Фонетика. Нәтиже сабақ «Тағамдар»
Лексикалық тақырып: Нәтиже сабақ «Тағамдар»
Грамматикалық тақырып: Фонетика.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Балалардың модуль бойынша алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау, бекіту.
Дамытушылық: Оқушыларды сөйлету арқылы тілдік қорларын молайту, ой - өрістерін дамыту, өз ойларын еркін жеткізе алуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларға эстетикалық, адамгершілік, гигиеналық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақтың тегі: Білімді жинақтау, қорыту.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, биология, тарих, математика.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндірмелі, талдау, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, сызба, үлестірмелі материалдар, сөзжұмбақ.
Ұйымдастыру формасы: ұжымдық, топтық.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Сынып тазалығын тексеру;
- Балаларды түгелдеу;
- Оқушылардың назарларын сабаққа аударып, сабақтың мақсатын түсіндіру;
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (8 мин)
- Сөздіктерді қайталату.
Ұлттық тағамдар – национальные блюда
сусындар – напитки
бесбармақ – мясо по казахски
жая – жая (огузок лошади, цельное мясо)
қазы – казы (блюдо из реберной части конины)
қуырдақ – жареное мясо
шұжық – шужык
ірімшік – творог сыр
ас – пища, еда
сіңімді – легко перевариваемый
сүт – молоко
айран - кефир
- Жаттауға берілген ас батасын мәнерлеп айтқызу.
- Дәптерлеріндегі 3 сөзге жасаған фонетикалық талдауларын тексеру.
ІІІ. Сайыс сабақ «Жүзден жүйрік» (25 мин)
1. Ойынның мақсатымен, кезеңдерімен таныстыру (3 мин)
Сыныпты екі топқа бөлемін:
- Алғырлар
- Тапқырлар
Балалар, енді біз «Жүзден жүйрік» сайыс сабағын бастаймыз.
Сайыстың шарты: сайыс төрт кезеңнен тұрады.
1. Бәйге
2. Кім тапқыр?
3. Жорға
4. Тіл өнер
- «Бәйге» кезеңінің шарты: Жалпы екі топқа ортақ 10 сұрақ беріледі. Сұраққа бірінші болып қолын көтерген топтың оқушысы жауап береді. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай беріліп отырады.
- «Кім тапқыр?» кезеңінің шарты: Оқушыларға үш сұрақтан тұратын тест таратамын. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі. Әр оқушы отыз ұпайдан алуға мүмкіндіктері бар.
- «Жорға» кезеңінің шарты: Нөмірмен белгіленген (10, 20, 30) 6 сұрақ беремін. Балалар қай сұраққа жауап беретінін өздері таңдайды. Сұрақты бірінші болып аз ұпай жинаған топтың оқушылары таңдай алады.
Грамматикалық тақырып: Фонетика.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Балалардың модуль бойынша алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау, бекіту.
Дамытушылық: Оқушыларды сөйлету арқылы тілдік қорларын молайту, ой - өрістерін дамыту, өз ойларын еркін жеткізе алуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларға эстетикалық, адамгершілік, гигиеналық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақтың тегі: Білімді жинақтау, қорыту.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, биология, тарих, математика.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндірмелі, талдау, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, сызба, үлестірмелі материалдар, сөзжұмбақ.
Ұйымдастыру формасы: ұжымдық, топтық.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Сынып тазалығын тексеру;
- Балаларды түгелдеу;
- Оқушылардың назарларын сабаққа аударып, сабақтың мақсатын түсіндіру;
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (8 мин)
- Сөздіктерді қайталату.
Ұлттық тағамдар – национальные блюда
сусындар – напитки
бесбармақ – мясо по казахски
жая – жая (огузок лошади, цельное мясо)
қазы – казы (блюдо из реберной части конины)
қуырдақ – жареное мясо
шұжық – шужык
ірімшік – творог сыр
ас – пища, еда
сіңімді – легко перевариваемый
сүт – молоко
айран - кефир
- Жаттауға берілген ас батасын мәнерлеп айтқызу.
- Дәптерлеріндегі 3 сөзге жасаған фонетикалық талдауларын тексеру.
ІІІ. Сайыс сабақ «Жүзден жүйрік» (25 мин)
1. Ойынның мақсатымен, кезеңдерімен таныстыру (3 мин)
Сыныпты екі топқа бөлемін:
- Алғырлар
- Тапқырлар
Балалар, енді біз «Жүзден жүйрік» сайыс сабағын бастаймыз.
Сайыстың шарты: сайыс төрт кезеңнен тұрады.
1. Бәйге
2. Кім тапқыр?
3. Жорға
4. Тіл өнер
- «Бәйге» кезеңінің шарты: Жалпы екі топқа ортақ 10 сұрақ беріледі. Сұраққа бірінші болып қолын көтерген топтың оқушысы жауап береді. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай беріліп отырады.
- «Кім тапқыр?» кезеңінің шарты: Оқушыларға үш сұрақтан тұратын тест таратамын. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі. Әр оқушы отыз ұпайдан алуға мүмкіндіктері бар.
- «Жорға» кезеңінің шарты: Нөмірмен белгіленген (10, 20, 30) 6 сұрақ беремін. Балалар қай сұраққа жауап беретінін өздері таңдайды. Сұрақты бірінші болып аз ұпай жинаған топтың оқушылары таңдай алады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Саяхатқа шығу
Күш жақсы, күштен іс жақсы. Өнерпаздың он қолы бар. Ерінбеген етікші болады. Күшіңе сенбе, ісіңе сен.
Ағамның сүйікті ісі
Караганды облысы, Абай ауданы, №1 мектептің бастауыш сынып мұғалімі Урикбаева Калампыр Калаукызы
Ұлттық тағамдар. Сөйлем мүшелері
СҚО, Тайынша ауданы, Тайынша қаласының №2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рамазанова Сырға Қайырбекқызы
Мағжан Жұмабаев «Қысқы жолда»
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Күзекбаев Жеңісбек Дүзелбайұлы
Сүт және сүт өнімдері
Алматы қаласы, Алмалы ауданы, Б. Атыханұлы атындағы № 36 гимназияның технология пәні мұғалімі: Бакелекова Динара Болатханқызы
Ұлыттық тағамдар
Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, №1 Г. Орджоникидзе атындағы мектеп – гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ергебекова Гүлшария Өмірзаққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.