Жазбаша көбейту және бөлу
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу.
Мақсаты: 1. Жазбаша көбейту және бөлуден алған білімдерін бекіту, тиянақтау.
2. Оқушылардың дүниетанымын кеңейту.
3. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тарауынан алған білім - икемділіктерін іске асыра білуге дағдыландыру.
Типі: Білімді бекіту.
Әдісі: Топпен жұмыс.
Көрнекілігі: Ақпараттық құралдар.
Барысы: І. Ұйымдастыру.
а) Сабақты ертеңгілікпен бастау.
Мұғалім: Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды күніміз,
Жарқырайды даламыз
Қайырлы күн, балалар.
Қайырлы күн, қонақтар.
Балалар: Күндей жадырап
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай мөлдір, таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастайық.
- Балалар бүгінгі жаңа сабағымыздың түрі жарыс сабақ. Біз 3 топқа бөлініп өз білімдерімізбен жарысқа түсеміз, жеңіске жетуге тырысамыз.
І топ «Ойшылдар», ІІ топ «Дарындылар», ІІІ топ «Жас ғалымдар».
Мақсаты: Әр жеке оқушыларға сабаққа жауап берулеріне байланысты жұлдызшалар беріліп отырады. Сол бойынша жеке оқушылар бағаланады. Жеңіске жеткен топ анықталады.
Сабақ 9 кезеңнен тұрады.
1. Бәйге.
2. «Кім зерек?» ойыны.
3. Сандық субтест.
4. Теңдеу шешу.
5. Артық сан мен артық сөзді тап.
6. Сәйкестендіру тесті.
7. Математикалық домино.
8. Тездет, бірақ қателеспе!
9. Жұлдыз санау.
І кезең. Бәйге
Мақсаты: Өткенді қайталау, естеріне түсіру.
Математикалық тест тапсырмалары
1) Немересі 8 жаста, ал әжесі одан 10 есе үлкен. Әжесінің жасы нешеде?
а) 8+10
ә) 8 х 10
б) 10+8
Бүгін бізде қонақта болған достықтың, әдеміліктің белгісі
Ақ көгершіннің құрметіне « Ақ көгершін» әнін орындайық.
Рахмет балалар, сабағымыз аяқталды.
2) Белгісіз санды тап.
8 Х = 240
а) 232
ә) 248
б) 30
3) Ұзындығы 7см, ені 5см тік төртбұрыштың ауданы нешеге тең?
а) 35 см 2
ә) 12 см 2
б) 24 см 2
4) Қандай сан 2, 3 және 7 сандарына
қалдықсыз бөлінеді?
а) 24
ә) 35
б) 42
5) 3 санының кубы нешеге тең?
а) 18
ә) 27
б) 9
6) Бір тәуліктің 1/6 бөлігі нешеге тең?
а) 6
ә) 4
б) 12
7) Альбом 60 теңге, кітап одан 4 есе қымбат тұрады. Сатып алуға екеуіне қанша ақша жұмсалады?
а) 280 тг
ә) 240 тг
б) 300 тг
8) 59: 8 = 7 бөліндісінде қанша қалдық қалады?
а) 3
ә) 4
б) 1
9) Қай мысалды көбейтумен алмастыруға болады?
а) 11+21+31
ә) 15+15+15
б) 5+6+5
10) Әлияның 120 теңгесі бар еді. Ол біреуі 50 теңге тұратын 2 қаламсап сатып алды. Әлияның неше теңгесі қалды?
а) 120 - 50 +2
ә) 120 - 50 х 2
б) (120 - 50) х 2
Оқулықпен жұмыс № 1 тапсырма (ауызша)
ІІ кезең. Кім зерек? ойыны
Бұл кезеңде оқулықта № 2 тапсырма орындалады.
ІІІ. Кезең. Сандық субтест
Мақсаты: Бос орындардағы тиісті сандарды табу.
ІҮ. Кезең. Теңдеу шешу
Оқулықтағы 3 – тапсырма.
3 топтан 3 оқушы орындайды.
Ү. Кезең.
Артық сан мен артық сөзді тап.
ҮІ. Кезең. Сәйкестендіру тесті.
Оқулықтағы № 4 тапсырма тексер
А) (10 + 438 ): 4 = 114 --------------- Ә) (10 + 238 ) – 4 = 245
(18 + 438): 4 = 112 -------------- (11 + 238) – 4 = 244
(26 + 438): 4 = 118 -------------- (12 + 238) – 4 = 247
(34 + 438): 4 = 116 -------------- (13 + 238) – 4 = 246
ҮІІ. Кезең. Математикалық домино.
Мақсаты: Ойымызды сергіту мақсатында берілген цифрларды көбейту, бөлу амалдары арқылы шешіп жоғалған әріпті табу.
Жоғалған әріптерден әдептілік сөзі шығады. Оқушылардан «Әдептілік» туралы сөздер, мақал – мәтелдер сұрау. Мысалы:
Сіз, біз, саламатсыз ба, сау болыңыз, рахмет, кешіріңіз, т. б
1. Әдептілік ар ұят, адамдықтың белгісі.
2. Әдептілік белгісі, иіліп сәлем бергені т. б.
ҮІІІ. Кезең. Тездет, бірақ қателеспе.
Мақсаты: математикалық жұмбақ есептерді тез, қателеспей есептеу.
(Жұмбақ есептер үнтаспа арқылы беріледі ).
ІХ. Кезең. Жұлдыз санау.
Бұл кезеңде оқушылардың жинаған жұлдызшалары арқылы білімдері бағаланады. Жеңіске жеткен топ анықталады.
