Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тест

17 мам 2013, Жұма
Категориясы: Информатика
Оқушылардың информатика пәнінен білімдерін тексеру
Тест
1. Мәтіннің форматтау әрекетін қолдануға болатын элементтерін атаңыз:
а) Әріп (символ), сөз сөйлем, абзац.
b) Сөйлем, абзац, құжат.
с) Кесте, графикалық объектілер, мәтін.
b) Абзац, графикалық объектілер, мәтін.
2. Символдарды (қаріп) форматтау дегеніміз мынандай іс - әрекеттерді орындау болып табылады:
(Қате жауабын көрсетіңіз)
а) Қаріп түрін (типін) таңдау.
b) Қаріп өлшемі мен сызылымын өзгерту.
с) Тіл регистрін ауыстыру.
d) Қаріптің түсін өзгерту.
е) Символдарға арнайы эффектілер беру.
3. Символ (қаріп) параметрлерін тағайындау үшін келесі әрекеттерді орындау қажет: (Қате жауабын көрсетіңіз)
а) Формат – Қаріп командасын орындағанда ашылған сұхбат терезеде тиісті параметрлерді тағайындау қажет.
b) Формат – Автоформат командасын орындағанда ашылған сұхбат терезеде тиісті параметрлерді тағайындау қажет.
с) Форматтау саймандар тақтасындағы батырмалар көмегімен қаріптің түрін, өлшемін, сызылымын, түсін жылдам өзгертуге болады.
d) СТRL + 16, CTRL + В, СТRL + U секілді пернелер комбинацияларын орындау арқылы қаріптің сызылымын өзгертуге болады.
4. Жоғары регистр дегенді қалай түсінесіз?
а) Бұл дегеніміз мәтінді жартылай қарайтып жазу тәсілі.
b) Бұл дегеніміз мәтінді курсивті жазу тәсілі.
с) Бұл дегеніміз мәтіннің астын сызып жазу тәсілі.
d) Бұл дегеніміз мәтінді бас әріптермен жазу тәсілі.
5. Құжаттағы мәтін фрагментін ортасынан сызылған ету үшін...
а)... Шрифт (Қаріп) сұхбат терезесіндегі жалаушасын орнату керек.
b)... мәтіннің қажетті фрагментін ерекшелеп алып Шрифт (Қаріп) сұхбат терезесіндегі жалаушасын орнату керек.
с)... мәтіннің қажетті фрагментін ерекшелеп алып форматтау саймандар тақтасындағы батырмасында шерту керек.
d)... алдымен құжатты баспаға басамыз да қажетті фрагментті абайлап сызып шығамыз.
6. Символдар арасындағы интервалды қалай үлкейтуге болады?
а) Форматтау саймандар тақтасындағы Увеличить отступ батырмасы арқылы.
b) Қаріп өлшемін үлкейту арқылы.
с) Формат менюіндегі Қаріп сұхбат терезесінің Интервал ішкі бетіндегі қажетті параметрлерді тағайындау арқылы.
d) Мәтінді теру кезінде символдар арасында бос орындар жіберу арқылы.
7. Абзац келесі параметрлерден тұрады:
(Қате жауапты көрсетіңіз)
а) туралау (оң жақ, сол жақ, ортасы және екі шеті бойынша);
b) шекаралар шегінісі (бет өрісінен оң жақ және сол жақ);
с) сызылымы (жартылай қарайтылған, курсивті, асты сызылған);
д) абзацтың бірінші жолының шегінісі
е) қатараралық интервал
f) абзацаралық интервал.
8. MS WORD ортасында қаріп пен аралықты өлшеуде қандай өлшем бірліктері қолданылады?
а) Сантиметр, дециметр, қатар, пункт, дюйм, пика.
b) Миллиметр, сантиметр, дециметр, қатар, пункт, дюйм, пика.
с) Пункт, дюйм, пика, миллиметр.
d) Сантиметр, пункт, дюйм, пика, қатар.
е) Дециметр, қатар, пункт, дюйм, пика.
9. Маркерленген тізім дегеніміз не?
а) Мәтіннің нөмірленген тізім түрінде форматталу түрі.
b) Мәтіннің штрих - кодтармен белгіленген тізім түрінде форматталу түрі.
