Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47

Жасанды интеллект дәуіріндегі мұғалім NIS-те педагог пен ЖИ ынтымақтастығы талқыланды

20 тамыз 2021, Жұма
Категориясы: Білім
Жасанды интеллект дәуіріндегі мұғалім NIS-те педагог пен ЖИ ынтымақтастығы талқыланды 
«Жасанды интеллект дәуіріндегі мұғалім» дөңгелек үстел форматындағы екінші кездесуге мыңнан астам педагог қосылды
Жасанды интеллект білім саласына қалай әсер етеді? Оқу процесінде мұғалімнің рөлі өзгере ме? Педагог – ЖИ тандемінде ынтымақтастық қалай құрылады? Қазақстандық мұғалімдер осы және басқа да өзекті сұрақтарға отандық және шетелдік сарапшылардан жауап алды.
Шетелдік ғалымдар жасанды интеллекттің білім берудегі орны туралы өз ойларымен бөлісті. ЖИ дәуіріндегі болашақ және жасанды интеллект пен мұғалімнің ынтымақтастық перспективаларын Ювяскюль университеті (Финляндия) ЕduСluster тобының инновациялар және сыртқы байланыстар жөніндегі директоры Дэвид Марш талдады. Цифрлық денсаулық сақтау және жасанды интеллект саласындағы халықаралық серіктестік жобасының директоры Амандип Сингх Джил Швейцариядан қосылып, жаңа жағдайдағы мұғалім рөліне тоқталды.
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Басқарма төрайымы Күләш Шәмшидинова ЖИ дәуіріндегі мұғалім үшін басым мүмкіндіктер мен перспективалар туралы айта келе, жасанды интеллект балалардың игілігі үшін жұмыс істеуі керек екенін ерекше атап өтті. Күләш Ноғатайқызы жасанды интеллекттің атқаратын қызметі мен білім беру процессіне енгізілу жайын айтып, жасанды интеллект – креатив тапсырмаларды орындай ала ма деген өзекті сұрақтарға жауап берді.

Басқарма төрайымының орынбасары Светлана Испусинова өз сөзін «Сіз болашақты оқытуға дайынсыз ба?» деген сауалдан бастап, жасанды интеллект дәуірінде мұғалімдерге қандай негізгі дағдылар қажет екенін талдады.
Дөңгелек үстелге қатысқан Зияткерлік және орта мектеп педагогтарын NIS сарапшыларының жасанды интеллект дәуіріндегі мұғалімдер рөлі туралы пікірлері қызықтырды. Нұр-Сұлтан қаласындағы Зияткерлік мектептің химия пәні мұғалімі, Қазақстандағы «Global Teacher Prize» жаһандық сыйлығының амбассадоры, «Қазақстан мұғалімі – 2020» ұлттық сыйлығының жеңімпазы Динара Бейсембаева жасанды интеллекттің педагогикалық практикада қалай қолданылатынын таныстырды. Адам ресурстарын басқару департаментінің директоры Венера Мусарова бүгінгі мұғалімнің өзгерістерге деген дайындық деңгейіне баға берді, ал Назарбаев Зияткерлік мектептерін дамыту департаментінің директоры Рустам Абилов мектептен тыс және бейресми білім берудің ерекшеліктеріне тоқталды.
Қостанай қаласындағы мамандандырылған ақпараттық технологиялар мектеп-лицей-интернатының физика пәні мұғалімі Жахангир Ғаппаров қазіргі кезде ұстаздардың көпшілігін толғандыратын – қазіргі ақпараттық технологиялар мен дәстүрлі оқыту арасындағы тепе-теңдікті қалай сақтау керек деген сұраққа жауап берді.
Педагогикалық шеберлік орталығының қызметкерлері дөңгелек үстел қатысушыларына жасанды интеллект туралы маңызды материалдар тізімін ұсынды, оған жүзден астам әдебиеттер мен бейнероликтер кірді.
Дөңгелек үстелге қатысушылар сөзін Күләш Шәмшидинова қорытындылады:
– Жүз жыл бұрын әйгілі британдық шахматшы Уильям Артур Уорд былай деген: «Жай мұғалім хабарлайды. Жақсы мұғалім түсіндіреді. Керемет мұғалім көрсетеді. Ұлы мұғалім шабыттандырады». Жасанды интеллект дәуірінде мұғалім тұлға болып қала береді, бірақ қарапайым және жақсы мұғалімдер үшін бұл жерде орын жоқ. Тек керемет және ұлы ұстаздар жұмыс істеуі керек.
«Жасанды интеллект дәуіріндегі мұғалім» – Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдығына арналған NIS мерейтойлық жобасы аясында әлемдік білім берудің стратегиялық трендтері бойынша өткізілген екінші дөңгелек үстел.

