Қызыл кітап
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қызыл кітап
Сабақтың мақсаты: Қазақстан республикасы Қызыл кітабы, оның маңызы мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастырып тереңдетеді.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Мәтін бойынша ой қозғайды және оқиды, талдайды, ойларын жинақтап халықаралық және республикалық «Қызыл кітаптың» ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды.
Дамытушылық: Қызыл кітапқа жан - жақты зерттеу жұмыстарын жүргізіп, ойларын түйіндеп, дағдыларын дамытады.
Тәрбиелілік: Топпен зерттеу жұмыстарын жүргізіп, талдау жұмыстарын жинақтап жүйелеуге және табиғатты тиімді қолданып, қорғау қажеттігін анықтайды.
Құрал - жабдықтар: Қазақстанның физикалық картасы, Қазақстанның «Қызыл кітабы», Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары.
Стратегиялар: Кубизм, Венн диаграммасы
Бағалау: Оқушылардың өзін - өзі бағалауы
Сабақтың барысы:
Үй тапсырмасын сөзжұмбақ шешу арқылы тексеру.
Сөзжұмбақ шешу:
1. Ең көлемді қорық
2. АҚШ - тағы ұлттық саябақ
3. Қазақстанда қанша қорық бар?
4. Барсакелмес қорығы қай жерде орналасқан?
5. Қорғалжын қорығындағы құстың аты?
6. Арал теңізіндегі қорық.
7. Қазақстанның оңтүстігіндегі қорық.
Қазіргі кездегі табиғатты қорғаудың ең тиімді түрі – қорықтар. Қорықтар, олардың түрлері мен маңызы, оның ұйымдастырылуы туралы білімдеріңді жинақтап, себептерін анықтадыңдар. Ал бүгінгі жаңа сабағымыз қорықтармен тығыз байланысты, оның тақырыбы - «Халықаралық және республикалық Қызыл кітап».
«Қызыл кітап» дегенде сіздерде қандай ассоциация пайда болды, ойларыңызды жеке жазыңыздар:
Сабақтың тақырыбы: Қызыл кітап
Сабақтың мақсаты: Қазақстан республикасы Қызыл кітабы, оның маңызы мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастырып тереңдетеді.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Мәтін бойынша ой қозғайды және оқиды, талдайды, ойларын жинақтап халықаралық және республикалық «Қызыл кітаптың» ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды.
Дамытушылық: Қызыл кітапқа жан - жақты зерттеу жұмыстарын жүргізіп, ойларын түйіндеп, дағдыларын дамытады.
Тәрбиелілік: Топпен зерттеу жұмыстарын жүргізіп, талдау жұмыстарын жинақтап жүйелеуге және табиғатты тиімді қолданып, қорғау қажеттігін анықтайды.
Құрал - жабдықтар: Қазақстанның физикалық картасы, Қазақстанның «Қызыл кітабы», Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары.
Стратегиялар: Кубизм, Венн диаграммасы
Бағалау: Оқушылардың өзін - өзі бағалауы
Сабақтың барысы:
Үй тапсырмасын сөзжұмбақ шешу арқылы тексеру.
Сөзжұмбақ шешу:
1. Ең көлемді қорық
2. АҚШ - тағы ұлттық саябақ
3. Қазақстанда қанша қорық бар?
4. Барсакелмес қорығы қай жерде орналасқан?
5. Қорғалжын қорығындағы құстың аты?
6. Арал теңізіндегі қорық.
7. Қазақстанның оңтүстігіндегі қорық.
Қазіргі кездегі табиғатты қорғаудың ең тиімді түрі – қорықтар. Қорықтар, олардың түрлері мен маңызы, оның ұйымдастырылуы туралы білімдеріңді жинақтап, себептерін анықтадыңдар. Ал бүгінгі жаңа сабағымыз қорықтармен тығыз байланысты, оның тақырыбы - «Халықаралық және республикалық Қызыл кітап».
«Қызыл кітап» дегенде сіздерде қандай ассоциация пайда болды, ойларыңызды жеке жазыңыздар:
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер
Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.
Қызыл кітапқа енген жануарлар
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.
Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары
Атырау қаласы, Балықшы поселкесі Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын техникалық гимназия Бастауыш сынып мұғалімі:Қалиева Айтолқын
Қазақстан қорықтары
“Абай атындағы орта” мектебінің география пәні мұғалімі Бисенова Жанат
Өсімдіктер мен жануарлардың «Қызыл кітабы»
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №6 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Дарибаева Ақгүл Абилкасимовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.