Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
5 сыныбы
Тақырыбы:
1. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар
2. Буын үндестігі
Сілтеме: Қазақ тілі. Авторлары: Г. Қосымова, Ж. Дәулетбекова
Алматы «Атамұра»- 2010ж, интерактивті тақта, көрнекіліктер (стикерлер, маркерлер, карточкалар), бағалау критерийлері.
Сабақтың мақсаты: Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар туралы ақпараттану, жаттығу жұмыстары арқылы түсіну.
Міндеттері: 1. Оқушылардың белсенділігін арттыру.
2. Сабаққа деген қызығушылықтарын тудыру.
3. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды түсінуде, оқушылар жаттығулармен жұмыс барысында ойландыру, топтық жұмыста еркіндік беру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдері: Жеке, жұптық, топтық жұмыс, сұрақ - жауап, қорыту, талдау, бекіту, ауызша - жазбаша, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары ( ой тастау, топтастыру, т. б)
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар, бағалау критерийлері
Күтілетін нәтиже: 1. Жаңа сабақ материалын меңгереді.
2. Оқушылар қосымшаларды қатыстырып сөйлем, сұрақ қоя алады.
3. Көрген, естігенін өз ойымен еркін жеткізе алады.
4. Бір - біріне сұрақтар қояды.
5. Пікірлерін айтады.
6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.
Ұйымдастыру кезеңі 1. Амандасу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру арқылы шеңберге шығып, бір - біріне кенелетін сөздер айту керек. Мысалы: Сен бүгін өте әдемісін т. б.
3. Қиғаш қағаздарды беріп, таратамын. Ол қағаздардың шетіне 4 түрлі түсті бояумен бояулы. Сол 4 түске байланысты 4 топқа бөлінеді.
(2 мин)
Үй жұмысын тексеру (5 мин)
1. Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Үй тапсырмасын тексеру: Шеңбер жасау.
Стикерлермен диалог. Әр оқушы өткен тапсырма бойынша сұрағын жазады. Сосын мен ол қағазды араластырып, қайта таратамын. Әр оқушы сол қойылған сұраққа жауап жазады. Әрбір оқушының сұрағының салмағын бақылайды. Өткен сабақты қаншалықты меңгергенін қадағалайды.
2. Жаттығуды тексереді.
Жаңа сабақ (28 мин)
Сабақтың барысы:
2. Мұғалімнің іс - әрекеті
- АКТ. Топпен жұмыс. Оқушылар 322 - жаттығу бойынша Шәкір Әбенов кім? Ол туралы интернеттен іздеп, оқып, слайд дайындайы.
СТО жаңа тақырыпты ашу мақсатында:
– Оқушылар, сендердің мына жерде көмектерін керек болып тұр. Әуезовтің бе, әлде Әуезовтың ба? деп сұрақ қойып ой тастаймын.
СТО Жаңа тақырып ұғындыруда ТВ Шоу бағдарламасы. / буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды қағазға жазып беремін, яғни бұл жерде оқушылар сұрақ қойғанда осы қосымшаларды қатыстырады және қонақтар осы қосымшаларды қатыстырып айтады / Әр топтан бір оқушы шығып, ортаға жайғасады. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
СТО ой тастау, / Балалар, осы шоу арқылы қандай ой келеді?/ жаңа тақырыпты оқушылар өздері ашады.
Жеке жұмыс. 319 - жаттығуды оқушылар орындайды.
(2 мин)
Жұппен жұмыс. 319 - жаттығуды бір - бірінің дәптерлерін ауыстырып тексереді. Мен интерактивті тақтаға ашып, оқушылармен бірлесіп тағы тексеріп шығамын. (2 мин)
Топпен жұмыс. Оқушылар 322 - жаттығу бойынша Шәкір Әбенов кім? Ол туралы интернеттен іздеп, оқып, слайд дайындайды.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Бағалау критерийін алдын - ала таратып қоямын, топ басшысы әр тапсырма сайын бағалап отырады.
Талантты және дарынды балаларды анықтауда:
1. Шоу бағдарламасы бойынша анықтау;
2. Үй тапсырмасын орындауда
5 сыныбы
Тақырыбы:
1. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар
2. Буын үндестігі
Сілтеме: Қазақ тілі. Авторлары: Г. Қосымова, Ж. Дәулетбекова
Алматы «Атамұра»- 2010ж, интерактивті тақта, көрнекіліктер (стикерлер, маркерлер, карточкалар), бағалау критерийлері.
