Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы

22 қаңтар 2019, Сейсенбі
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы
Мақсаты: Білу: Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту
Түсіну: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу;
Қолдану: Адамдық диқаншы өлеңіндегі сөздерді пайдаланып, проблемалық сұрақтар қою және оны өз жауабымен салыстыру
Талдау: Тапсырма орындау барысында комментарий жазу, іріктеп оқу, зерттеп оқу
Жинақтау: Бүгінгі тақырып Адамдық диқаншысы тақырыбы бойынша түсінгенін жинақтап жазу
Бағалау:. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алу.

Сабақтың құрылымы
І. Ақпараттар блогы
ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы
ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы
ІV. Интеллектуалды тренинг блогы
V. Күтілетін нәтиже блогы

І. Ақпарат блогы минут
Жоспар
1. А. Байтұрсынов шығармалары. Шығарманың ерекшелігі және негізі
2. Адамдық диқаншысының өмірмен байланысы
3. Кейіпкерлер образын ашу, талдау.
1. 1. Ол халықты оқуға шақырған, ағартушылық жұмыстар жүргізген, қазақ ауылдарында орысша - қазақша мектеп ашып, балаларға сабақ берді? (ағартушы, қоғам қайраткері, ұстаз)
2. Байтұрсынұлы қазақ балалары үшін «Оқу құралы» (1912), «Тіл құралы» (1914), «Әдебиет танытқыш» атты оқулықтар жазды (Жазушы )

2. 1 Ақын өлеңі кімнің атынан баяндалады? Ақын өлеңі диқанға арналады
2. 2. Өлең мәтінінен өмірлік қағида. Адамдық диқаншысы тақырыбын оқи отырып, өмірге деген құштарлықтың берілу сипаты, ерлік пен жігер.
Өлеңнің өмірмен байланысы (Диқан ол жерді қарайтын, баптайтын адам)

Мұғалімнің аты - жөні: Дуйсешова А.
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы жүктеу
5 315
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 2-сабақ
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 2-сабақ
Бөлім Әдеби шығарманың құндылығы Оқу мақсаты 5. Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу. Оқушы мақсаты Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашады.
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Ахмет Байтұрсынұлының өмір жолы мен шығармашылығын, өлеңнің мазмұнын ашу, автор бейнесін тапсырмалар арқылы анықтау
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Ахмет атаға хат
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Ахмет атаға хат
- Сендер бидай туралы қандай мәлімет білесіңдер? – деп тақырыпты оқушыларға ашқызу. Бидай бүкіл әлемдегі негізгі азық көзі болып табылады. Азық - түлік өнімі ретінде бидайдың көптеген бағалы қасиеті бар.
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу, бір - бірінің жақсы мінез - құлық қасиеттерін тани отырып, сыйластық пен достықты қалыптастыру мақсатында шеңбер бойында тұру ретіне қарай «Оң жағымда...» тренингі өткізіледі.
А. Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
А. Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Ол халықты оқуға шақырған, ағартушылық жұмыстар жүргізген, қазақ ауылдарында орысша - қазақша мектеп ашып, балаларға сабақ берді? (ағартушы, қоғам қайраткері, ұстаз).
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×