Наурыз туралы өлеңдер (Қысқа мерзімді жоспарлар)
1. Наурыз туралы өлеңдер.
2. Жұмбақ және жаңылтпаш
3. Мәтін
4. Антонимдер
Жалпы мақсат: Наурыз өлеңін оқып, ақынның наурыз айындағы көктемгі даланы суреттеуі, табиғаттағы өзгерістер туралы түсінік беру.
Сабақтың мақсаттары Оқушылар Наурыз өлеңін оқып, ақынның наурыз айындағы көктемгі даланы суреттеуі, табиғаттағы өзгерістер туралы түсінік алады, оны қолданып тілін, сөздік қорларын дамытады
Күтілетін нәтижесі: Оқушылар наурыз көже туралы біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамытуға пайдаланады
Негізгі идеялар: Тақырыпты мәнерлеп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту
Сабақта қолданылатын материалдар:
1. Үлестірмелі материалдар, маркер
2. АКТ
3. Карточкалар
Оқыту әдістері: Кім жылдам
Миға шабуыл
Жигсо әдісі
Эссе
Стикердегі диалог
Тапсырмалар:
І. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІ. Ой қозғау.
ІІІ. Мағынаны тану.
ІV. Топтық жұмыс.
V. Шығармашылық тапсырма
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
I. Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
II. Ой қозғау «Жигсо» әдісі бойынша «Төрт түлік» тақырыбын өздері талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады.
Толық нұсқасын жүктеу
2. Жұмбақ және жаңылтпаш
3. Мәтін
4. Антонимдер
Жалпы мақсат: Наурыз өлеңін оқып, ақынның наурыз айындағы көктемгі даланы суреттеуі, табиғаттағы өзгерістер туралы түсінік беру.
Сабақтың мақсаттары Оқушылар Наурыз өлеңін оқып, ақынның наурыз айындағы көктемгі даланы суреттеуі, табиғаттағы өзгерістер туралы түсінік алады, оны қолданып тілін, сөздік қорларын дамытады
Күтілетін нәтижесі: Оқушылар наурыз көже туралы біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамытуға пайдаланады
Негізгі идеялар: Тақырыпты мәнерлеп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту
Сабақта қолданылатын материалдар:
1. Үлестірмелі материалдар, маркер
2. АКТ
3. Карточкалар
Оқыту әдістері: Кім жылдам
Миға шабуыл
Жигсо әдісі
Эссе
Стикердегі диалог
Тапсырмалар:
І. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІ. Ой қозғау.
ІІІ. Мағынаны тану.
ІV. Топтық жұмыс.
V. Шығармашылық тапсырма
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
I. Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
II. Ой қозғау «Жигсо» әдісі бойынша «Төрт түлік» тақырыбын өздері талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Наурыз келді
Наурыз мерекесінің басқа мерекелерден ерекшелігін түсіндіру. Мерекелік тілектер, дәстүрлер туралы түсінік беру. Балаларды халқымыздың салт - дәстүрін қадірлей білуге тәрбиелеу.
Наурыздағы тілек
Ұлыстың ұлы күні наурыз мейрамы туралы түсінік қалыптастыру, наурыздағы тілектің мән мағынасын тану
М. Дулатов «Қош келдің, Наурыз!»
Оқушыларға наурыз мерекесі туралы түсінік беру Диалог жүргізе отырып, сөздік қорын дамыту
Наурыз көже
Әңгімені түсініп, мәнерлеп оқуға, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету. Наурыз көже туралы түсінік беру. Ұлттық тағамдарды қадірлей білуге, салт - дәстүрімізді сақтауға, елінің байлығын дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.
Қош келдің Наурыз!
Жамбыл облысы, Қордай ауданы. Бастауыш сынып ұстазы Серкебаева Макпал
Қош келдің , Наурыз
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Онды ауылы, «Құлыншақ» балабақша директоры Өтесінова Алтынай Ізімбергенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.