Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары.

23 мам 2024, Бейсенбі
Категориясы: Биология
                                                              Тексерілді:                        А.Сарғожаева                        
                                       
Бөлім
Педагогтің тегі, аты       Кулмеханова Дина Тлепбергенқызы 
Күні21.09.2023ж
Сынып  7Қатысушылардың саныҚатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбыҚазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары. 
Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау
7.3.2.4 - жергілікті өңірдің Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру
Сабақтың мақсаттарыҚызыл кітаптың  манызын түсінеді.
Қорықтардың орналасу орны мен маңыздылығын түсінеді.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі/
уақыты
Педагогтің іс-әрекетіОқушының   іс-әрекетіБағалау
Ресурстар
Сабақ басы
Оқушылармен амандасу. 
Сабақта ынтымақтастық атмосферасын құру. Оқушылардың көңіл – күйлерін сұрау. Оқушыларды топқа бөлу. 
Үйге тапсырма
«Ш-Шындық»  немесе «Ж-жалған мағынасының астын сызыңыз
Тұжырымшж
Сукцессия барысында нақты абиотикалық орта жағдайларына сәйкес,тұрақты комбинациялар қалыптасадыШЖ
Бірінші реттік сукцессия табиғи құрылымы бұзылған экожүйе орнын қалпына келтіруден басталадыШЖ
Бірінші реттік сукцессиялар аумағында өсетін алғашқы организмдер ағаштар мен бұталарШЖ
Оқушылар амандасады және топқа бөлініп отырады. Жақсы көңіл-күймен сабақты бастайды. 
Үйге тапсырма
«Ш-Шындық»  немесе «Ж-жалған мағынасының астын сызады
Тұжырымшж
Сукцессия барысында нақты абиотикалық орта жағдайларына сәйкес,тұрақты комбинациялар қалыптасадыШЖ
Бірінші реттік сукцессия табиғи құрылымы бұзылған экожүйе орнын қалпына келтіруден басталадыШЖ
Бірінші реттік сукцессиялар аумағында өсетін алғашқы организмдер ағаштар мен бұталарШЖ
Қол шапалақтау
Бағалау критерийіДескрипторҰпай
Экологиялық  сукцессия үдерсін анықтайды.Сукцессия барысына әсер ететін орта жағдайларын түсінеді
Сукцессия үдерісін анықтайды
Бірінші реттік сукцессиялар аумағында өсетін алғашқы өсімдікті біледі
1
1
1
Оқулық,
Интербелсенді тақта, сурет.
Сабақ ортасы
1-тапсырма
ЕБҚЕО
Жаңа сабақ. 
Ой қозғау. Видеоролик көрсету.
Сұрақ-жауап. Видеороликте бейнеленген суреттерді көрсету арқылы оқушыларға сұрақтар қою.
1.Қандай аумақтар қорықтар деп аталады?
2. Қандай қорықтарды білесіңдер?
3. Қорықтардың қорықшалардан айырмашылығы неде?
4.Өсімдіктер мен жануарлардың жер беінен жойылу себептерін атаңдар?
5. Қандай организимді эндемик дейміз?
Жеке жұмыс. 
Қазақстан Республикасының қорықтарында кездесетін өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің ретін төмендегі кестедегі қорықтар тұсына жазыңыз. 
   
1-Грейг қызғалдағы     2- Қалқантұмсық-жылан      3-сабаншы
   
4-Адамтамыр                   5-үнді жайрасы                  6-қоқиқаз
Ақсу-ЖабағылыАлма
ты
Барса
келмес
Қорғал
жын
ҚаратауБатыс Алтай






Оқушылар жаңа сабаққа байланысты видеороликті көріп, тақырып туралы түсінік қалыптастырады. Видеороликте бейнеленген суреттерді көру арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Жеке жұмыс. 
Қазақстан Республикасының қорықтарында кездесетін өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің ретін төмендегі кестедегі қорықтар тұсына жазады.
1-Грейг қызғалдағы     2- Қалқантұмсық-жылан      3-сабаншы
4-Адамтамыр                   5-үнді жайрасы                  6-қоқиқаз
Ақсу-ЖабағылыАлма
ты
Барса
келмес
Қорғал
жын
ҚаратауБатыс Алтай