с) Мәтіннің маркерлі – белгішелермен айқындалған тізім түрінде форматталу түрі.
10. Дайын мәтінді тізімге қалай айналдыруға болады? (Қате жауапты көрсетіңіз)
а) Оны ерекшелеп алып, Стандартты саймандар тақтасындағы Схема документа батырмасында шерту керек.
b) Оны ерекшелеп алып, Форматтау саймандар тақтасындағы Маркерлер батырмасында шерту керек.
с) Оны ерекшелеп алып, Форматтау саймандар тақтасындағы Нөмірлер батырмасында шерту керек.
d) Формат – Список командасын орындағаннан кейін пайда болған сұхбат терезеден тиісті опциялардың бірін таңдау керек.
11. Абзацты бағаналарға бөлу әрекеті қалай орындалады?
а) Алдымен оны ерекшелеп алып, Стандартты саймандар тақтасындағы Бағаналар батырмасын шертіп, тышқанды ұстаулы күйде жылжыта отырып, қажетті, бағана санын көрсету арқылы.
b) Алдымен оны ерекшелеп алып, Формат – Колонки ( Бағаналар) командасын орындағанда ашылған сұхбат терезеде бағана санын көрсету арқылы.
с) Бағанаға бөлуге қажетті аймақтың жаңама менюіндегі Колонки (Бағаналар) командасын орындау арқылы.
d) 1 - ші немесе 2 -+ші жауаптың бірін орындау арқылы.
14. Мәтін ішіндегі бағаналарды қайтадан алып тастауға болама?
а) Болмайды, бағаналарға бөлу әрекетін тек керек кезде ғана қолдану керек.
b) Болады, бағаналарды ерекшелеп, бір баған жасау командасын орындау керек.
с) Болады, Стандартты саймандар тақтасындағы Отменить (Болдырмау) батырмасын шерту арқылы.
15. Мәтін, абзац жиегі қоршау, бояу әрекеттері қандайц командалардың көмегімен атқарылады?
а) Формат - шекаралар және бояу командасының көмегімен.
b) Мәтіннің форматталатын элементінің жаңама менюіндегі Шекаралар және бояу командасының көмегімен.
с) Формат - Фон командасының көмегімен.
d) Формат - Жақтаулар командасының көмегімен.
16. Ақпаратты жинау, сақтау, түрлендіру, тасымалдау және оны пайдалану заңдылықтары мен тәсілдерін зерттейтін ғылыми пән...
a) информатика;*
b) информация;
c) кибернетика;
d) телекоммуникациялық технология
17. Ақпараттың көлемін өлшейтін негізгі өлшем бірлігі:
а) 1 бит
d) 1 байт
с) 1 бод
b) 1 бар
18. Байт дегеніміз –
а) 1 немесе 0 арқылы өрнектелетін ақпарат бірліктерінің саны;
d) компьютер жедел жадындағы әріптің кодын өзгерту тәсілі;
с) сегіз биттен тұратын тізбек;
b) төрт он алтылық цифрлар комбинациясы
19. Файл дегеніміз не?
а) дискідегі аталған орын;
d) белгілі ұзындықтағы аталған байттар тізімі;
с) белгілі бір атпен аталған ақпараттар жиынын*;
b) дискідегі кез - келген орын
20. Компьютердің құрамына мыналар кіреді?
а) монитор, цифрларды басатын жабдық, тышқан, пернетақта;
d) жүйелік блок, ақпаратты енгізу жабдығы, ақпаратты шығару жабдығы;
с) арифметика - логикалық жабдық, символдарды енгізу жабдығы, сақтау жабдығы, сытрқы дыбыстар жабдығы;
b) монитор, принтер, перне тақта, тышқан, иілгіш және қатты диск.
21 ДК құрамына кіретін негізгі жабдықтар:
а) Дисплей, монитор, джоистик, стриммер;
d) Пернетақта, жүйелік блог, дисплей, принтер;*
с) Дисплей, сканер, дигитайзер, жүйелік блог;
b) Модем, CDROM, клавиатура, принтер.
22 Монитор экраны не үшін қажет?
