Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Артропогенез

14 қазан 2015, Сәрсенбі
Категориясы: Биология
Биология 9 сынып

Тақырыбы: Адамның шығу тегі. Адам эволюцисының негізгі кезеңдері
Мақсаттары:
Білімділік: 1. Адамның шығу тегі туралы алғашқы және қазіргі кездегі көзқарастарға жалпы сипаттама беру Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне жалпы сипаттама беру
2. Тарихи дамуда адамның арғы тегінің мінез - қылығы мен құрылысындағы күрделілену үдерісін білу.
3. Адамның дамуындағы негізгі кезеңдерді білу.
Дамытушылық: 1 Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
2. Ойларын салыстыруға, анализдеуге, жалпылауға ж\е қорытындылауға үйрету.
Тәрбиелік: 1Әлеуметтік дарвинизмді, топпен жұмыс кезінде бұл теорияның ешқандай негізсіз көзқарас екенін білетін болады.
2. Жан - жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру. Бір – бірімен ұйымшылдықты және сыйласымдықты ояту.
Жұмыс түрлері: СТО стратегиялары
1. Жеке және топтық
2. Өздік жұмыс
3. Оқулықпен жұмыс.
Көрнекіліктер: Плакаттар, кестелер «Адам эволюциясы», Антропосоциогенез.

Сабақтың құрлысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Жаңа сабақты меңгеруге дайындық. (өткен сабақты пысықтау)
А) Жер шарында қашан тіршілік пайда болды?
Б) Адам баласы жер бетінде қашан және қалай пайда болды?

1. Әңгіме - дәріс.
Адамның шығу тегін, тарихи даму кезеңдерін, нәсілдік ерекшеліктерін, материалдық және рухани қазыналарын зерттейтін кешенді ғылым антропология. Антропология ғылымын алғаш Аристотель енгізді. Антропология ғылымының негізгі бір саласы – антропогенез. Ол адамның шығу тегін, тарихи даму кезеңдерін және нәсілдік ерекшеліктерін зерттейді.

Топпен жұмыс
1 топ - Дриопитек
2 топ - Австролопитек ( епті адам)
3 топ - Өте ертедегі адам
4 топ - ертедегі адам. Неондерталдықтар
5 топ - Кроманьондықтар ( саналы адам)

Топтарға ортақ сұрақ.
1. Қашан өмір сүрді?
2. Қайда өмір сүрді? (дүниежүзілік географиялық карта қолданылады)
3. Тіршілігі қандай? Қандай ерекшеліктері бар?
4. Қандай өрлеу белгілері бар?
5. Қандай еңбек құралдары болды?
Элоктрондық оқулық қосылады. (интернеттен алынған жаңалық)

Кезеңдері------- Мидың көлемі
Австролопитек --650 см³
Неандерталдықтар---1300 - 1400см³
Кроманьондықтар --1500 - 1800см ³

Толық нұсқасын жүктеу
7 005
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Машина жасау кешені
Машина жасау кешені
Оқушыларға Қазақстанның машина жасау кешені, салалары, кен орындары жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Еуропаның халқы
Еуропаның халқы
Еуропаның халқы, тілдік, діни, ұлттық, жастық, жыныстық құрамдары, еңбек ресурсы жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Қазақстандағы негізгі экологиялық проблемалар
Қазақстандағы негізгі экологиялық проблемалар
Оқушыларға негізгі экологиялық проблемалардың түрлері, таралу аймақтары, таралу себептері жайлы түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру.
Дамыған елдерге жалпы сипаттама
Дамыған елдерге жалпы сипаттама
Астана қаласы, №52 мектеп - гимназиясының тарих - география пәні мұғалімі Бейсекеева Айгүл Толеуовна
Халықтың құрамы және өркениет
Халықтың құрамы және өркениет
ШҚО, Күршім ауданы, Теректі ауылы, №1 Теректі орта мектебінің география пәні мұғалімі: Құмаш Табысбек
Адамның шығу тегі
Адамның шығу тегі
Астана қаласы ЖШС « Медициналық – техникалық колледж» биология пәні оқытушысы Сатпаева Мағрипа Мағзұмқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×