Электролиттер және бейэлектролиттер. Электролиттік диссоциация
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы,
Дарынды балаларға арналған мамандандырылған
С. Сейфуллин атындағы №11 облыстық
қазақ мектеп – интернат кешені химия пәнінің мұғалімі
Темиралиева Аяжан Джигеровна
Химия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Электролиттер және бейэлектролиттер. Электролиттік диссоциация.
Жалпы мақсаты: Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажырата білу.
Электролиттік диссоциация процесінің мәнін ашу
Сілтеме: Химия оқулығы 9 сынып. Авторлары: Н. Нұрахметов, К. Жексембина, Н. Заграничная. Алматы"Мектеп" 2013ж
Оқу нәтижесі: - Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажыратады
- Электролиттік диссоциация процесінің мәнін ашады
- Білімдерін жетілдіреді, ізденеді, көзқарастарын кеңейтеді
Негізгі идеялар: Презентация, флипчарт, шаблон
Ресурстар және керекті құрал - жабдықтар, реактивтер: Интернет материалын пайдаланады.
Интерактивті тақта, смайликтер, бағалау парағы, қима қағаздар, рефлексия парағы, «дұрыс, дұрыс емес» парақшалары, тапсырмалар, стикерлер, маркерлер
Оқыту формасы, технологиясы, әдіс - тәсілдер: Үй тапсырмасын жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар арқылы тексеру, топтық жұмыс: жаңа білімді меңгерту, ой бөлісу, бағалау әдістері, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары, деңгейлік тапсырмалар.
Мұғалім әрекеті
Ұйымдастыру
- Сыныптың санитарлық - гигиеналық жағдайын бақылау;
- Оқушылармен амандасу, түгелдеу
- Топқа бөлу: Оқушыларды бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арқылы 4 топқа бөлу. Әр оқушыға қима қағаздар таратылады.
Әр қағазда H ₂SO ₄, CaO, HCI, AICI ₃, NaOH, KOH, CaSO ₄, H ₃PO ₄, NaNO ₃, Zn(OH) ₂, Ba(OH) ₂, H ₂CO ₃, H ₂S, Sr(OH) ₂, LiOH,
Дарынды балаларға арналған мамандандырылған
С. Сейфуллин атындағы №11 облыстық
қазақ мектеп – интернат кешені химия пәнінің мұғалімі
Темиралиева Аяжан Джигеровна
Химия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Электролиттер және бейэлектролиттер. Электролиттік диссоциация.
Жалпы мақсаты: Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажырата білу.
Электролиттік диссоциация процесінің мәнін ашу
Сілтеме: Химия оқулығы 9 сынып. Авторлары: Н. Нұрахметов, К. Жексембина, Н. Заграничная. Алматы"Мектеп" 2013ж
Оқу нәтижесі: - Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажыратады
- Электролиттік диссоциация процесінің мәнін ашады
- Білімдерін жетілдіреді, ізденеді, көзқарастарын кеңейтеді
Негізгі идеялар: Презентация, флипчарт, шаблон
Ресурстар және керекті құрал - жабдықтар, реактивтер: Интернет материалын пайдаланады.
Интерактивті тақта, смайликтер, бағалау парағы, қима қағаздар, рефлексия парағы, «дұрыс, дұрыс емес» парақшалары, тапсырмалар, стикерлер, маркерлер
Оқыту формасы, технологиясы, әдіс - тәсілдер: Үй тапсырмасын жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар арқылы тексеру, топтық жұмыс: жаңа білімді меңгерту, ой бөлісу, бағалау әдістері, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары, деңгейлік тапсырмалар.
Мұғалім әрекеті
Ұйымдастыру
- Сыныптың санитарлық - гигиеналық жағдайын бақылау;
- Оқушылармен амандасу, түгелдеу
- Топқа бөлу: Оқушыларды бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арқылы 4 топқа бөлу. Әр оқушыға қима қағаздар таратылады.
Әр қағазда H ₂SO ₄, CaO, HCI, AICI ₃, NaOH, KOH, CaSO ₄, H ₃PO ₄, NaNO ₃, Zn(OH) ₂, Ba(OH) ₂, H ₂CO ₃, H ₂S, Sr(OH) ₂, LiOH,
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Электролиттік диссоциация теория тұрғысынан электролиттің қасиеттері
Химиялық формула, теңдеу құру, есеп шығару біліктіліктерін дамыту, өздігінен жұмыс істеуге, өз білімін бағалап тексеруге баулу.
Есептер шығару (молекулалық формулаларды анықтау)
Оқушыларға молекулалық формулаларды анықтауға есептер шығарта отырып, алған білім - білік дағдыларын қалыптастыру, интеллектуалдық деңгейін арттыру
Металдар мен ерітінділердің электрөткізгіштігі
Химия ғылымындағы «электролиттер» мен «бейэлектролиттер» және физика ғылымындағы «әртүрлі ортадағы электр тоғы» ұғымдарын қалыптастырып, жалпы сұйық және қатты өткізгіштердің электр тоғын өткізу үдерісін химиялық жағынан қарастыру.
«Алтын қақпа» интеллектуалды шоу ойыны
ШҚО, Тарбағатай ауданы, Ғ.Мұратбаев атындағы орта мектептің химия пәні мұғалімі Шаяхметова Анаргүл Әменқызы
Ион алмасу реакциялары
Ақтөбе облысы, №3 Хромтау орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі Мусина Гүлжанат Абдісадыққызы
Химиядан сарамандық жұмыс
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектептің химия, биология пән мұғалімі А. К. Кенжебаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.