Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мен шырын ішемін

05 ақпан 2019, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Қазақ тілі 2 класс
Сабақтың тақырыбы: Мен шырын ішемін
Мақсаты: 2. 1. 3. 1 * - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1 - 1, 5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау
2. 2. 3. 1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану
2. 3. 2. 1 - шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну
2. 4. 5. 1 - мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу.
Жаңа сөздер: Шырын, тәтті, ішу, алма, анар
Қолданылатын әдістер Түсіндіру, сипаттау, сұрақ - жауап, «Ыстық алақан» тренингі, «Ой шақыру» әдісі, ассоциаграмма, диаграмма, «Жеке әңгіме» техникасы
Керекті – құрал жабдықтар А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, альбомдар, желімқағаздар.
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік

І Қызығушылықты ояту
Оқушыларды жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, тақтада «шырын» сөзіне ассоциограмма құрғызамын.

ІІ Мағынаны тану
1. Сөздікпен жұмыс. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырамын, аудармасын айтамын. Оларды оқимын, оқушыларға қайталатамын.
Шырын - сок
Тәтті - вкусный
Ішу - пить
Алма - яблоко
Анар - гранат

Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырамын, бірнеше рет қайталатамын.
Тәтті
Ішемін [ішем]
Шырын

2. Мәтінмен жұмыс. Тыңда. Қайтала. Оқы.
Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатамын, сөздердің мағынасын түсіндіремін.
Біз үзілісте асханаға барамыз. Асханадан шырын ішеміз. Маған алма шырыны ұнайды. Алма шырыны тәтті. Анар шырыны тәтті емес.
Мен шырын ішемін жүктеу
2 512
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау Күтілетін нәтижелер: тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау
Менің достарым
Менің достарым
Оқушының қоршаған ортасына сай тілдік жағдаяттарда сөйлеу үлгілерінің ең қарапайым түрлерін қолдана білуге үйрету.
Бұл – қандай гүл?
Бұл – қандай гүл?
тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну.
Жануарлар және тіршілік
Жануарлар және тіршілік
Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру
Мен шырын ішемін
Мен шырын ішемін
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. Сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану.
Балмұздақ. Жаңартылған бағдарлама бойынша
Балмұздақ. Жаңартылған бағдарлама бойынша
Тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру, сәйкес сурет тыңдау. Шағын мәтінді қарапайым оқиғаларды мазмұндау
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×