Жарайсың!
Өте жақсы!
Керемет!
Бағалау критерийіДескрипторҰпай
Қазақстан Республикасының табиғи аумақтарында ерекше қорғалатын өсімдіктері мен жануарларды сипаттайды.Суреттен Ақсу-Жабағылы қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды  анықтайды
Суреттен Алматы қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды       анықтайды 
Суреттен Барсакелмес  қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды  анықтайды
Суреттен Қорғалжын қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды  анықтайды 
Суреттен Қаратау қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды       анықтайды
Суреттен Батыс Алтай қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды  анықтайды
0,5
0,5
0,5
0,5
0,5
0,5
Интербелсенді тақта, видеоролик.
Кесте, оқулық
2-тапсырмаЖұптық жұмыс. Сәйкестендіру
Қорықтарды орналасу аймағына қарай сәйкестендіріңдер
А) Алматы қорығы1. Маңғыстау
В) Марқакөл қорығы2. Ақмола облысы
С)Үстірт қорығы3. Алматы облысы
Д) Қорғалжын қорығы 4.Шығыс Қазақстан
Жұптық жұмыс.
Оқушылар қорықтарды орналасу аймағына қарай сәйкестендіреді
А) Алматы қорығы1. Маңғыстау
В) Марқакөл қорығы2. Ақмола облысы
С)Үстірт қорығы3. Алматы облысы
Д) Қорғалжын қорығы 4.Шығыс Қазақстан
                                       
Бағалау критерийіДескрипторҰпай
Қазақстан Республикасының табиғи аумақтарындағы қорықтардың орналасу аймағын       сипаттайды.Алматы қорығының орналасу аймағын анықтайды
Марқакөл қорығының орналасу аймағын анықтайды
Үстірт қорығының орналасу аймағын анықтайды
Қорғалжын  қорығының орналасу аймағын анықтайды
1
1
1
1
Кесте, оқулық, қарындаш.
Сабақ соңы
Үй тапсырмасы: 
Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері.
Кері байланыс: «Мадақтау сэндвичі»
1. Бөлік - позитивті комментарий, не ұнады?
2. Бөлік - не нәрсені жақсарту қажет?
3. Бөлік - маған ұнады, бірақ  жақсартамын…..
Үй  тапсырмасын жазып алады.ҚБ қойылады.

Сабақтың толық нұсқасын жүктеу​​​
442
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дала өсімдіктері мен жануарлары (слайд)
Дала өсімдіктері мен жануарлары (слайд)
Оқушылардың дала өсімдіктері және жануарлар әлемі туралы таныстыру, табиғатты қорғауға, аялауға, білімдерін дәлелдеуге үйрету. Оқушылар дала өсімдіктері және жануарларын танып біледі, табиғатты қорғауға бағытталады, білімдерін дәлелдеуге үйренеді.
Дала өсімдіктері мен жануарлары. Шөл өсімдіктері мен жануарлары
Дала өсімдіктері мен жануарлары. Шөл өсімдіктері мен жануарлары
Дала өсімдіктері мен жануарлары. Шөл өсімдіктері мен жануарлары туралы ақпарат беру. Дала және шөл өсімдіктері мен жануарларын ажырата білуге үйрету.
Дүниетанудан күнтізбелік жоспар
Дүниетанудан күнтізбелік жоспар
Дүниетанудан күнтізбелік жоспар
Жануарлар неліктен құрып кетеді?
Жануарлар неліктен құрып кетеді?
Атырау облысы, Исатай ауданы, Жанбай селосы, Х. Наубетов мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нұрмашева Шарбану Насырқызы
Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары
Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары
Атырау қаласы, Балықшы поселкесі Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын техникалық гимназия Бастауыш сынып мұғалімі:Қалиева Айтолқын
Жергілікті жердің қарапайым планын түсірудің  жолдары
Жергілікті жердің қарапайым планын түсірудің жолдары
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құрық ауылы №1 орта мектеп география пәні мұғалімі Чабаева Асем
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×