өлеңд і мәнерлеп, іштей оқиды.
Айтылым:Өлеңнен түсінгенімен бөліседі
Жазылым:Сөздікті дәптерге жазады
Тыңдалым:Оқушылар бірін - бірін тыңдайды.
Көрнекілігі Оқулық, стикер, суреттер, жіп, маркерлер
Әдіс - тәсілдер:Баяндау, түсіндіру,«Жеке жұмыс»,»Жұптық жұмыс, «Топтық» «Insert», «Тұлғаны таңы», «Досыма тілек», «Жалғасын тап», «Микрафон»әдісі
Алдыңғы оқу(5 мин) «Жалғасын тап»
«Тау қыраны» мәнерлеп оқу.
 Жоспар 
Жоспарланған уақыт 
Басталуы (уақытқа бөлу) 3 мин 1. Сыныптағы іс - әрекеттер 2. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгелдеп, журналға белгілеу. 3. Топқа бөлу (геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу)
I. топ - «Білімділер»
II. топ -«Алғырлар»
III топ -. «Тапқырлар»
Ортасы 35 минТапсырмаНәтиже, критерийлер


«Досыма тілек»тренингі Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
II. Тақырыпты хабарлау
: Біздің бүгінгі өткелі отырған тақырыбымыз Ж. Жабаевтың «Балама хат»
Дәптерлеріне бүгінгі күн мен тақырыпты жазады
III. «Тұлғаны таңы»
« Өнерлінің қолы алтын, өлеңшінің сөзі алтын.
Жамбыл Жабаев туралы мәлімет алу 48 бет
Қай топ берілген сызбаны тез толтырады?
• Ақын қашан, қай жылы дүниеге келді?
• Оған кім ақ батасын берген?
• Жамбыл қай жылы, неше жаста қайтыс болған?
• Оның атында нелер бар?
Тұжырым: сызба бойынша жауаптарын тексеру.
• 1846 жылы қазіргі Жамбыл
облысы Шу өзені бойындағы Жамбыл
тауының баурайында туған;
• оған атақты ақыны Сүйінбай ақ батасын берген;
• заман шындығын жырлаған, туған өлкеге, Отанға, қазақ халқының бұрынғы өткен батырларға арнаған, балаларға да арнап жазған;
• Оның атында бір облыс, бірнеше аудан, көшелер, республикалық филармония бар;
  • 1945 жылы 100 жасқа аяқ басқан шағында Алматы маңындағы өз ауылында қайтыс болды.
Ж. Жабаев туралы мәлімет алады.
IV. Оқулықпен жұмыс.
«Жеке жұмыс»- өлеңді мәнерлеп оқу.
«Жалғасын тап» тізбектеп өлеңді мазмұнын айтып шығу,
Өлеңді і іштей жүргізіп оқиды, түсінеді, ой - пікірлерін ортаға салады.
V. «Топпен жұмыс»
I. топ - Бейбіт өмірін соғыс кезімен салыстыра отырып, кемшіліктерін айту, бейбіт өмірінің құнын түсіндіру..
II. топ - «Біз бейбітшілікті сүйеміз» деген шағын эссе жазу. 5 мин. ішінде орындау
III. топ - Өлеңді қара сөзбен баяндау
3 топқа тапсырма беріледі, оқушылар флипчартқа түсіру арқылы қорғайды, мәтінге әңгіме жазады.
VI. «Сергіту сәті» (3 мин)
Тербеледі ағаштар,
Самал желмен ес еді
Оқушылар көбелектің қимыл - қозғалысын жасайды.


Шығармашылық тапсырма.
Өлеңнен Алғадайдың және оның жауынгерлер достарының берген анты жөнінде айтылған жолдарды тауып жазыңдар. 
Өлеңді өз ойымен аяқтайды.
 Аяғы Сабақты қорыту. «Микрафон»әдісі
Сұраққа жауап алу
Жамбыл 1846 жылы қазіргі Жамбыл облысы Шу өзені бойында туған.
Ақын балаларға арнап өлеңдерін жазбаған.
Оның баласының аты Алғадай.
«Балама хат» өлеңі Ұлы Отан соғысы кезінде жазылған.
  Сонымен, қай топ жеңіске жетті?
Сұраққа жауап береді.
Қосымша ақпарат


Саралау
деңгейлік тапсырма 
Бағалау. смайликтер арқылы бағалау (2 мин)Пәнаралық байланыс. қазақ тілі, бейнелеу, дүниетану 
Кері байланыс (2 мин)- Бүгінгі сабақ ұнады ма? - Сен үшін не қиын болды? - тағы не білгің келеді?Оқушылар бүгінгі сабақты түсіндім, ұнады дегендер қызыл стикерге, түсінбеген жерім бар сары стикер, тағы да білгім келеді дегендер қызыл стикерге жазады 
Бүгін оқушылар не білді?*Барлық оқушылар: өлеңді мәнерлеп оқи алады, сұрақтарға жауап бере алады.
*Оқушылардың басым бөлігі: міөлеңдегі негізгі идеяны түсінеді..
*Кейбір оқушылар: мағұлмат жинап, ортаға ой салады.
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Сабақ мақсаттары тақырыпқа сай алынған, оқу мақсаттары тапсырмаға сай алынған
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Маған берілген уақыт ішінде толық тапсырмаларды орындауға үлгердім
Үйге тапсырмаЖаттау 
Қандай екі нәрсе табысты болды?1: Сабақтың мақсаты шынайы да сәтті өтті
2: Топтық жұмыс жасай кезінде оқушылардың бір - біріне үйретіп, көмек берулері арқылы білімді толық меңгеруге көмек берді










3 050
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
«Бала-көңілдің жыры, күннің нұры»
«Бала-көңілдің жыры, күннің нұры»
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Адам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы айту. Оқыту нәтижелері: Барлық оқушылар: адам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: өз ойларын анық, жеткізеді. Кейбір
Суықторғай
Суықторғай
Сабақ негізделген оқу мақсатттары: Әңгіме мазмұнын түсініп оқыту, мазмұнына талдау жасау, өздігінен оқып үйрету. Оқыту нәтижелері: *Барлық оқушылар: суықторғай тіршілігі туралы біледі, *Оқушылардың басым бөлігі: тапсырманы оқып, орындай алады.
Мұқағали Мақатаев «Сүйемін, өскен Отаным»
Мұқағали Мақатаев «Сүйемін, өскен Отаным»
Оқушыларды Мұқағали Мақатаевтың «Сүйемін, өскен Отаным» атты өлеңін мәнерлеп, түсініп оқуға үйрету; өлеңнің өзекті түйінін, ойын ашуға жағдай жасау, Отанға деген патриоттық сезімдерін ояту.
Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын. А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба.
Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын. А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба.
Абай Құнанбаев туралы толық мағлұмат алу, өлең мазмұнын түсіне отырып, негізгі ойды ашу.
Ж. Аймауытов Қартқожа
Ж. Аймауытов Қартқожа
Көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады. Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Жамбыл Жабаев "Балама хат"
Жамбыл Жабаев "Балама хат"
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Қызылту ауылы, «Кішкенетау» орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Мансия Ораловна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×