Сабақтың тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу.
Мақсаты: 1. Жазбаша көбейту және бөлуден алған білімдерін бекіту, тиянақтау.
2. Оқушылардың дүниетанымын кеңейту.
3. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тарауынан алған білім - икемділіктерін іске асыра білуге дағдыландыру.
Типі: Білімді бекіту.
Әдісі: Топпен жұмыс.
Көрнекілігі: Ақпараттық құралдар.
Барысы: І. Ұйымдастыру.
а) Сабақты ертеңгілікпен бастау.
Мұғалім: Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды күніміз,
Жарқырайды даламыз
Қайырлы күн, балалар.
Қайырлы күн, қонақтар.
Балалар: Күндей жадырап
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай мөлдір, таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастайық.
- Балалар бүгінгі жаңа сабағымыздың түрі жарыс сабақ. Біз 3 топқа бөлініп өз білімдерімізбен жарысқа түсеміз, жеңіске жетуге тырысамыз.
І топ «Ойшылдар», ІІ топ «Дарындылар», ІІІ топ «Жас ғалымдар».
Мақсаты: Әр жеке оқушыларға сабаққа жауап берулеріне байланысты жұлдызшалар беріліп отырады. Сол бойынша жеке оқушылар бағаланады. Жеңіске жеткен топ анықталады.
Сабақ 9 кезеңнен тұрады.
1. Бәйге.
2. «Кім зерек?» ойыны.
3. Сандық субтест.
4. Теңдеу шешу.
5. Артық сан мен артық сөзді тап.
6. Сәйкестендіру тесті.
7. Математикалық домино.
8. Тездет, бірақ қателеспе!
9. Жұлдыз санау.
І кезең. Бәйге
Мақсаты: Өткенді қайталау, естеріне түсіру.
Математикалық тест тапсырмалары
1) Немересі 8 жаста, ал әжесі одан 10 есе үлкен. Әжесінің жасы нешеде?
а) 8+10
ә) 8 х 10
б) 10+8
Бүгін бізде қонақта болған достықтың, әдеміліктің белгісі
Ақ көгершіннің құрметіне « Ақ көгершін» әнін орындайық.
Рахмет балалар, сабағымыз аяқталды.
2) Белгісіз санды тап.
8 Х = 240
а) 232
ә) 248
б) 30
3) Ұзындығы 7см, ені 5см тік төртбұрыштың ауданы нешеге тең?
а) 35 см 2
ә) 12 см 2
б) 24 см 2
4) Қандай сан 2, 3 және 7 сандарына
қалдықсыз бөлінеді?
а) 24
ә) 35
б) 42
5) 3 санының кубы нешеге тең?
а) 18
ә) 27
б) 9
6) Бір тәуліктің 1/6 бөлігі нешеге тең?
а) 6
ә) 4
б) 12
7) Альбом 60 теңге, кітап одан 4 есе қымбат тұрады. Сатып алуға екеуіне қанша ақша жұмсалады?
а) 280 тг
ә) 240 тг
б) 300 тг
8) 59: 8 = 7 бөліндісінде қанша қалдық қалады?
а) 3
ә) 4
б) 1
9) Қай мысалды көбейтумен алмастыруға болады?
а) 11+21+31
ә) 15+15+15
б) 5+6+5
10) Әлияның 120 теңгесі бар еді. Ол біреуі 50 теңге тұратын 2 қаламсап сатып алды. Әлияның неше теңгесі қалды?
а) 120 - 50 +2
ә) 120 - 50 х 2
б) (120 - 50) х 2
Оқулықпен жұмыс № 1 тапсырма (ауызша)
ІІ кезең. Кім зерек? ойыны
Бұл кезеңде оқулықта № 2 тапсырма орындалады.
ІІІ. Кезең. Сандық субтест
Мақсаты: Бос орындардағы тиісті сандарды табу.
ІҮ. Кезең. Теңдеу шешу
Оқулықтағы 3 – тапсырма.
3 топтан 3 оқушы орындайды.
Ү. Кезең.
Артық сан мен артық сөзді тап.
ҮІ. Кезең. Сәйкестендіру тесті.
Оқулықтағы № 4 тапсырма тексер
А) (10 + 438 ): 4 = 114 --------------- Ә) (10 + 238 ) – 4 = 245
(18 + 438): 4 = 112 -------------- (11 + 238) – 4 = 244
(26 + 438): 4 = 118 -------------- (12 + 238) – 4 = 247
(34 + 438): 4 = 116 -------------- (13 + 238) – 4 = 246
ҮІІ. Кезең. Математикалық домино.
Мақсаты: Ойымызды сергіту мақсатында берілген цифрларды көбейту, бөлу амалдары арқылы шешіп жоғалған әріпті табу.
Жоғалған әріптерден әдептілік сөзі шығады. Оқушылардан «Әдептілік» туралы сөздер, мақал – мәтелдер сұрау. Мысалы:
Сіз, біз, саламатсыз ба, сау болыңыз, рахмет, кешіріңіз, т. б
1. Әдептілік ар ұят, адамдықтың белгісі.
2. Әдептілік белгісі, иіліп сәлем бергені т. б.
ҮІІІ. Кезең. Тездет, бірақ қателеспе.
Мақсаты: математикалық жұмбақ есептерді тез, қателеспей есептеу.
(Жұмбақ есептер үнтаспа арқылы беріледі ).
ІХ. Кезең. Жұлдыз санау.
Бұл кезеңде оқушылардың жинаған жұлдызшалары арқылы білімдері бағаланады. Жеңіске жеткен топ анықталады.
Жаңалықтар
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.