Сөзжұмбақтар
Сөзжұмбақтар
Дүниетану бойынша осы тұрғыда жасалған сөзжұмбақтар оқушының сабаққа деген зейінін, белсенділігін, танымдылығын, қызығушылығын, білімділігін арттыруға көп септігін тигізеді. Үнемі бір сарынды сабақтан көрі оқушы сабақта әр түрлі әрекет, жұмыстар жасағанды ұнатады. Әртүрлі әдістер арқылы тереңдете және жеделдете оқытуға арналған пәндік деректер, тапсырмалар өз ойларын, білімдерін толық жеткізе алуларына мүмкіндік береді. Оқушылар тақырып бойынша қажетті деректер жиынтығын есте сақтай отырып, қосымша мәліметтер ала алады. Сабақ тақырыбын қорытындылауға да жақсы, көмегі зор.
1. Сөзжұмбақ « Адам ағзасы»
Дене тірегі не?/Қаңқа/
Жүрек, өкпені қорғайтын қай сүйек?/Кеуде/
Жалпақ иілген сүйектер /қабырға/
Адамның бас қолбасшысы не?/Ми/
Сендегі ең бағалы зат, миды қорғайтын не?/Бас/
Дене сөзіне мағынасы жуық сөз./Ағза/
Шынықтыру мәдениетіне не жатады?/Жүзу/
Кеуде сүйегіне кіретін сүйектердің бірі не?/Омыртқа/
Бұлшық еттер сүйекке қалай бекінеді?/Сіңір/
Сүйектердің бір - бірімен жалғасатын жері /буын/
2 Сөзжұмбақ «Жүрек»
Жүрек - қан айналым жүйесі
1. Сенің жүрегіңнің мөлшері./Жұдырық/
2. Қандай сәтте жүрек соғуы ұлғаяды?/Жүгіргенде/
3. Жүректен қандай тамыр арқылы қан бүкіл мүшелерге тарайды?/Артерия/
4. Қандай тамыр арқылы жүрекке қан қайтадан құйылады? /Вена/
5. Қандай дене ағзадағы бактерияны жояды?/Лейкоцит/
3. Тыныс алу жүйесі
Тыныс алу жүйесі не?/Өкпе/
Тыныс алғанда ауа не арқылы өтеді?/Көмекей/
Тамақтан алатын ауру /Баспа/
Ауа не арқылы өтеді?/Кеңірдек/
4. Ас қорыту жүйесі
Ас қайдан өтеді?/Ауыз/
Тамақ түсетін жер./асқазан
Тіршілік үшін адамға не керек? /тамақ/
Қорытылмаған ас қандай ішектердің бірі арқылы сыртқа шығарылады? /тоқ ішек/
Сілекей ауыз қуысында не кездеседі?/Микроп/
Ішектегі қоректік заттар қай бездерінің бірінің сөлі арқылы ыдырайды? / Ұйқы бездері/
Асты қабылдайтын, шайнауға қатысатын не?/Тіл./
Организмдегі улы заттарды залалсыздандыратын мүше./Бауыр/
5. Сөзжұмбақ «Сезім мүшелері»
Мұрынның ортаңғы бөлімінде қандай сезу жүйкелері орналасқан? (иіс)
Ерекше арнайы сезімтал мүшелері бас бөлігінің қай жерінде кездеседі? (Ерінде)
Көру мүшесі не? (көз)
Құлақтың үш бөлімінің бірі қандай бөлік? (ішкі)
Қандай кезде иісті сезе алмаймыз? (Тұмау)
Иіс сезу мүшесі не? (Мұрын)
Иіс сезу дабылын миға өткізетін не? (Жүйке)
Көз ортасында не болады? (Қарашық)
Құлақ қандай мүше? (Есту)
Дәм сезу мүшесі не? (Тіл)
Ақпаратты қабылдайтын қандай жасушалар? (Сезімтал)
Көру жүйкесі арқылы бейнені миға өткізетін қандай қабық? (Торлы)
Тұмаудың әсерінен мұрындағы кілегей қабықшалары не істейді? (Ісінеді)
Дүниетану бойынша осы тұрғыда жасалған сөзжұмбақтар оқушының сабаққа деген зейінін, белсенділігін, танымдылығын, қызығушылығын, білімділігін арттыруға көп септігін тигізеді. Үнемі бір сарынды сабақтан көрі оқушы сабақта әр түрлі әрекет, жұмыстар жасағанды ұнатады. Әртүрлі әдістер арқылы тереңдете және жеделдете оқытуға арналған пәндік деректер, тапсырмалар өз ойларын, білімдерін толық жеткізе алуларына мүмкіндік береді. Оқушылар тақырып бойынша қажетті деректер жиынтығын есте сақтай отырып, қосымша мәліметтер ала алады. Сабақ тақырыбын қорытындылауға да жақсы, көмегі зор.
