Мәтіндермен жұмыс
Мәтінді оқыңыз. Түсініңіз.
Қарт алма бағын отырғызды. Адамдар оған: «Бұл алма ағаштары саған не үшін керек? Бұл ағаш жеміс бергенше ұзақ уақыт өтеді. Сен ол алмаларды жей алмайсың ғой», - деді.
Қарт оларға: «Мен жемесем де, басқалар жер, сосын маған рақмет айтар», - деп жауап қайтарды.
4. Сөйлемдерді орын тәртібімен орналастырыңыз.
Адамдар оған: «Бұл алма ағаштары саған не үшін керек», - деді.
Қарт алма бағын отырғызды.
Қарт оларға: «Мен жемесем де, басқалар жер, сосын маған рақмет айтар»,
- деп жауап қайтарды.
Қарт алма бағын отырғызды. Адамдар оған: «Бұл алма ағаштары саған не үшін керек? Бұл ағаш жеміс бергенше ұзақ уақыт өтеді. Сен ол алмаларды жей алмайсың ғой», - деді.
Қарт оларға: «Мен жемесем де, басқалар жер, сосын маған рақмет айтар», - деп жауап қайтарды.
4. Сөйлемдерді орын тәртібімен орналастырыңыз.
Адамдар оған: «Бұл алма ағаштары саған не үшін керек», - деді.
Қарт алма бағын отырғызды.
Қарт оларға: «Мен жемесем де, басқалар жер, сосын маған рақмет айтар»,
- деп жауап қайтарды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жыл мезгілдері (ертегілер әлемінде)
Оқушы бойындағы шығармашылық көңіл күй тудыру, шығармашылық қабілетін дамыту, шығармашылық ой талдауға бейімдеу;
Себеттегі алма
Балаларды бір - бірін қалқалап тұрған заттардың суретін дұрыс бере білуге және дәстүрден тыс жолдармен орындауға үйрету; саусақпен алмалардың суретін салу. Шығармашылық, ойлау қабілеттерін дамыту.
Сабақта қосымша пайдалануға қажетті санамақтар жинағы
Сабақта қосымша пайдалануға қажетті санамақтар жинағы
Азық - түліктер
Астана қаласы №3 мектеп-гимназиясы Қазақ тілі мұғалімі Асанова Назира Куанышовна
Алма
Қарағанды облысы, Октябрь ауданы, № 65 жалпы білім беретін орта мектебінің мектепалды даярлық тобының мұғалімі Бекова Акбота Токеновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.