Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Саяхатқа шығу

23 қыркүйек 2017, Сенбі
Қазақ тілі 7 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Саяхатқа шығу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу,

II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
Берілген сөздерді пайдалана отырып, сөйлемдер құрау: салқын тағамдар, ұнайды, тәтті тағамдар, сүт өнімдері, сусындар, тамақтану

III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Диалогті өзара оқу
2. Жазылым – 2 - тапсырмадағы мақал - мәтелдерді оқу, тьүсіну, көркем етіп дәптерге көшіру
Күш жақсы, күштен іс жақсы.
Өнерпаздың он қолы бар.
Ерінбеген етікші болады.
Күшіңе сенбе, ісіңе сен.
Қолы білген құм үстінен кеме жүргізер.
Жігітке жеті өнер аз, жетпіс өнер көп емес.
3. Еріндік дауысты дыбыстары ғана кездесетін сөздер жазу

IV. Жаңа сабақты бекіту
Төмендегі сөйлемдерді пайдалана отырып, мәтін құрастыру.
Маған (бізге) Қазақстан бойынша туристік маршруттардың сызбасы керек
Мен (біз) турбазаға орналасайын (орналасайық) деп едім (едік)
Біз қаланы (ауылды, мұражайды, көрікті жерлерді) аралап көргіміз келеді.
Менің (біздің) тауға саяхатқа барғым (барғымыз) келеді
Біз саяхат жоспарын жасап қойдық.
Қажетті жабдықтарды алдым (алдық)
Тарихи жерлерді араладым (араладық)

V. Сабақты қорыту: Пысықтау сұрақтарына жауап беру:
- Сенің демалысыңда саяхатқа шығасың ба?
- Саяхатқа қайда барасыңдар?
- Саяхатқа шығудың пайдасы неде?
VI. Үй тапсырмасын беру: «Саяхата шығу» тақырыбына шағын шығарма жазып келу
VII. Бағалау

Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
6 398
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ұлттық киімдер
Ұлттық киімдер
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Сырт киімдер
Сырт киімдер
Сырт киімдер туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Судың пайдасы. Тіл дамыту. Топтау сан есімдері
Судың пайдасы. Тіл дамыту. Топтау сан есімдері
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Ғаламтор қызметтер
Ғаламтор қызметтер
Ғаламтор қызметтері тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Мектепке немен барасың?
Мектепке немен барасың?
Мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×