Көлдер
Сабақ тақырыбы: «Көлдер»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Көл және оның түрлері жайлы мәлімет беру, олардың географиялық орнын анықтай білуге
үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін дамыту, білім, білік дағдыларын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Адамның кейбір іс әрекетінің айналадағы ортаға теріс ықпал етуі туралы әңгімелей отырып, оқушыларды табиғатты қорғай білуге, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі-көрнекілік, репродуктивтік, анықтау – баяндау әдісі, практикалық әдіс, ой-қозғау стратегиясы, модульдік
технология стратегиялары.
Көрнекілігі: Глобустар, дүние жүзінің физикалық - географиялық картасы,
Қазақстанның физикалық-географиялық картасы, дүние жүзінің саяси картасы, атлас карта, кодоскоп, эпидоскоп, телевизор, тірек сызба, кітап бұрышы.
Пән аралық байланыс: Тарих, биология, әдебиет.
Сабақтың барысы:
I. Оқушыларды ұйымдастыру кезеңі (1 мин).
II. Үй тапсырмасын сұрау (10 мин).
III. Үй тапсырмасын қорыту (4 мин).
IV. Жаңа сабақты түсіндіру (15 мин).
V. Жаңа сабақты бекіту (10 мин).
VI. Жаңа сабақты қорыту (2 мин).
VII. Үй тапсырмасын беру (2 мин).
VIII. Оқушылардың білімін бағалау (1 мин).
I. Оқушыларды ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу.
6 - 16 наурыз аралығында мектебімізде «Отан – ұлттың қарашаңырағы» атты тарих - география пән бірлестігінің онкүндігі болып жатқаны баршамызға аян. Міне, бүгін сыныбымызда ашық сабақ өткізгелі отырмыз. Ашық сабаққа жақсы дайындықпен келіп, өз білім нәтижелеріңді көрсеткендерің, жақсы жауап бергендерің 10 - күндікке қосқан үлес деп ойлаймын.
II. Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасын «Сиқырлы сандықша» ойын әдісін пайдаланып өткізейік.
Ойынның шарты:
Мұғалім үлестірме материалдарын даярлайды.
«Сиқырлы сандықша» сұрақтармен толықтырылады, сұрақтар алдында өтілген тақырыпқа құрылады.
Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап береді де, баллдық жүйе бойынша тиісті бағасын (фишка) алады (берілген ақпараттың мәндігіне қарай).
Ойынды аяқтай келе, мұғалім әрбір оқушының ойын барысында алған жалпы ұпайын есептеп, I - II - III – орын анықтайды. Ең бастысы – осы теориялық материал бойынша «бергілірді» айқындау, тек сонда ғана сандықша «сиқырлы» бола алады. Оқушылар сұраққа жауап беріп жатқанда 3 қатардан 6 оқушы карточкадағы Дүние жүзінің ірі өздерін тауып белгілеп беру керек.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Көл және оның түрлері жайлы мәлімет беру, олардың географиялық орнын анықтай білуге
үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін дамыту, білім, білік дағдыларын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Адамның кейбір іс әрекетінің айналадағы ортаға теріс ықпал етуі туралы әңгімелей отырып, оқушыларды табиғатты қорғай білуге, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі-көрнекілік, репродуктивтік, анықтау – баяндау әдісі, практикалық әдіс, ой-қозғау стратегиясы, модульдік
технология стратегиялары.
Көрнекілігі: Глобустар, дүние жүзінің физикалық - географиялық картасы,
Қазақстанның физикалық-географиялық картасы, дүние жүзінің саяси картасы, атлас карта, кодоскоп, эпидоскоп, телевизор, тірек сызба, кітап бұрышы.
Пән аралық байланыс: Тарих, биология, әдебиет.
Сабақтың барысы:
I. Оқушыларды ұйымдастыру кезеңі (1 мин).
II. Үй тапсырмасын сұрау (10 мин).
III. Үй тапсырмасын қорыту (4 мин).
IV. Жаңа сабақты түсіндіру (15 мин).
V. Жаңа сабақты бекіту (10 мин).
VI. Жаңа сабақты қорыту (2 мин).
VII. Үй тапсырмасын беру (2 мин).
VIII. Оқушылардың білімін бағалау (1 мин).
I. Оқушыларды ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу.
6 - 16 наурыз аралығында мектебімізде «Отан – ұлттың қарашаңырағы» атты тарих - география пән бірлестігінің онкүндігі болып жатқаны баршамызға аян. Міне, бүгін сыныбымызда ашық сабақ өткізгелі отырмыз. Ашық сабаққа жақсы дайындықпен келіп, өз білім нәтижелеріңді көрсеткендерің, жақсы жауап бергендерің 10 - күндікке қосқан үлес деп ойлаймын.
II. Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасын «Сиқырлы сандықша» ойын әдісін пайдаланып өткізейік.
Ойынның шарты:
Мұғалім үлестірме материалдарын даярлайды.
«Сиқырлы сандықша» сұрақтармен толықтырылады, сұрақтар алдында өтілген тақырыпқа құрылады.
Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап береді де, баллдық жүйе бойынша тиісті бағасын (фишка) алады (берілген ақпараттың мәндігіне қарай).
Ойынды аяқтай келе, мұғалім әрбір оқушының ойын барысында алған жалпы ұпайын есептеп, I - II - III – орын анықтайды. Ең бастысы – осы теориялық материал бойынша «бергілірді» айқындау, тек сонда ғана сандықша «сиқырлы» бола алады. Оқушылар сұраққа жауап беріп жатқанда 3 қатардан 6 оқушы карточкадағы Дүние жүзінің ірі өздерін тауып белгілеп беру керек.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру
Ұлы саяхатшылар
Материктер мен мұхиттар географиясы – мектеп географиясының ең қызықты, оқушылардың танымдық қабілетін арттыруға мүмкіншілігі жоғары буыны.
География пәні бойынша 8 сыныптарға күнделікті сабақ жоспары
География пәнінен 8 сыныптарға күнделікті сабақ жоспары
Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады? Қазақстанның және Батыс Қазақстан облысының географиялық орны мен шекаралары
Тәуелсіз Қазақстанның құрылуы туралы баяндау. Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады? Географиялық білім көздеріне сипаттама беру. Қазақстанның және Батыс Қазақстан облысының шекараларын, аумағын, географиялық координаталарын, географиялық
Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің География пәні мұғалімі Измамбетова Айбарша Итеменовна
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.