Excel-де берілгендерді енгізу. Формула енгізу және көшіру.
1 - апта 1 - күн 1 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Excel - де берілгендерді енгізу. Формула енгізу және көшіру.
Сілтеме: Ғаламтор, «Информатика негіздері» журналы, 8 сынып информатика оқулығы 101 - 103 бет, allbanks. kz сайты
Жалпы мақсаты: Мәліметтер типін ажыратып, күрделі формулаларды құра біледі
Оқу нәтижесі: Мәліметтерді ажырата алады, Абсолютті, аралас және салыстырмалы сілтемелерді пайдаланып, формулаларды көшіріп күрделі экономикалық есептеулер жүргізеді.
Оқытудың / оқытудағы тәсіл АКТ, Сыни тұрғыдан ойлау, диалогты оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуды басқару және көшбасшылық
1 - САБАҚ
САБАҚ ЖҮРІСІ
1. Ұйымдастыру /3 мин
Сергіту сәті. «Қорқынышты жеңу» психологиялық ойыны арқылы көңілді атмосфера қалыптастыру
Кесте, баған, қатар, ұяшық сөздері жазылған қағаздар таратылады, электрондық кестенің айтылу заңдылығын сақтап топқа бөліну. Жауап парағы таратылады.
2. Үй тапсырмасы / 3мин
«Келесі..» ойыны – 1 сұрақ 1 ұпай, қосымша жауап 1 ұпай – бонус беріледі.
Слайдтағы сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап бере алмаған оқушы келесі дейді.
/Бағалау парағын толтыру/
3. Жаңа сабақ / 15 мин
«Не дер едіңіз?» толық жауап 10 ұпай
Берілген объектілер бойынша мәлімет жинақтап, флипчартқа жазу, оны топпен баяндау.
Мұхтар Әуезовтың «Тартыспен түскен, бейнетпен келген жақсылық қана – шын мәнінде қымбат табыс» сөзімен ой қозғау.
Яғни топтарды салыстыру, қай топ тақырыпты толық ашты, сіздерде не жетпеді? Пікір - талас туғызу.
/Бағалау парағын толтыру/
4. Бекіту /15 мин
«Валюта айырбастау» толық жауап – 5 ұпай. Практикалық тапсырма.
Банктердің валюта айырбастау курсын ғаламтор арқылы іздеп кестені толтыру. Сілтемелерді пайдаланып формула арқылы 45000 теңгені долларға немесе еуроға ауыстыру, 1500$- ды теңгеге немесе еуроға ауыстыру. Кесте соңындағы тапсырмаларға жауап беру. Өзіміздің шығарған калькулятор кестемізбен интернеттегі allbanks. kz сайтындағы онлайн калькулятор арқылы есептеп, нәтижелерді салыстырып, ең тиімді банкті анықтау. Әрбір топ өз жауабын қорғайды. Топ мүшелері баяндайды. /Бағалау парағын толтырады/
5. Үйге тапсырма /2 мин
Кем дегенде 5 банктен кредит алу калькуляторлық кестесін құрып, талдап келу. Ата - анамен кредит жөнінде әңгімелесу. Банктен жарнамалық буклеттер алып келу.
6. Сабақты қорытындылау /5 мин
Шеңбер болып тұрып, бүгінгі сабақта кездескен терминдерді қайталайды, глоссарий толтырады.
7. Бағалау, кері байланыс /3 мин
Бағалау парағын толтыру
Сабақтың тақырыбы: Excel - де берілгендерді енгізу. Формула енгізу және көшіру.
Сілтеме: Ғаламтор, «Информатика негіздері» журналы, 8 сынып информатика оқулығы 101 - 103 бет, allbanks. kz сайты
Жалпы мақсаты: Мәліметтер типін ажыратып, күрделі формулаларды құра біледі
Оқу нәтижесі: Мәліметтерді ажырата алады, Абсолютті, аралас және салыстырмалы сілтемелерді пайдаланып, формулаларды көшіріп күрделі экономикалық есептеулер жүргізеді.