1. Сөзжұмбақ « Адам ағзасы»
Дене тірегі не?/Қаңқа/
Жүрек, өкпені қорғайтын қай сүйек?/Кеуде/
Жалпақ иілген сүйектер /қабырға/
Адамның бас қолбасшысы не?/Ми/
Сендегі ең бағалы зат, миды қорғайтын не?/Бас/
Дене сөзіне мағынасы жуық сөз./Ағза/
Шынықтыру мәдениетіне не жатады?/Жүзу/
Кеуде сүйегіне кіретін сүйектердің бірі не?/Омыртқа/
Бұлшық еттер сүйекке қалай бекінеді?/Сіңір/
Сүйектердің бір - бірімен жалғасатын жері /буын/
2 Сөзжұмбақ «Жүрек»
Жүрек - қан айналым жүйесі
1. Сенің жүрегіңнің мөлшері./Жұдырық/
2. Қандай сәтте жүрек соғуы ұлғаяды?/Жүгіргенде/
3. Жүректен қандай тамыр арқылы қан бүкіл мүшелерге тарайды?/Артерия/
4. Қандай тамыр арқылы жүрекке қан қайтадан құйылады? /Вена/
5. Қандай дене ағзадағы бактерияны жояды?/Лейкоцит/
3. Тыныс алу жүйесі
Тыныс алу жүйесі не?/Өкпе/
Тыныс алғанда ауа не арқылы өтеді?/Көмекей/
Тамақтан алатын ауру /Баспа/
Ауа не арқылы өтеді?/Кеңірдек/
4. Ас қорыту жүйесі
Ас қайдан өтеді?/Ауыз/
Тамақ түсетін жер./асқазан
Тіршілік үшін адамға не керек? /тамақ/
Қорытылмаған ас қандай ішектердің бірі арқылы сыртқа шығарылады? /тоқ ішек/
Сілекей ауыз қуысында не кездеседі?/Микроп/
Ішектегі қоректік заттар қай бездерінің бірінің сөлі арқылы ыдырайды? / Ұйқы бездері/
Асты қабылдайтын, шайнауға қатысатын не?/Тіл./
Организмдегі улы заттарды залалсыздандыратын мүше./Бауыр/
5. Сөзжұмбақ «Сезім мүшелері»
Мұрынның ортаңғы бөлімінде қандай сезу жүйкелері орналасқан? (иіс)
Ерекше арнайы сезімтал мүшелері бас бөлігінің қай жерінде кездеседі? (Ерінде)
Көру мүшесі не? (көз)
Құлақтың үш бөлімінің бірі қандай бөлік? (ішкі)
Қандай кезде иісті сезе алмаймыз? (Тұмау)
Иіс сезу мүшесі не? (Мұрын)
Иіс сезу дабылын миға өткізетін не? (Жүйке)
Көз ортасында не болады? (Қарашық)
Құлақ қандай мүше? (Есту)
Дәм сезу мүшесі не? (Тіл)
Ақпаратты қабылдайтын қандай жасушалар? (Сезімтал)
Көру жүйкесі арқылы бейнені миға өткізетін қандай қабық? (Торлы)
Тұмаудың әсерінен мұрындағы кілегей қабықшалары не істейді? (Ісінеді)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Дене сымбатының бұзылуы мен жалпақ табандылық қалыптасудың алдын - алу. Қаңқа мен бұлшық еттің дұрыс қалыптасуына жаттығулардың әсері.
Тірек - қимыл жүйесі, дене сымбатының және жалпақ табандылықтың алдын ала білуге, жас ұрпаққа адам денсаулығының қымбаттылығын өмір сүру үшін бағалы байлық денсаулық екенін түсіндіру
Бұлшық ет, оның типтері, құрылысы және маңызы
Бұлшық еттердің жұмысы мен бұлшық ет қозғалысының реттелуі, бұлшық еттердің статикалық және динамикалық жұмыс орындай алуы жөнінде түсінік беру.
Адамның тірек - қимыл жүйесі
АДАМ Тік жүруге бейімделген. Кеуде қуысы жалпақ. Омыртқа жотасы 4 жерден иілімі бар. Ми сауыты, бас сүйегі дамыған.
Тірек - қимыл жүйесі
Тірек - қимыл жүйесі туралы алған білімдерін дамыту, толықтыру, жинақтау. Өз бетімен, ұжыммен жұмыс жасау біліктерін, есте сақтау қабілеті мен ой - өрісін дамыту
Бұлшық ет, оның типтері, құрлысы және маңызы
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Бұлшық еттің адам денесіндегі түрлері, олардың құрлысы, қызметі туралы түсінік беру. Дамытушылығы: Сын тұрғысынан ойлану арқылы салыстыруға, мазмұндауға, қорытынды жасауға тәрбиелеу, топпен жұмыс жасауды жалғастыру.
Адам тұлғасының суреті
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, "Аудандық көркемсурет лицейі" МКҚК - нің сурет пәні мұғалімі Оразова Эльвира Мендикызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.