Тоқсандық қайталау (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ әдебиеті 7 сынып
Тақырыптар:
46 - сабақ. Тоқсандық қайталау
47 - сабақ. Тест тапсырмалары
48 - сабақ. Ә. Тәжібаев «Сырдария» өлеңі
49 - сабақ. Қалижан Бекхожин «Ақсақ Темір мен ақын»
50 - сабақ. Тахауи Ақтанов Окоп үстіндегі айқас
Қазақ әдебиеті 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тоқсандық қайталау
Сабақтың мақсаты:
а) оқушылардың әдебиет пәнінен алған білімдерін тиянақтау;
ә) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу;
б) оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, талдау, т. б
Сабақтың көрнекілігі:, сызба - нұсқаулар т. б.
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Балалар, біз қазақ әдебиетін нешеге бөлеміз? Мына сызбаға қарап ойларыңды жеткізіңдер.
Қазақ әдебиеті
↓
Ауыз әдебиеті
Жазба әдебиеті
Әлем әдебиеті
Әдебиет теориясы бойынша жұмыс жүргізу:
Кез - келген шығармаларды оқып, оны композициялық құрылысына қарай талдап, ондағы метафора, эпитет, теңеулерді табады.
Шығармашылық тапсырма: Өткен тақырыптардан өздеріңе ұнаған тақырып бойынша ойтолғау жазыңдар. Неге ұнады?
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын
1. Ауыз әдебиеті дегеніміз не?
2. Жазба әдебиетінің ауыз әдебиетінен қандай айырмашылығы ба?
3. Ауыз әдебиетінің қандай салаларын білесіңдер?
4. Әлем әдебиеті дегеніміз не?
Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Ақын - жазушылардың әңгімелерін, романдарын оқып келу.
Толық нұсқасын қарау
Тақырыптар:
46 - сабақ. Тоқсандық қайталау
47 - сабақ. Тест тапсырмалары
48 - сабақ. Ә. Тәжібаев «Сырдария» өлеңі
49 - сабақ. Қалижан Бекхожин «Ақсақ Темір мен ақын»
50 - сабақ. Тахауи Ақтанов Окоп үстіндегі айқас
Қазақ әдебиеті 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тоқсандық қайталау
Сабақтың мақсаты:
а) оқушылардың әдебиет пәнінен алған білімдерін тиянақтау;
ә) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу;
б) оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, талдау, т. б
Сабақтың көрнекілігі:, сызба - нұсқаулар т. б.
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Балалар, біз қазақ әдебиетін нешеге бөлеміз? Мына сызбаға қарап ойларыңды жеткізіңдер.
Қазақ әдебиеті
↓
Ауыз әдебиеті
Жазба әдебиеті
Әлем әдебиеті
Әдебиет теориясы бойынша жұмыс жүргізу:
Кез - келген шығармаларды оқып, оны композициялық құрылысына қарай талдап, ондағы метафора, эпитет, теңеулерді табады.
Шығармашылық тапсырма: Өткен тақырыптардан өздеріңе ұнаған тақырып бойынша ойтолғау жазыңдар. Неге ұнады?
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын
1. Ауыз әдебиеті дегеніміз не?
2. Жазба әдебиетінің ауыз әдебиетінен қандай айырмашылығы ба?
3. Ауыз әдебиетінің қандай салаларын білесіңдер?
4. Әлем әдебиеті дегеніміз не?
Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Ақын - жазушылардың әңгімелерін, романдарын оқып келу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
ХІХ ғасыр әдебиеті (күнделікті сабақ жоспары)
Қазақ әдебиетінің аса бір сүбелі кезеңі ХІХ ғасыр – ХХ ғасыр бас екені анық. Бұл қазақ елінің бостандыққа ұмтылған, өзін - өзі іздеген, өткен күндерін аңсай еске алып, бүгінінен түңіліп, бірақ болашағына үмітпен қараған шағы еді.
Етістіктің райлары (күнделікті сабақ жоспары)
оқушылардың қазақ тілі пәнінен алған білімдерін тиянақтау; тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу;
А. Пушкин «Ескерткіш» (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Әлем әдебиеті туралы түсінік беру, А. Пушкиннің шығармаларын қазақ тілінде сөйлеткен ақын - жазушыларымыз туралы мағлұмат беру;
Мысалдар (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Мысал өлеңдердің адамға сабақ болатын тағлымдық шығарма екенін түсіндіру; оқушылардың сөйлеу тілін жетілдіре отырып, шешендік өнерге баулу.
Сөз басы (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Әдебиеттің түрлері туралы түсінік бере отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Қазақ әдебиетінен сабақтар топтамасы 7 сынып
Ақтөбе қаласы, №33 қазақ орта мектебінің қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Кошбаева Алтынгүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.