Кальций. Периодтық жүйедегі орны, қасиеттері
Тақырыбы: Кальций. Периодтық жүйедегі орны, қасиеттері
Мақсаты:
1) Периодтық жүйедегі орны бойынша сілтілік жер металы кальцийге сипаттама беру;
2) Кальций және оның қосылыстарының табиғатта кездесуі, физикалық, химиялық қасиеттері, биологиялық маңызы, қолданылуы туралы оқушылардың түсініктерін кеңейтіп, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру арқылы пәнге деген қызығушылығын, таным белсенділігін, ойлау қабілеттерін арттыру;
3) Қауіпсіздік техникасының ережелерін басшылыққа ала отырып, оқушылар - дың дүниетанымын кеңейтіп материалдық байлыққа, оны игеру мен сақтауға көңіл бөлуге дағдыларын қалыптастырып, дамыту.
Сабақ типі: жаңа сабақ
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақта қолданылатын әдістер: сұрақ - жауап, түсіндіру, практикалық жұмыс
Пәнаралық байланыс: биология, тарих
Сабақ жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
“Металдардың адам өміріндегі және табиғи ортадағы маңызы” тақырыбы бойынша химиялық диктант;
“Қ. Сәтбаевтың Қазақстан металлургиясына тигізген үлесі” тақырыбында хабарламалар тыңдау;
ІІІ. Жаңа білімді меңгеру кезеңі:
Өлең жолдары арқылы сабақ тақырыбын ашу, мақсатымен таныстыру;
“Қайталау – оқу айнасы” /кальций элементіне ПЖ орны бойынша сипаттама беру/;
“Білгенге – маржан” /кальций элементінің ашылу тарихы, табиғатта таралуы және маңызды қосылыстары/;
“Са - тіршілік тірегі”/ кальций элементінің биологиялық маңызы/;
Кальций элементінің физикалық қасиеттері мен алынуы;
“Химияны болжаммен ұға алмайсың” /кальций элементінің химиялық қасиеттері,
химиялық тәжірибе/;
Кальций және оның қосылыстарының қолданылуы.
ІҮ. Бекіту кезеңі
“Зерек болсаң, шешіп көр”/деңгейлік тапсырмалар орындау/
Бекіту сұрақтары
Ү. Үйге тапсырма
ҮІ. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау
Химиялық диктант
Жер бетінде металдарды пайдалану осыдан 10 мыңға жуық жыл бұрын басталған.
2. Біздің заманымызға дейін қанша және қандай металдар белгілі болған?
7 металл: алтын, күміс, мыс, темір, сынап, қалайы, қорғасын.
Металдар мен олардың құймаларының аттарымен аталған тарихи дәуірлер:
мыс, қола, темір
Табиғатта металдардың ішінде таралуы бойынша І орын алатын қай металл?
алюминий
Қалайы мен мыстың құймасы қола деп аталады.
Қоршаған орта факторларының әсерінен болатын металдың бүліну құбылысы –
жемірілу
Тірі организмде ең кем дегенде қанша металл бар және қалай аталады?
10 металл: темір, мыс, магний, кобальт, мырыш, марганец, молибден,
натрий, калий, кальций
Алхимиктердің арманы болған металл – алтын.
Ғалымдардың есептеуінше жыл сайын жерге 3000 т жуық метеорит түрінде кездесетін таза металл — темір.
Қазақстан металлургиясының дамуына баға жетпес үлес қосқан қай ғалым?
Қаныш Сәтбаев
“Қ. Сәтбаевтың Қазақстан металлургиясына тигізген үлесі”тақырыбында хабарламалар тыңдау
Жаңа білімді меңгеру кезеңі
Кальций деген күміс түсті металмын,
Өмір бойы керегіңе жете алдым.
Менмін – ақ бор, әктас, мәрмәр, ғанышпын,
Тіршілікке қажет металл аталдым.
Қыртысында жердің мен де кездесем,
Артық болмас “Жер металы мен десем”
Ғарыштағы ракета да, ұшақтан,
Қолтаңбамды табасың сен іздесең.
Жануардың бақалшағы, қаңқасы,
Жер бетінің минералды әр тасы.
Сан құрылыстың сәулеті, негізі,
Қаланады менен ғана ойланшы.
Қайталау – оқу айнасы
Периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттама беру:
Ca – 4 период, ІІ топтың негізгі топшасының элементі, сілтілік жер металы, s элемент.
Реттік нөмірі 20, 20 протон, 20 нейтрон, ядро заряды +20, электрондар саны – 20. Ar – 40.
Электрондық формуласы 1s2 2s2 2p6 3s2 3p6 4s2
Валенттілігі: ІІ
Тотығу дәрежесі: 0, +2
Білгенге — маржан
Кальций. Периодтық жүйедегі орны, қасиеттері жүктеу
Мақсаты:
1) Периодтық жүйедегі орны бойынша сілтілік жер металы кальцийге сипаттама беру;
2) Кальций және оның қосылыстарының табиғатта кездесуі, физикалық, химиялық қасиеттері, биологиялық маңызы, қолданылуы туралы оқушылардың түсініктерін кеңейтіп, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру арқылы пәнге деген қызығушылығын, таным белсенділігін, ойлау қабілеттерін арттыру;
3) Қауіпсіздік техникасының ережелерін басшылыққа ала отырып, оқушылар - дың дүниетанымын кеңейтіп материалдық байлыққа, оны игеру мен сақтауға көңіл бөлуге дағдыларын қалыптастырып, дамыту.