Оқытудың / оқытудағы тәсіл АКТ, Сыни тұрғыдан ойлау, диалогты оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуды басқару және көшбасшылық
1 - САБАҚ
САБАҚ ЖҮРІСІ
1. Ұйымдастыру /3 мин
Сергіту сәті. «Қорқынышты жеңу» психологиялық ойыны арқылы көңілді атмосфера қалыптастыру
Кесте, баған, қатар, ұяшық сөздері жазылған қағаздар таратылады, электрондық кестенің айтылу заңдылығын сақтап топқа бөліну. Жауап парағы таратылады.
2. Үй тапсырмасы / 3мин
«Келесі..» ойыны – 1 сұрақ 1 ұпай, қосымша жауап 1 ұпай – бонус беріледі.
Слайдтағы сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап бере алмаған оқушы келесі дейді.
/Бағалау парағын толтыру/
3. Жаңа сабақ / 15 мин
«Не дер едіңіз?» толық жауап 10 ұпай
Берілген объектілер бойынша мәлімет жинақтап, флипчартқа жазу, оны топпен баяндау.
Мұхтар Әуезовтың «Тартыспен түскен, бейнетпен келген жақсылық қана – шын мәнінде қымбат табыс» сөзімен ой қозғау.
Яғни топтарды салыстыру, қай топ тақырыпты толық ашты, сіздерде не жетпеді? Пікір - талас туғызу.
/Бағалау парағын толтыру/
4. Бекіту /15 мин
«Валюта айырбастау» толық жауап – 5 ұпай. Практикалық тапсырма.
Банктердің валюта айырбастау курсын ғаламтор арқылы іздеп кестені толтыру. Сілтемелерді пайдаланып формула арқылы 45000 теңгені долларға немесе еуроға ауыстыру, 1500$- ды теңгеге немесе еуроға ауыстыру. Кесте соңындағы тапсырмаларға жауап беру. Өзіміздің шығарған калькулятор кестемізбен интернеттегі allbanks. kz сайтындағы онлайн калькулятор арқылы есептеп, нәтижелерді салыстырып, ең тиімді банкті анықтау. Әрбір топ өз жауабын қорғайды. Топ мүшелері баяндайды. /Бағалау парағын толтырады/
5. Үйге тапсырма /2 мин
Кем дегенде 5 банктен кредит алу калькуляторлық кестесін құрып, талдап келу. Ата - анамен кредит жөнінде әңгімелесу. Банктен жарнамалық буклеттер алып келу.
6. Сабақты қорытындылау /5 мин
Шеңбер болып тұрып, бүгінгі сабақта кездескен терминдерді қайталайды, глоссарий толтырады.
7. Бағалау, кері байланыс /3 мин
Бағалау парағын толтыру
Жаңалықтар
Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу толтыру маркері
ЕХСЕL кестелік процессоры, негізгі түсініктер мен амалдар, Excel мүмкіндіктері, жұмыс кестесінің элементтері, жаңа құжатты сақтау, құру, ашу, берілгендерді енгізу және оларды редакциялау туралы білімдерін өздігімен қалыптастыру.
Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары. Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу
Электрондық кесте MS Excel - де деректер базасын құру. Оқушыларды мәліметтер қоры түсінігі, ақпаратты кестелік түрде өрнектеу жолдарымен және алаң түсінігімен таныстыру.
Формуланы енгізу және көшіру
ОҚО, Бәйдібек ауданы, Шаян ауылында №1 жалпы орта мектеп-интернатының информатика пәні мұғалімі Пиралиева Айкерим
MS Excel-мен танысу. MS Excel-ге берілгендерді енгізу және редакциялау
Информатика пәні мұғалімі Бектлеуова Алмагуль
Excel-де формуланы енгізу және көшіру
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы Ойыл орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Назарова Гүлжанат Жүсіпқалиқызы
Формуланы енгізу және көшіру
Тараз қаласы, Бауыржан Момышұлы атындағы №45 гимназияның информатика пәні мұғалімі: Шардарбекова М.Б.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.