Баяндауыш
Қазақ тілі 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Баяндауыш (Тұрлаулы мүше)
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға бастауыш пен баяндауыштың сөйлем құрудағы негізгі қызметін байқатып, тұрлаулы мүшелерді меңгерту.
Тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, табиғаттың әсем көрінісін сезіне білуге тәрбиелеу.
Негізгі идея: Оқушыларды бір жүйеге келтіріп, сөйлеу тілін, сөздік қорын байыту. Шығармашылық қабілетін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқушыларды топтық жұмыс жасата отырып, сыни тұрғыдан ойлауға қабілеттерін дамыту, көз алдына елестету арқылы есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөздерді дұрыс буынға бөліп тасымалдауға, тасымалданбаған бөлігінен соң сызықша қойылатынын үйрету.
Түрі: жаңа сабақты меңгерту
Әдісі: топтастыру, ой қозғау, диалогтік, с. т. о. бағалау, салыстыру.
Көрнекілігі: тірек сызба, кесте, стикер, Венн диограммасы
Күтілетін нәтиже: Оқушылар баяндауышты меңгере отырып, жаттығулар орындайды, берілген тапсырмалар бойынша кестені толтырады, етістік пен баяндауышты салыстыра отырып, олардың жасалу жолдарын біледі, суреттер бойынша әңгіме құрастырып, баяндауышты табуды сұрақ қою арқылы ажыратуды үйренеді.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру. Оқушыларды фигуралар арқылы топқа бөлу.
1. Төртбұрыш
2. Үшбұрыш
3. Шаршы
Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
2. Бастауыш дегеніміз не?
3. Сөйлем неден құралады?
Ой қозғау тәсілі. Жаңа тақырып бойынша оқушымен пікір алмасу. Етістік дегеніміз не? деп сұрақ қоя отырып жаңа сабақпен байланыстырамын
Жаңа сабақ. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін математика сабағымен байланыстыра отырып «Ойлан» кестесінің сырын аштырамын. Сызбамен жұмыс.
Оқулықпен жұмыс. Жаттығуларды орындатамын.
Миға шабуыл.
35 - жаттығу. 1. Маусым дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Бір жылда неше мезгіл бар?
Дәптермен жұмыс
Топтық жұмыс. Әр топқа жеке тапсырма беремін.
Сергіту сәті. Құстар қалай сайрайды?
39 - жаттығу. Сөз жұмбақты шешу.
Сабақты қорыту. Венн диаграммасы.
Бағалау.
Үйге: Ережені жаттау
Сабақтың тақырыбы: Баяндауыш (Тұрлаулы мүше)
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға бастауыш пен баяндауыштың сөйлем құрудағы негізгі қызметін байқатып, тұрлаулы мүшелерді меңгерту.
Тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, табиғаттың әсем көрінісін сезіне білуге тәрбиелеу.
Негізгі идея: Оқушыларды бір жүйеге келтіріп, сөйлеу тілін, сөздік қорын байыту. Шығармашылық қабілетін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқушыларды топтық жұмыс жасата отырып, сыни тұрғыдан ойлауға қабілеттерін дамыту, көз алдына елестету арқылы есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөздерді дұрыс буынға бөліп тасымалдауға, тасымалданбаған бөлігінен соң сызықша қойылатынын үйрету.
Түрі: жаңа сабақты меңгерту
Әдісі: топтастыру, ой қозғау, диалогтік, с. т. о. бағалау, салыстыру.
Көрнекілігі: тірек сызба, кесте, стикер, Венн диограммасы
Күтілетін нәтиже: Оқушылар баяндауышты меңгере отырып, жаттығулар орындайды, берілген тапсырмалар бойынша кестені толтырады, етістік пен баяндауышты салыстыра отырып, олардың жасалу жолдарын біледі, суреттер бойынша әңгіме құрастырып, баяндауышты табуды сұрақ қою арқылы ажыратуды үйренеді.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру. Оқушыларды фигуралар арқылы топқа бөлу.
1. Төртбұрыш
2. Үшбұрыш
3. Шаршы
Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
2. Бастауыш дегеніміз не?
3. Сөйлем неден құралады?
Ой қозғау тәсілі. Жаңа тақырып бойынша оқушымен пікір алмасу. Етістік дегеніміз не? деп сұрақ қоя отырып жаңа сабақпен байланыстырамын
Жаңа сабақ. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін математика сабағымен байланыстыра отырып «Ойлан» кестесінің сырын аштырамын. Сызбамен жұмыс.
Оқулықпен жұмыс. Жаттығуларды орындатамын.
Миға шабуыл.
35 - жаттығу. 1. Маусым дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Бір жылда неше мезгіл бар?
Дәптермен жұмыс
Топтық жұмыс. Әр топқа жеке тапсырма беремін.
Сергіту сәті. Құстар қалай сайрайды?
39 - жаттығу. Сөз жұмбақты шешу.
Сабақты қорыту. Венн диаграммасы.
Бағалау.
Үйге: Ережені жаттау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Баяндауыш. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш та, баяндауыш та зат есімнен болғанда бастауыштан кейін сызықша қойылатынын салыстыру тәсілімен түсіндіру. Тапсырмаларды орындау барысында ойлау, талдау, салыстыру арқылы алған білімдерін пайдалана білуді дамыту.
Тұрлаулы мүшелер
Тұрлаулы мүшелерді мүшелер туралы ұғым қалыптастыру, сөйлемде атқаратын қызметіне түсінік беру Таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру, оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу тілін дамыту
Баяндауыш
Баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады. Баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.
Тұрлаулы мүше
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тайсойған ауылы, Ғ.Сланов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жанғалиева Гүлхан Өтепбергенқызы
Баяндауыштың жасалу жолдары
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы. Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Фазылбаева Райхан Сисенбайқызы
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Карағанды облысы, Осакаров ауданы, «Осакаровка кенті, № 1ОМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Габдуалиева Жанна Болатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.