Химиядан сабақ жоспары 10 сынып
Химиядан сабақ жоспары 10 сынып
Пән мұғалімі Сыдықбекова Т. Н.
Тақырыптар:
§9. 1. 9. 2. Химиялық өндірістің жалпы ғылыми принциптері. Пайдалы қазбалар - химиялық өнеркәсіп шикізаты.
§9. 3. Өндірісте металдарды алу әдістері. Металлургия
§9. 4. Құймалар
§9. 5. Шойын және болат өндірісі.
§9. 6. Алюминий өндірісі.
§9. 7. Силикат өнеркәсібі. Шыны өндірісі
§9. 8. Цемент және басқа силикат материалдарының өндірісі.
§9. 9. Аммиак өндірісі.
§9. 10. Азот қышқылының өндірісі.
§9. 11. Минералды тыңайтқыштар өндірісі.
§9. 12. Күкірт қышқылы өндірісінің жанасу әдісі.
Экологиялық және өндірістік мазмұндағы есептер шығару.
Білімді қорытындылау және жүйелеу.
Қорытынды тестілеу.
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
Білімділік міндеттері:
- оқушылардың өтілген материалды қабылдау, есте сақтауын қамтамасыз ету;
- нақты қорытындылауға, жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу;
- оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету;
- түсініктер, заңдар, ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге, талдауға көмек ету;
- оқушылардың оқу материалын өз әдіс - тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету.
Жаңа сабақты түсіндіру: 1. Табиғи ресурстар қалпына келетін және қалпына келмейтін болып екіге бөлінеді. Біріншісіне – Күннен алынатын жылу және жарық энергиясы жаңбыр суы, жел энергиясы, өсімдік және жануарлардан алынатын өнімдер жатады. Екіншісіне – мұнай, көмір,, металдар мен құрылыс материалдарының жылдар бойғы шөгінділері жатады.
Кен минералдар және бос жыныстардан тұрады. Қолданылмаған шикізаттарды – қалдықтар деп атайды. Табиғи минералды заттардың жинақталуы – кен орындары деп аталады. Қолданылуына қарай пайдалы қазбаларды 5 топқа бөледі: *отын – энергетикалық;
*металдар кендері;
*химиялық шикізат;
*құрылыс материалдары;
*гидроминералды пайдалы қазбалар.
Шикізат - өнеркәсіп өндірісінде қолданылатын табиғи өнім.
Кезеңдері:
*Пайдалы қазбаларды бөгде қоспалардан тазартып, бағалы компонентердің үлесін арттыру байыту деп аталады. *пайдалы қоспаларды ірілігі бойынша сұрыптау.
* Ірілерін өздеріне тән қасиеттеріне байланысты бөлу.
Қоршаған ортаны қорғау.
Оқушылардың хабарламасы
§9.1, 9.2, 9.3, 9.4, 9.5, 9.6, 9.7, 9.8, 9.9, 9.10, 9.11, 9.12 жүктеу
Толық нұсқасын қарау
Пән мұғалімі Сыдықбекова Т. Н.
Тақырыптар:
§9. 1. 9. 2. Химиялық өндірістің жалпы ғылыми принциптері. Пайдалы қазбалар - химиялық өнеркәсіп шикізаты.
§9. 3. Өндірісте металдарды алу әдістері. Металлургия
§9. 4. Құймалар
§9. 5. Шойын және болат өндірісі.
§9. 6. Алюминий өндірісі.
§9. 7. Силикат өнеркәсібі. Шыны өндірісі
§9. 8. Цемент және басқа силикат материалдарының өндірісі.
§9. 9. Аммиак өндірісі.
§9. 10. Азот қышқылының өндірісі.
§9. 11. Минералды тыңайтқыштар өндірісі.
§9. 12. Күкірт қышқылы өндірісінің жанасу әдісі.
Экологиялық және өндірістік мазмұндағы есептер шығару.
Білімді қорытындылау және жүйелеу.
Қорытынды тестілеу.
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
Білімділік міндеттері:
- оқушылардың өтілген материалды қабылдау, есте сақтауын қамтамасыз ету;
- нақты қорытындылауға, жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу;
- оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету;
- түсініктер, заңдар, ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге, талдауға көмек ету;
- оқушылардың оқу материалын өз әдіс - тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету.
Жаңа сабақты түсіндіру: 1. Табиғи ресурстар қалпына келетін және қалпына келмейтін болып екіге бөлінеді. Біріншісіне – Күннен алынатын жылу және жарық энергиясы жаңбыр суы, жел энергиясы, өсімдік және жануарлардан алынатын өнімдер жатады. Екіншісіне – мұнай, көмір,, металдар мен құрылыс материалдарының жылдар бойғы шөгінділері жатады.
Кен минералдар және бос жыныстардан тұрады. Қолданылмаған шикізаттарды – қалдықтар деп атайды. Табиғи минералды заттардың жинақталуы – кен орындары деп аталады. Қолданылуына қарай пайдалы қазбаларды 5 топқа бөледі: *отын – энергетикалық;
*металдар кендері;
*химиялық шикізат;
*құрылыс материалдары;
*гидроминералды пайдалы қазбалар.
Шикізат - өнеркәсіп өндірісінде қолданылатын табиғи өнім.
Кезеңдері:
*Пайдалы қазбаларды бөгде қоспалардан тазартып, бағалы компонентердің үлесін арттыру байыту деп аталады. *пайдалы қоспаларды ірілігі бойынша сұрыптау.
* Ірілерін өздеріне тән қасиеттеріне байланысты бөлу.
Қоршаған ортаны қорғау.
Оқушылардың хабарламасы
§9.1, 9.2, 9.3, 9.4, 9.5, 9.6, 9.7, 9.8, 9.9, 9.10, 9.11, 9.12 жүктеу
Толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Химиядан сабақ жоспары 10 сынып
Табиғатта кездесуі: мыстың жер қыртысындағы массасы бойынша мөлшері 0, 01 % Ол саф күйінде және көбінесе, қосылыстар түрінде кездеседі. Мыс кендерінің - табиғи минералдары құрамында мыстың мөлшері едәуір болғандықтан, одан металды бөліп алу
Химиядан сабақ жоспарлар 10 сынып
Ортақ электрон жұбы арқылы түзілген байланыс ковалентті байланыс деп аталады. Ковалентті байланыс полюсті және полюссіз деп екіге бөлінеді.. Ковалентті полюсті байланыс электртерістігі бірдей атомдар арасында түзіледі.
Химиядан күнделікті сабақ жоспарлары (10 сынып)
Оқушылардың периодтық заң, периодтық жүйе, ХЭПЖ құрылысын аша білу, атом құрылысымен байланысты жаңа анықтамасын бере білу туралы алған білімдерін жетілдіру;
Химиядан сабақ жоспарлар (10 сынып)
Табиғи жіктелу бірден ашылған жоқ, 19 ғасырдың басында көптеген жаңа химиялық элементтер белгілі болып, швед ғалымы Берцелиус бөлуді жүзеге асырды. Ол элементтерді металдар және бейметалдар деп бөлді.
Күкірт қышқылы өндірісінің жанасу әдісі
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Жанқожа батыр ауылы №94 орта мектептің химия пәнінің мұғалімі Асан Гүлзада
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.