Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары
Сабақтың тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: жаңа сабақты меңгерту, өткен сабақтармен байланыстыру, сабақтас құрмалас сөйлемнің ерекшелігін таныту, оқушының өзіне талдату арқылы қорытынды шығарту.
2. Тәрбиелік: шығармашылықпен еңбек етуге, топтасып, жұптасып жұмыс істей отырып, бірлікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, салауатты өмір салтын насихаттау.
3. Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымын, ой - өрісін кеңейту, шығармашылық қабілеттерін дамыту, өз бетімен әрекеттенуге дағдыландыру, сөйлеу тілін, сөйлеу мәдениетін дамыту.
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың түрі: таным
Сабақтың әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау, салыстыру
Сабақтың көрнекілігі: сызбалар, үлестірмелі қағаздар
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Сұрақтарға жауап беру.
Семантикалық картамен жұмыс.
ІІІ. Жаңа сабаққа дайындық
1. Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
2. Сабақ мақсатын түсіндіру
ІV. Жаңа сабақ
Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?
Сабақтас құрмалас сөйлемнің өзіне тән белгілері
Сабақтас құрмалас сөйлемнің ережесі
Баяндауыштарының жасалу жолдары
Бүгінгі сабақта нені үйренуіміз керек?
Салалас құрмалас сөйлем мен сабақтас құрмалас сөйлемді ажырата білу.
Сабақтас құрмалас сөйлемнің компоненттерінің орналасу тәртібін білу.
Сөйлемдерге талдау жұмыстарын жүргізе білу.
V. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Мысалдар:
Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды біреуге міндет етпе.
Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде.
Осы іске етене араласпағандықтан, келген жұртқа дәлелді ештеңе айта алмады.
Абай үйге кіргенде, Әбіш конверттегі бар қағазды оқып шыққан еді.
Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары. жүктеу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: жаңа сабақты меңгерту, өткен сабақтармен байланыстыру, сабақтас құрмалас сөйлемнің ерекшелігін таныту, оқушының өзіне талдату арқылы қорытынды шығарту.
2. Тәрбиелік: шығармашылықпен еңбек етуге, топтасып, жұптасып жұмыс істей отырып, бірлікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, салауатты өмір салтын насихаттау.
3. Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымын, ой - өрісін кеңейту, шығармашылық қабілеттерін дамыту, өз бетімен әрекеттенуге дағдыландыру, сөйлеу тілін, сөйлеу мәдениетін дамыту.
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың түрі: таным
Сабақтың әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау, салыстыру
Сабақтың көрнекілігі: сызбалар, үлестірмелі қағаздар
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Сұрақтарға жауап беру.
Семантикалық картамен жұмыс.
ІІІ. Жаңа сабаққа дайындық
1. Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
2. Сабақ мақсатын түсіндіру
ІV. Жаңа сабақ
Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?
Сабақтас құрмалас сөйлемнің өзіне тән белгілері
Сабақтас құрмалас сөйлемнің ережесі
Баяндауыштарының жасалу жолдары
Бүгінгі сабақта нені үйренуіміз керек?
Салалас құрмалас сөйлем мен сабақтас құрмалас сөйлемді ажырата білу.
Сабақтас құрмалас сөйлемнің компоненттерінің орналасу тәртібін білу.
Сөйлемдерге талдау жұмыстарын жүргізе білу.
V. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Мысалдар:
Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды біреуге міндет етпе.
Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде.
Осы іске етене араласпағандықтан, келген жұртқа дәлелді ештеңе айта алмады.
Абай үйге кіргенде, Әбіш конверттегі бар қағазды оқып шыққан еді.
Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары. жүктеу
Жаңалықтар
Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлері. Шартты бағыныңқылы сабақтас
Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлері және жасалу жолдары ұғымын меңгерту. Оқушылардың бұрыннан бар білімін жаңа біліммен байланыстыра алуына қажетті логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру, грамматикалық сауаттылықты дамыту.
Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлері. Шартты бағыныңқылы сабақтас
Атырау қаласы, №32 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бернияшова Мөлдір Жұмабайқызы
Аралас құрмалас сөйлем
Қызылорда қаласы. № 267 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Күнтуарова Ақмарал Амангельдықызы
Сабақтас құрмалас сөйлем, оның жасалу жолдары
Ақтөбе қаласындағы №34 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Туребаева Гүлмира Құспанқызы
Сабақтас құрмалас сөйлем. Шартты бағыныңқы сабақтас
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, №1 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Тусупова Торғын Бекенқызы
Сабақтас құрмалас сөйлем, оның жасалу жолдары
Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы Қорқыт ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті жанындағы қазақ-түрік лицейі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Махамбетәлиева Роза Әбілғазықызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.