Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Сабақтың мақсаты: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша (слайд түрінде)
Білімділік: Оқушылардың тұрлаулы мүшелер жайлы алған білімдерін толықтыру. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай жағдайда сызықша қойылатынын үйрету. Сөйлемдегі сөздерді сатылай кешенді технологиясы арқылы талдай білуге машықтандыру;
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін дамытып, өз ойын жүйелі түрде жеткізе білуге дағдыландыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, таза, сауатты жазуға, еңбексүйгіштікке баулу.
Өз елін, жерін қорғайтын, тәуелсіздікті бағалайтын өршіл рухты азамат тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, ой қозғау, талдау
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, үлестірме қағаздар
Миға шабуыл: Тақтамен жұмыс 2, 3, 4, 5, 6, 7 слайд
1. Сөйлем дегеніміз не?
3. Сөйлем айтылу мақсаты мен сазына қарай қалай бөлінеді?
4. Сөйлем құрамы мен құрылысына қарай нешеге бөлінеді?
5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
6. Сөйлем мүшесінің белгілерін ата.
7. Сөйлем мүшелері құрамына қарай нешеге бөлінеді?
8. Атқаратын қызметі жағынан неше топқа жіктеледі?
9. Бастауыш, баяндауыш дегеніміз не?
Сөйлем мүшесі
Тұрлаулы мүшелер-------------- Тұрлаусыз мүшелер
↓-----------------------------------------------↓
Бастауыш, Баяндауыш---------- Анықтауыш, Толықтауыш, Пысықтауыш
Мәтінмен жұмыс: 8слайд
Сөйлемге сатылай кешенді талдау жасаңыз.
Тәуелсіздігіміздің рухани тірегі – байырғы халқымыз. 9, 10, 11 слайд
Фонетикалық талдау:
Тәуелсіздік
Бостандық
Азат.
12 слайд
Ойлан, ізден, тап!
1. Зат есім – зат есім
2. Жіктеу есімдігі – зат есім
3. Есімше – зат есім
4. Зат есім – тұйық етістік
5. Сан есім – сан есім
13, 14 слайд
Үйге тапсырма:
Шығарма: "Тәуелсіздік - ел тілегі" 40 - жаттығу
Бағалау.
Білімділік: Оқушылардың тұрлаулы мүшелер жайлы алған білімдерін толықтыру. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай жағдайда сызықша қойылатынын үйрету. Сөйлемдегі сөздерді сатылай кешенді технологиясы арқылы талдай білуге машықтандыру;
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін дамытып, өз ойын жүйелі түрде жеткізе білуге дағдыландыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, таза, сауатты жазуға, еңбексүйгіштікке баулу.
Өз елін, жерін қорғайтын, тәуелсіздікті бағалайтын өршіл рухты азамат тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, ой қозғау, талдау
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, үлестірме қағаздар
Миға шабуыл: Тақтамен жұмыс 2, 3, 4, 5, 6, 7 слайд
1. Сөйлем дегеніміз не?
3. Сөйлем айтылу мақсаты мен сазына қарай қалай бөлінеді?
4. Сөйлем құрамы мен құрылысына қарай нешеге бөлінеді?
5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
6. Сөйлем мүшесінің белгілерін ата.
7. Сөйлем мүшелері құрамына қарай нешеге бөлінеді?
8. Атқаратын қызметі жағынан неше топқа жіктеледі?
9. Бастауыш, баяндауыш дегеніміз не?
Сөйлем мүшесі
Тұрлаулы мүшелер-------------- Тұрлаусыз мүшелер
↓-----------------------------------------------↓
Бастауыш, Баяндауыш---------- Анықтауыш, Толықтауыш, Пысықтауыш
Мәтінмен жұмыс: 8слайд
Сөйлемге сатылай кешенді талдау жасаңыз.
Тәуелсіздігіміздің рухани тірегі – байырғы халқымыз. 9, 10, 11 слайд
Фонетикалық талдау:
Тәуелсіздік
Бостандық
Азат.
12 слайд
Ойлан, ізден, тап!
1. Зат есім – зат есім
2. Жіктеу есімдігі – зат есім
3. Есімше – зат есім
4. Зат есім – тұйық етістік
5. Сан есім – сан есім
13, 14 слайд
Үйге тапсырма:
Шығарма: "Тәуелсіздік - ел тілегі" 40 - жаттығу
Бағалау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша қазақ тілінен ашық сабақ слайдымен презенентация түрінде сабақ жоспары
Жаңалықтар
Баяндауыш. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш та, баяндауыш та зат есімнен болғанда бастауыштан кейін сызықша қойылатынын салыстыру тәсілімен түсіндіру. Тапсырмаларды орындау барысында ойлау, талдау, салыстыру арқылы алған білімдерін пайдалана білуді дамыту.
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның жасалу жолдарын түсіндіремін; Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баулу
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша туралы білімдерін бекітеді. Бастауын пен баяндауыштың арасына сызықшаның қойылу жолын үйренеді. Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша туралы білімдерін толықтыру
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Атырау қаласы, №2 орта мектептің орыс сыныбындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, жаңартылған оқу бағдарламасы тренері Унгаралиева Назгул Имашевна
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Сабақтың тақырыбы: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.