а) Ақпаратты өңдеуге даярлау үшін;
d) Мәтіндік және графикалық ақпараттарды көрсету үшін
с) Мәтіндік ақпараттарды көрсету үшін;
b) графикалық ақпараттарды көрсету үшін.
23. Модем дегеніміз не?
а) Магниттік таспадағы мәлімет жинақтауыш
d) Компьютерді басқаратырн манипулятор типтес жабдық;
с) Мәліметтерді қатты дискіге шығаратын жабдық;
b) Байланыс каналдары арқылы алыстағы компьютерлер арасында ақпарат алмастыру жабдығы*
24. Пернетақта не үшін қажет?
а) ақпаратты қатты мәлімет жинақтауыштан енгізу үшін;
d) символдарды енгізу үшін;
с) компьютерді басқару мен таңбалы мәліметтерді енгізу үшін*;
b) монитор экранында сілтеуішті жылжыту үшін.
25. Қатты диск деген не?
а) Мәліметтерді аз уақытқа сақтайтын құрылғы;
d) файлдық жүйе шоғыры;
с) мәліметтер мен программаларды ұзақ уақытқа сақтайтын негізгі құрылғы*;
b) Белгілі бір реттегі секторлар.
26. Оперативтік жад дегеніміз не?
а) Ақпаратты сақтайтын қатты дисктің ерекше бөлігі; ъ
d) Белгілі уақытқа дейін мәліметтерді сақтай алатын, оларды қайта көшіріп жазғанға шейін, электрондық ұяшықтар жиымы;
с) Бұл компьютер жұмыс істеп тұрған уақытта мәліметтерді сақтай алатын электрондық ұяшықтар жиымы;*
b) Бұл компьютер шығарушылардың жазған мәліметтерін сақтайтын электрондық ұяшықтар жиымы.
27. Бума дегенміз не?
а) Арнайы программа
d) Басқа файлдардың атаулары бар дискідегі файл
с) Басқа файлдарды сақтауға арналған дискідегі бекітілген орын*;
b) Операциялық жүйенің файлы.
28. 1. doc файлының ішінде... болады.
а) мәтін*;
d) статикалық сурет;
с) бейнефильм;
b) басқа
29. Мicrosoft Office - rt қатысты мәтіндік редактор программасын көрсетіңіз:
а) ЕхсеІ;
d) WordPad;
с) Word*;
b) Access

30. Мәтінің сыртқы түрін өзгерту
а) таңбалау
d) нөмерлеу
с) сұрыптау
b) пішімдеу (форматтау)*
9 501
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Мәтін пішімдеу. Абзац
Мәтін пішімдеу. Абзац
Мәтіндерді енгізуге, түзетуге, пішімдеуге, безендіруге дағдылана отырып қаріп пен абзацты толық меңгереді
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтар
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтар
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтармен жұмыс жасауды оқушыларға үйрете отырып, компьютерге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыра отырып, компьютермен жұмыс істету шеберлігін одан әрі дамыту.
Мәтіндік редактор. Word Pad мәтіндік редакторында жұмыс жасау
Мәтіндік редактор. Word Pad мәтіндік редакторында жұмыс жасау
Алматы облысы, Райымбек ауданы, «Көмірші орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің физика - информатика пәндері оқытушысы Сайсанбекова Дания Абдикаймовна
Мәтін үзінділерін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
Мәтін үзінділерін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
Алматы облысы, Жамбыл ауданы Т. Рысқұлов атындағы ОМ МДШО МЖИ ММ информатика пән мұғалімі Тұрғынбаев Мұхтар Атанұлы
Мәтіндік құжатты пішімдеу. Мәтін абзацын пішімдеу
Мәтіндік құжатты пішімдеу. Мәтін абзацын пішімдеу
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Соркөл орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Сүлейменов Нұржан Мақсатұлы
WordPad мәтіндік редакторына кіріспе
WordPad мәтіндік редакторына кіріспе
Сабақтың тақырыбы: WordPad мәтіндік редакторына кіріспе Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Оқушыларды WordPad мәтіндік редакторымен таныстыру.WordPad мәтіндік редакторының терезесі туралы түсінік беру, мәтінмен жұмысқа дағдыландыру, құжаттарды құруға,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×