Халықтың құрамы және өркениет
Сабақтың атауы Халықтың құрамы және өркениет
Сілтеме Оқулықтар, интернеттен алынған материалдар, әдістемелік нұсқаулық.
Жалпы мақсаты
Оқушыларға д. ж. халқының нәсілдік, тілдік, ұлттық құрамы ерекшеліктері жөнінде түсіндіру.
Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
оқу нәтижелері
Оқушыларға д. ж. халқының нәсілдік, тілдік, ұлттық құрамы ерекшеліктері жөнінде түсінеді.
Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттері артады.
Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениеті артады.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Сабақты өткізу барысында балаларды сыни тұрғыдан ойлауын дамыту, топтық жұмыс барысында тілдің даму қабілетін дамыту.
Тапсырмалар
І. Тапсырма
Құрақ құрау
ІІ. Тапсырма. Кім жылдам
ІІІ. Тапсырма Кім тапқыр
ІV. Тапсырма
Ойлан тап
V. футбол ойны
VІ. Топтастыру
VІІ. БББ кестесін толтыру.
VІІІ. Үйге тапсырма
Мұғалім не істеді
Мен оқушыларды үй тапсырмасын сұрау арқылы екі топқа бөлдім. Ассимилияция және консолидация
Оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында слайд көрсеттім.
ЖИГСО тәсілін пайдаландым.
Оқушыларға құрақ құратам
Кім жылдам тапсырмасын орындатам.
Кім тапқыр тапсырмасы беріледі.
Футбол ойын ойнатам
Топтастыру тапсырмасын берем
БББ кестесі беріледі
Үй тапсырма берем
Оқушы не істеді
Оқушылар үй тапсырмасын айту арқылы қызыл және көк парақтар алып екі топқа бөлінді.
Оқушылар слайд көріп өз ойларын айту арқылы сабақтың мақсатын өздері қойды.
Оқушылар қызыл парақты алған оқушылар көк парақ алған оқушыға өз парағында не жазылғанын түсіндіреді. Ал көктер қызылға түсіндіреді.
Әр оқушы өзіне берген сұрақты айтып жауабын дұрыс айтса құрақтың бөлшегін алып отырады да топ болып жұмыс істеп құрақ құрайды.
Оқушылар экранда көрсетілген сөздерден төрт топқа жіктеп әр сөздің мағынасын айтып береді. Жұптық жұмыс негізінде.
Оқушылар жұптасып отырып берілген сұрақтарды кезектесіп жауап береді әрі 9 шақпаққа өзінің белгісін үшемін бір қатарға келтіргенде ғана жеңіске жетеді.
Оқушылар осы сабақ негізінде өздері дайындаған сұрақтарын қарсы топқа қойып арқылы допты лақтырып отырады қақпада топ басшылары тұрады олар сұраққа дұрыс жауап бере алмаса гол деп саналады.
Оқушылар топпен ақылдасып өздеріне берілген ұлтты тілі, діні, нәсіл, өркениеті бойынша топтастырады.
Оқушылар не білетінін, не білгенін, не білгісі келетіні туралы айтып сабаққа өз бағаларын айтады.
Топ басшысы оқушылардың бағасын айтады. Үйге тапсырма алады.
Сілтеме Оқулықтар, интернеттен алынған материалдар, әдістемелік нұсқаулық.
Жалпы мақсаты
Оқушыларға д. ж. халқының нәсілдік, тілдік, ұлттық құрамы ерекшеліктері жөнінде түсіндіру.
Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
оқу нәтижелері
Оқушыларға д. ж. халқының нәсілдік, тілдік, ұлттық құрамы ерекшеліктері жөнінде түсінеді.
Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттері артады.
Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениеті артады.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Сабақты өткізу барысында балаларды сыни тұрғыдан ойлауын дамыту, топтық жұмыс барысында тілдің даму қабілетін дамыту.
Тапсырмалар
І. Тапсырма
Құрақ құрау
ІІ. Тапсырма. Кім жылдам
ІІІ. Тапсырма Кім тапқыр
ІV. Тапсырма
Ойлан тап
V. футбол ойны
VІ. Топтастыру
VІІ. БББ кестесін толтыру.
VІІІ. Үйге тапсырма
Мұғалім не істеді
Мен оқушыларды үй тапсырмасын сұрау арқылы екі топқа бөлдім. Ассимилияция және консолидация
Оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында слайд көрсеттім.
ЖИГСО тәсілін пайдаландым.
Оқушыларға құрақ құратам
Кім жылдам тапсырмасын орындатам.
Кім тапқыр тапсырмасы беріледі.
Футбол ойын ойнатам
Топтастыру тапсырмасын берем
БББ кестесі беріледі
Үй тапсырма берем
Оқушы не істеді
Оқушылар үй тапсырмасын айту арқылы қызыл және көк парақтар алып екі топқа бөлінді.
Оқушылар слайд көріп өз ойларын айту арқылы сабақтың мақсатын өздері қойды.
Оқушылар қызыл парақты алған оқушылар көк парақ алған оқушыға өз парағында не жазылғанын түсіндіреді. Ал көктер қызылға түсіндіреді.
Әр оқушы өзіне берген сұрақты айтып жауабын дұрыс айтса құрақтың бөлшегін алып отырады да топ болып жұмыс істеп құрақ құрайды.
Оқушылар экранда көрсетілген сөздерден төрт топқа жіктеп әр сөздің мағынасын айтып береді. Жұптық жұмыс негізінде.
Оқушылар жұптасып отырып берілген сұрақтарды кезектесіп жауап береді әрі 9 шақпаққа өзінің белгісін үшемін бір қатарға келтіргенде ғана жеңіске жетеді.
Оқушылар осы сабақ негізінде өздері дайындаған сұрақтарын қарсы топқа қойып арқылы допты лақтырып отырады қақпада топ басшылары тұрады олар сұраққа дұрыс жауап бере алмаса гол деп саналады.
Оқушылар топпен ақылдасып өздеріне берілген ұлтты тілі, діні, нәсіл, өркениеті бойынша топтастырады.
Оқушылар не білетінін, не білгенін, не білгісі келетіні туралы айтып сабаққа өз бағаларын айтады.
Топ басшысы оқушылардың бағасын айтады. Үйге тапсырма алады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Машина жасау кешені
Оқушыларға Қазақстанның машина жасау кешені, салалары, кен орындары жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Еуропаның халқы
Еуропаның халқы, тілдік, діни, ұлттық, жастық, жыныстық құрамдары, еңбек ресурсы жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Қазақстандағы негізгі экологиялық проблемалар
Оқушыларға негізгі экологиялық проблемалардың түрлері, таралу аймақтары, таралу себептері жайлы түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру.
Артропогенез
Еркіндік жалпы орта білім беру мектебі Биология пәнінің мұғалімі: Жансейтов К. Ж.
Дамыған елдерге жалпы сипаттама
Астана қаласы, №52 мектеп - гимназиясының тарих - география пәні мұғалімі Бейсекеева Айгүл Толеуовна
Еуропаның халқы, еңбек ресурстары
ШҚО,Күршім ауданы, Теректі ауылы, №1 Теректі орта мектебінің география пәні мұғалімі Құмаш Табысбек Пәні: география Сыныбы: 11 Тақырыбы: Еуропаның халқы, еңбек ресурстары.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.