Сабақтың мақсаты: Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар туралы ақпараттану, жаттығу жұмыстары арқылы түсіну.
Міндеттері: 1. Оқушылардың белсенділігін арттыру.
2. Сабаққа деген қызығушылықтарын тудыру.
3. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды түсінуде, оқушылар жаттығулармен жұмыс барысында ойландыру, топтық жұмыста еркіндік беру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдері: Жеке, жұптық, топтық жұмыс, сұрақ - жауап, қорыту, талдау, бекіту, ауызша - жазбаша, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары ( ой тастау, топтастыру, т. б)
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар, бағалау критерийлері
Күтілетін нәтиже: 1. Жаңа сабақ материалын меңгереді.
2. Оқушылар қосымшаларды қатыстырып сөйлем, сұрақ қоя алады.
3. Көрген, естігенін өз ойымен еркін жеткізе алады.
4. Бір - біріне сұрақтар қояды.
5. Пікірлерін айтады.
6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.
Ұйымдастыру кезеңі 1. Амандасу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру арқылы шеңберге шығып, бір - біріне кенелетін сөздер айту керек. Мысалы: Сен бүгін өте әдемісін т. б.
3. Қиғаш қағаздарды беріп, таратамын. Ол қағаздардың шетіне 4 түрлі түсті бояумен бояулы. Сол 4 түске байланысты 4 топқа бөлінеді.
(2 мин)
Үй жұмысын тексеру (5 мин)
1. Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Үй тапсырмасын тексеру: Шеңбер жасау.
Стикерлермен диалог. Әр оқушы өткен тапсырма бойынша сұрағын жазады. Сосын мен ол қағазды араластырып, қайта таратамын. Әр оқушы сол қойылған сұраққа жауап жазады. Әрбір оқушының сұрағының салмағын бақылайды. Өткен сабақты қаншалықты меңгергенін қадағалайды.
2. Жаттығуды тексереді.
Жаңа сабақ (28 мин)
Сабақтың барысы:
2. Мұғалімнің іс - әрекеті
- АКТ. Топпен жұмыс. Оқушылар 322 - жаттығу бойынша Шәкір Әбенов кім? Ол туралы интернеттен іздеп, оқып, слайд дайындайы.
СТО жаңа тақырыпты ашу мақсатында:
– Оқушылар, сендердің мына жерде көмектерін керек болып тұр. Әуезовтің бе, әлде Әуезовтың ба? деп сұрақ қойып ой тастаймын.
СТО Жаңа тақырып ұғындыруда ТВ Шоу бағдарламасы. / буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды қағазға жазып беремін, яғни бұл жерде оқушылар сұрақ қойғанда осы қосымшаларды қатыстырады және қонақтар осы қосымшаларды қатыстырып айтады / Әр топтан бір оқушы шығып, ортаға жайғасады. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
СТО ой тастау, / Балалар, осы шоу арқылы қандай ой келеді?/ жаңа тақырыпты оқушылар өздері ашады.
Жеке жұмыс. 319 - жаттығуды оқушылар орындайды.
(2 мин)
Жұппен жұмыс. 319 - жаттығуды бір - бірінің дәптерлерін ауыстырып тексереді. Мен интерактивті тақтаға ашып, оқушылармен бірлесіп тағы тексеріп шығамын. (2 мин)
Топпен жұмыс. Оқушылар 322 - жаттығу бойынша Шәкір Әбенов кім? Ол туралы интернеттен іздеп, оқып, слайд дайындайды.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Бағалау критерийін алдын - ала таратып қоямын, топ басшысы әр тапсырма сайын бағалап отырады.
Талантты және дарынды балаларды анықтауда:
1. Шоу бағдарламасы бойынша анықтау;
2. Үй тапсырмасын орындауда
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Буын үндестігі
Буын үндестігі туралы түсінік беру, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
Екпін, оның түрлері
Екпіннің өзіндік ерекшелігін түсіндіре отырып, оның оқу, сөйлеу нормасына тән құбылыс екеніне білдірту, екпін түрлерін ажырата білгізу. Фонетикалық білім дағдыларын қалыптастыру.
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №1
Бастауыш сыныптарына арналған қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы.
Дыбыс үндестігі
Ауызша, жазбаша жұмыстарын жүргізе отырып, оқушылардың теориялық білімін бекіту, іздендіре отырып, нәтижеге өз беттерінше жетуге үйрету.
Дыбыс үндестігі
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кусаинова Асемгуль Кенжебековна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.