Сабақ типі: жаңа сабақ
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақта қолданылатын әдістер: сұрақ - жауап, түсіндіру, практикалық жұмыс
Пәнаралық байланыс: биология, тарих
Сабақ жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
“Металдардың адам өміріндегі және табиғи ортадағы маңызы” тақырыбы бойынша химиялық диктант;
“Қ. Сәтбаевтың Қазақстан металлургиясына тигізген үлесі” тақырыбында хабарламалар тыңдау;
ІІІ. Жаңа білімді меңгеру кезеңі:
Өлең жолдары арқылы сабақ тақырыбын ашу, мақсатымен таныстыру;
“Қайталау – оқу айнасы” /кальций элементіне ПЖ орны бойынша сипаттама беру/;
“Білгенге – маржан” /кальций элементінің ашылу тарихы, табиғатта таралуы және маңызды қосылыстары/;
“Са - тіршілік тірегі”/ кальций элементінің биологиялық маңызы/;
Кальций элементінің физикалық қасиеттері мен алынуы;
“Химияны болжаммен ұға алмайсың” /кальций элементінің химиялық қасиеттері,
химиялық тәжірибе/;
Кальций және оның қосылыстарының қолданылуы.
ІҮ. Бекіту кезеңі
“Зерек болсаң, шешіп көр”/деңгейлік тапсырмалар орындау/
Бекіту сұрақтары
Ү. Үйге тапсырма
ҮІ. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау
Химиялық диктант
Жер бетінде металдарды пайдалану осыдан 10 мыңға жуық жыл бұрын басталған.
2. Біздің заманымызға дейін қанша және қандай металдар белгілі болған?
7 металл: алтын, күміс, мыс, темір, сынап, қалайы, қорғасын.
Металдар мен олардың құймаларының аттарымен аталған тарихи дәуірлер:
мыс, қола, темір
Табиғатта металдардың ішінде таралуы бойынша І орын алатын қай металл?
алюминий
Қалайы мен мыстың құймасы қола деп аталады.
Қоршаған орта факторларының әсерінен болатын металдың бүліну құбылысы –
жемірілу
Тірі организмде ең кем дегенде қанша металл бар және қалай аталады?
10 металл: темір, мыс, магний, кобальт, мырыш, марганец, молибден,
натрий, калий, кальций
Алхимиктердің арманы болған металл – алтын.
Ғалымдардың есептеуінше жыл сайын жерге 3000 т жуық метеорит түрінде кездесетін таза металл — темір.
Қазақстан металлургиясының дамуына баға жетпес үлес қосқан қай ғалым?
Қаныш Сәтбаев
“Қ. Сәтбаевтың Қазақстан металлургиясына тигізген үлесі”тақырыбында хабарламалар тыңдау
Жаңа білімді меңгеру кезеңі
Кальций деген күміс түсті металмын,
Өмір бойы керегіңе жете алдым.
Менмін – ақ бор, әктас, мәрмәр, ғанышпын,
Тіршілікке қажет металл аталдым.
Қыртысында жердің мен де кездесем,
Артық болмас “Жер металы мен десем”
Ғарыштағы ракета да, ұшақтан,
Қолтаңбамды табасың сен іздесең.
Жануардың бақалшағы, қаңқасы,
Жер бетінің минералды әр тасы.
Сан құрылыстың сәулеті, негізі,
Қаланады менен ғана ойланшы.
Қайталау – оқу айнасы
Периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттама беру:
Ca – 4 период, ІІ топтың негізгі топшасының элементі, сілтілік жер металы, s элемент.
Реттік нөмірі 20, 20 протон, 20 нейтрон, ядро заряды +20, электрондар саны – 20. Ar – 40.
Электрондық формуласы 1s2 2s2 2p6 3s2 3p6 4s2
Валенттілігі: ІІ
Тотығу дәрежесі: 0, +2
Білгенге — маржан
Кальций. Периодтық жүйедегі орны, қасиеттері жүктеу
Жаңалықтар
Кальций және оның қосылыстары
Кальций және оның қосылыстарының табиғатта кездесуі, физикалық, химиялық қасиеттері, биологиялық маңызы, қолданылуы туралы жаңа білімді игеріп, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру.
Кальций және оның қосылыстары
Кальций және оның қосылыстарының табиғатта кездесуі, физикалық, химиялық қасиеттері, биологиялық маңызы, қолданылуы туралы жаңа білімді игеріп, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру.
Азот. Азоттың периодтық жүйедегі орны және қасиеттері
Азот атомының сипаттамасын Д. И. Менделеев жасаған химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі атом құрылысы тұрғысынан түсіндіру. Азоттың тотығу дәрежесі, валенттілігі туралы; азоттың қосылыстары туралы оқушылардың білімін тереңдетіп кеңейте түсу.
Фосфор. Фосфордың периодтық жүйедегі орны және қасиеттері
Қарағанды облысы, "Сәтбаев қаласындағы №3 орта мектебі" КММ химия пәнінің ІІ санатты мұғалімі Қуанбекова Ж. Ж.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.