Бұл – қандай гүл?
Сабақ тақырыбы: Бұл – қандай гүл?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
- күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құрылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну.
- тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну.
- мұғалім көмегімен сөйлеу барысында өсімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану
Жаңа сөздер Қызғалдақ, бәйшешек, раушан, қоршаған орта
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті тақта, слайдтар, суреттер А4 парағы, кесте, диаграмма,
смайликтер, жұлдызшалар
Оқыту әдістері: «Шаттық шеңбер»тренингі, сұрақ - жауап әдісі, ұжымдық, топтық, жұптық жұмыстар, «Миға шабуыл» стратегиясы, «Шапалақ» әдісі, жұлдызшалар, «Фонарик» стратегиясы, Түсіндіру, салыстыру, талдау, ««Сұхбаттасатын жұп» әдісі, «Гүлдер»әдісі, «Шығаршашылық» жұмыс, сергіту жаттығуы.
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.
Сәлемдесу! сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен бірге «Шаттық шеңберін» құру
Мен досымды сүйемін,
Мен әлемді сүйемін,
Жақсы оқушы боламын,
Кілең бестік аламын.
Қазақ тілін үйреніп,
Еркін сөйлер боламын!
Өткен сабақты тексеру «Серпілген сұрақтар» әдісі.
1. Балалар, қазір қай жыл мезгілі?
2. Көктем айлары қандай?
3. Көктемде күн қандай?
4 Қазір қай ай?
5 Көктемде не оянады?
- Дұрыс балалар. Бұларды бір сөзбен қоршаған орта дейміз.
- Ал қоршаған орта дегенді қалай аударамыз?
І қызығушылықты ояту
«Миға шабуыл» стратегиясы.
Топтық жұмыс
Берілген суреттердің ішінен қоршаған ортаға қатысты емес суреттерді сызып тастау.
1. (сурет)
2. Сурет атауларын атайықшы.
3. Осы сөздерге көптік жалғауларын жалғайық.
4. Бірнеше сөзді тәуелдеп көрейік.
«Миға шабуыл» стратегиясы бойынша сабақтың тақырыбын анықтау үшін пазл ұсыну.
- Балалар, сендерде не шықты?
Бұл – қандай гүл? жүктеу
Бұл қандай гүл слайдын жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
- күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құрылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну.
- тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну.
- мұғалім көмегімен сөйлеу барысында өсімдіктерді (сілтеу, сұрау есімдіктерін) қолдану
Жаңа сөздер Қызғалдақ, бәйшешек, раушан, қоршаған орта
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті тақта, слайдтар, суреттер А4 парағы, кесте, диаграмма,
смайликтер, жұлдызшалар
Оқыту әдістері: «Шаттық шеңбер»тренингі, сұрақ - жауап әдісі, ұжымдық, топтық, жұптық жұмыстар, «Миға шабуыл» стратегиясы, «Шапалақ» әдісі, жұлдызшалар, «Фонарик» стратегиясы, Түсіндіру, салыстыру, талдау, ««Сұхбаттасатын жұп» әдісі, «Гүлдер»әдісі, «Шығаршашылық» жұмыс, сергіту жаттығуы.
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.
Сәлемдесу! сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен бірге «Шаттық шеңберін» құру
Мен досымды сүйемін,
Мен әлемді сүйемін,
Жақсы оқушы боламын,
Кілең бестік аламын.
Қазақ тілін үйреніп,
Еркін сөйлер боламын!
Өткен сабақты тексеру «Серпілген сұрақтар» әдісі.
1. Балалар, қазір қай жыл мезгілі?
2. Көктем айлары қандай?
3. Көктемде күн қандай?
4 Қазір қай ай?
5 Көктемде не оянады?
- Дұрыс балалар. Бұларды бір сөзбен қоршаған орта дейміз.
- Ал қоршаған орта дегенді қалай аударамыз?
І қызығушылықты ояту
«Миға шабуыл» стратегиясы.
Топтық жұмыс
Берілген суреттердің ішінен қоршаған ортаға қатысты емес суреттерді сызып тастау.
1. (сурет)
2. Сурет атауларын атайықшы.
3. Осы сөздерге көптік жалғауларын жалғайық.
4. Бірнеше сөзді тәуелдеп көрейік.
«Миға шабуыл» стратегиясы бойынша сабақтың тақырыбын анықтау үшін пазл ұсыну.
- Балалар, сендерде не шықты?
Бұл – қандай гүл? жүктеу
Бұл қандай гүл слайдын жүктеу
Жаңалықтар
Үй жануарлары сабақ жоспары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1. 1. 2. 1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1. 1. 4. 1. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну. 1. 2. 3. 1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Информатика пәнінен қолданылатын дидактикалық материалдар және практикалық жұмыстар
Дидактикалық материалдар және практикалық жұмыстар
Мен шырын ішемін
күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану
Мен шырын ішемін
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. Сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану.
Наурыз туралы өлеңдер (Қысқа мерзімді жоспарлар)
Наурыз өлеңін оқып, ақынның наурыз айындағы көктемгі даланы суреттеуі, табиғаттағы өзгерістер туралы түсінік беру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.