Незаменимый учитель в эпоху искусственного интеллекта Сотрудничество педагога и ИИ обсудили в NIS
Ко второй встрече в формате круглого стола «Незаменимый учитель в эпоху искусственного интеллекта» подключились более тысячи педагогов 
Как же повлияет искусственный интеллект на образование? Изменится ли роль учителя в учебном процессе? Как будет строиться сотрудничество в тандеме педагог – ИИ. Ответы на эти и другие актуальные вопросы казахстанские учителя получили от отечественных и зарубежных экспертов.
Своими мыслями о месте искусственного интеллекта в образовании поделились иностранные ученые. Будущее в эпоху ИИ и перспективы сотрудничества искусственного интелекта и учителя проанализировал директор по инновациям и внешним связям EduCluster группы Университета Ювяскюля Дэвид Марш из Финляндии. Директор проекта Международного партнерства в области цифрового здравоохранения и искусственного интеллекта Амандип Сингх Джилл Швейцарии подключился из Швейцарии и посвятил свое выступление роли учителя в новой реальности.
Председатель правления АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы» Куляш Шамшидинова, говоря о приоритетных возможностях и перспективах для учителя в эпоху ИИ, подчеркнула, что искусственный интеллект должен работать во благо детей. Что может ИИ и что тему неподвластно, как идет его внедрение в образовательный процесс, может ли искуственный интеллект решать креативные задачи – ответы на самые актуальные вопросы прозвучали в выступлении Куляш Ногатаевны.
Заместитель председателя правления Светлана Испусинова начала с обращения к учителям – «Готовы ли Вы обучать будущему?» – и проанализировала, какие главные навыки необходимы педагогам в эпоху искуственного интеллекта.
Подключившимся к круглому столу учителям Интеллектуальных и общеобразовательных школ было интересно мнение экспертов NIS о роли педагога в эпоху ИИ. Учитель химии Интеллектуальной школы города Нур-Султана, амбассадор глобальной премии «Global Teacher Prize» в Казахстане, победитель Национальной премии «Учитель Казахстана – 2020» Динара Бейсембаева представила, как применяется искусственный интеллект на в педагогической практике уже сегодня. Директор Департамента по управлению человеческими ресурсами Венера Мусарова оценила уровень подготовки сегодняшнего учителя к изменениям, а на особенностях внешкольного и неформального обучения остановился директор Департамента по развитию Назарбаев Интеллектуальных школ Рустам Абилов.
Учитель физики специализированной школы-лицея-интерната информационных технологий города Костаная Жахангир Гаппаров ответил на вопрос, волнующий в настоящее время большинство педагогов – как сохранить баланс между современными информационными технологиями и традиционным обучением.
Сотрудники Центра педагогического мастерства подготовили и предоставили участникам круглого стола список актуальных материалов об искусственном интеллекте. Перечень включает в себя более ста наименований, среди них различная литература и видеоролики.
Коллективный вывод всех участников круглого стола озвучила Куляш Шамшидинова:
  • Сто лет назад известный британский шахматист Уильям Артур Уорд сказал: «Средний учитель рассказывает. Хороший учитель объясняет. Очень хороший учитель демонстрирует. Великий учитель вдохновляет». В эпоху искусственного интеллекта учитель остается незаменимым, но средние и хорошие не найдут в нем места. Должны работать только очень хорошие и великие. 
«Незаменимый учитель в эпоху искусственного интеллекта» – второй круглый стол по стратегическим трендам мирового образования, проведенный в рамках юбилейного проекта NIS, посвященного 180-летию Ибрая Алтынсарина.
194
0
0 дауыс
Оқи отырыңыз
Журналистерге арналған «Жаңа жағдайдағы білім беру» республикалық байқауы
Журналистерге арналған «Жаңа жағдайдағы білім беру» республикалық байқауы
Байқаудың мақсаты Байқаудың мақсаты – жаңа жағдайда қазақстандық мектептерді ақпараттық қолдау: қазіргі білім берудегі жаһандық трендтер;
Алматыдағы NIS оқушысы Даниал Султановты «Жасанды интеллект» ҰТБ арнайы бейініндегі жеңісі үшін Сбербанк Президенті Герман Греф құттықтады
Алматыдағы NIS оқушысы Даниал Султановты «Жасанды интеллект» ҰТБ арнайы бейініндегі жеңісі үшін Сбербанк Президенті Герман Греф құттықтады
Алматы қаласындағы химия - биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің оқушысы Даниал Султанов Ресей Федерациясы, Ұлттық технологиялық бастамалар (ҰТБ) Үйірме қозғалысы халықаралық олимпиадасының жеңімпазы атанды.
NIS - те «Жаңа жағдайдағы білім беру: пандемия сабақтары» талқыланды
NIS - те «Жаңа жағдайдағы білім беру: пандемия сабақтары» талқыланды
Еліміздің барлық аймағынан мыңнан астам педагог қосылған NIS дөңгелек үстелінде «Жаңа жағдайдағы білім беру: пандемия сабақтары» талданды.
Жасанды зият және бұлтты технологиялар: Л. Н. Гумилев атындағы ЕҰУ емтихандарды онлайн тапсыру үшін инновациялық шешім енгізді
Жасанды зият және бұлтты технологиялар: Л. Н. Гумилев атындағы ЕҰУ емтихандарды онлайн тапсыру үшін инновациялық шешім енгізді
Еуроазиялық ұлттық университет гибридті оқыту форматын қамтамасыздандыру үшін жаңа технологияларды белсенді пайдалануда. Қашықтықтан оқытудан бөлек жоғары оқу орны «Examus» шешімінің көмегімен емтихандарды тапсыру жүйесін іске асыруда.
Нұр - Сұлтан қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің оқушысы Эльдар Уркумбаев АҚШ - тың Массачусетс штатындағы Массачусетс технологиялық институтынан шақырту алды.
Нұр - Сұлтан қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің оқушысы Эльдар Уркумбаев АҚШ - тың Массачусетс штатындағы Массачусетс технологиялық институтынан шақырту алды.
Университет робототехника мен жасанды интеллект секторлары және ақпараттық технология, физика, химия және математика салаларын оқыту жүйелері бойынша ең таңдаулы болып саналады
Жаңа жағдайдағы білім беру⠀
Жаңа жағдайдағы білім беру⠀
Назарбаев Зияткерлік мектептері Ыбырай Алтынсариннің мерейтойына арналған жобаны бастауда.⠀ «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымында Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдық мерейтойына арналған «Жаңа жағдайдағы білім беру» жобасын жүзеге
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.