Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақ сазгерлері

24 қыркүйек 2014, Сәрсенбі
Қазақ тілі 7 сынып

Сабақтың тақырыбы: Қазақ сазгерлері
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қазақ сазгерлері, буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар туралы мағлұмат беру, өз ойын жинақтап, әдемі көркем тілмен жеткізе білуге ұмтылдыру;
2. Дамытушылық: Оқушының тіл байлығын жетілдіру, ойлау, көру, есту қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.
3. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. Ана тіліне деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың әдісі: талдау, іздену, ой қозғау, сұрақ - жауап, «топтастыру» стратегиясы, «әлемді шарлау» стратегиясы, «есте сақтау» стратегиясы
Сабақтың формасы: жекелей, топпен, сынып
Пәнаралық байланыс: әдебиет, музыка
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютер, сызбалар

Сабақтың барысы: /кезекші мәліметі/
1. Психологиялық дайындық.
2. Ой ашар.
3. Үй тапсырмасын тексеру.
4. Жаңа сабақ
І. Қызығушылықтарын ояту. /ой қозғау, ояту, ми қыртысына тітіркенгіш арқылы әсер ету./
«Әлемді шарлау» стратегиясын қолдану. Мақсаты: айту, бөлісу, ортаға салу арқылы оқушының ойын ашу. /слайдтарды шымылдықпен жауып біртіндеп ашу/

ІІ. Мағынаны тану. Мақсаты: жаңа ақпаратпен таныстыру./Тақтадан күн мен жаңа тақырыптың атын жаздырту./

Жаңа сөздер:
алып – гигант, великий
озбырлық – эксалуататор, угнетатель
әділетсіздік – несправедливость
қажымас – неустанный
қайрат - сила

1 - тапсырма: Мәтінді оқып, мазмұндау.
Сергіту сәті. «Кім жылдам?» ойыны.
• Үш буынды сөзге мысал. /о - қу - шы/
• Әріптерді орнына қой: балық, алмұрт.

2 - тапсырма. Диолог бойынша сөйлесіңдер.
3 - тапсырма. Сөйлемдердегі кірме сөздердің астын сызып, тиісті көптік жалғауларын қойып жазыңдар.
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс
І деңгей тапсырмасы.
1. Буын үндестігі заңына бағынып, үндесіп тұрған сөздерді бір бөлек, буын үндестігі заңына бағынбай тұрған сөздерді бір бөлек жаз.
Бормен, адамдар, өнерпаз, қолмен, мекені, аттың, тұмсығымен, қалаға;
ІІ деңгей тапсырмасы.
2. Мына сөздермен сөйлем құраңдар.
Жеңімпаз, шеберхана, досымен.

ІІІ. Ойтолғау.
1. Мына жұрнақтарды қандай сөздерге жалғай алатындарыңды үлгі - сызбаға сүйеніп жазыңдар. «Есте сақтау» стратегиясы. 20 сек. ішінде айтылған сөздерді есте сақтап, 1 мин. ішінде қағаз бетіне түсіру керек. Мақсаты: есте сақтау қабілеттерін дамыту.
/Әр оқушының қаншалықты сөз жазғандығы саналады/
- гер/- кер/ (Саудагер, кәсіпкер, іскер, мұрагер, саяткер, талапкер, жауынгер, жұмыскер, сазгер, заңгер, ғарышкер)
- паз (Аспаз, қорғампаз, қыдырымпаз, талғампаз, жеңімпаз, өнерпаз, жасампаз)
- хана (Мейманхана, емхана, дәріхана, кітапхана, қымызхана, шеберхана)
- қой (Сәнқой, әзілқой, әдісқой, әуесқой, намысқой)

Үйге тапсырма:
Бағалау.
6 434
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Буын үндестігі
Буын үндестігі
Буын үндестігі туралы түсінік беру, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
Белгісіздік есімдігі
Белгісіздік есімдігі
Белгісіздік есімдіктерді түсіндіре отырып, есімдіктің мағыналық түрлері жөніндегі білімдерін тиянақтау Оқушының ойлау қабілетін, тіл байлығын жетілдіру, танымдық қызығушылығын дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыру;
Зат есім
Зат есім
Сөйлем ішінен зат есімді ажырата білуге үйрете отырып, топпен жұмыс жасай білуге, пікірлесуге, ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар
Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кусаинова Асемгуль Кенжебековна
Дыбыс үндестігі
Дыбыс үндестігі
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кусаинова Асемгуль Кенжебековна
Ақсақалдың ақ батасы
Ақсақалдың ақ батасы
Екібастұз қаласы, №26 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Қожабаева Гүлжан Қалуадинқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×