Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ұлттық тағамдар. Сөйлем мүшелері

02 шілде 2014, Сәрсенбі
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық тағамдар. Сөйлем мүшелері
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ – жауап, кестемен жұмыс,
ой жинақтау
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Көрнекіліктер: Суреттер, карточкалар, ватмандар, маркерлер, стикерлер, презентация, музыка, интерактивті тақта
Ұжымдастыру формасы: Топтық жұмыс
Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті, тарих, бейнелеу өнері

Сабақтың мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша білімдерін бекіту, қазақша жатық сөйлеуге машықтандыру.
Сабақтың міндеттері: Білімділік: Ұлттық тағамдар түрін білуге, өз ойларын еркін, тиянақты жеткізе білуге дағдыландыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау мен еркін сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Қазақ халқының салт - дәстүрін, әдет – ғұрпын қадірлеуге, құрметтеуге баулу.
Оқушылар нені біледі? Қазақтың ұлттық тағамдары үш топқа бөлінетінін біледі. Соғым сою - қазақ халқының салты екенін біледі. Сыйлы қонақтарға берілетін тағамдар туралы біледі. Тамаққа байланысты ырымдар мен тыйымдарды жақсы біледі.
Осы сабақта мақал - мәтелдерді қолдана отырып, мақал - мәтелдерді талдау арқылы сабақты бекітемін.
Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей болып табыла ма?
Оқушылардың мақсаты қабілеттеріне байланысты әртүрлі болады.
Сабақ соңында оқушылар нені біледі және нені жасай алады?
Берілген тапсырмаларды өздері орындап, оны өздері тексеріп, интерактивті тақтаны, флипчартты қолданып, кластер, венн диаграммасын, бес жолды өлеңді құрастыра біледі. Мақал – мәтелдерді, ырымдарды дұрыс қодануды бекіте біледі.
• Ұлттық тағамдардың ерекшеліктерін
• Ет, сүт, нан тағамдарын бір – бірінен айыра біледі.
Мен оқушыларды қалай бағалай аламын?
Оқушыларға сабаққа дейін және сабақ соңында нені үйрендім, не ұнады, қандай қиындықтар туындады деген сұрақтарға стикерлерге жауап жазды және оқушылардың қол жеткен жетістіктеріне қарай бағалау парақтарына баға қоямын. Мен сабақ сәтті өтті ме екендігін қалай білемін?
Оқушылардың көңіл күйіне және тапсырмаларды орындау барысында, сабақтың соңында стиктерге өз ойларын жазғанда және бақылаушылардың қойған бағасына қарай білемін. Алған білімдеріне қарап және сабаққа қатысқандарына қарап білемін.
«Нашар» оқушылармен не істеуге болады? Ондай оқушыға жеке тапсырма беремін.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 442
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ұлттық тағамдар. Сөз тіркестері
Ұлттық тағамдар. Сөз тіркестері
Қазақтың ұлттық тағамдары тақырыбы бойынша алған білімдерін тексеру, оқушылардың тілін дамыту, тыңдай білуді және оймен бөлісуді үйрету, грамматиканы қайталау.
Тіл дамыту. Ұлттық тағам түрлері
Тіл дамыту. Ұлттық тағам түрлері
Қазақ халқының ұлттық тағам түрлері жөнінде мағлұмат беру. Оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу, жазу дағдыларын қалыптастыру. Зат есімнің септіктерін, етістіктің шақтарын қайталау. Қазақ халқының дастарқанын, ұлттық құндылықтарды қадірлеуге баулу.
Мазмұндама «Қазақтың ұлттық тағамдары»
Мазмұндама «Қазақтың ұлттық тағамдары»
Қазақ халқының тағамдары туралы білімдерін бақылау, білім деңгейін тексеру; Жазбаша көркем тілін дамыту, теориялық білімдерін практикалық жұмыстарда қолдануға, ойлау еңбегіне, өз беттерімен ойларын жүйелі түрде жеткізуге, қорытынды жасай білуге
Қазақтың ұлттық тағамдары
Қазақтың ұлттық тағамдары
Алматы қаласы, Алмалы ауданы, Б. Атыханұлы атындағы № 36 гимназияның технология пәні мұғалімі: Бакелекова Динара Болатханқызы
Ұлыттық тағамдар
Ұлыттық тағамдар
Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, №1 Г. Орджоникидзе атындағы мектеп – гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ергебекова Гүлшария Өмірзаққызы
Қазақтың ұлттық тағамдары
Қазақтың ұлттық тағамдары
Жітіқара қаласы, №12 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Ерсарина Ләззат Евсейқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×