Дәрумендер
Сабақтың лексикалық тақырыбы: Дәрумендер (3 сынып)
Сабақтың грамматикалық тақырыбы:
Сабақ мақсаттары: Оқушыларға тағам атауларың қазақша атауға, жазуға үйрету.
Жетістік критерийлері: Оқушылар тағам атауларымен толығырақ танысады.
Тілдік мақсат: Оқушылардың сөздік қорын молайту
Алдыңғы оқу: Қанша тұрады?
Пәнаралық байланыс әдебиет
АКТ Тақта
Құндылық Одақтастық, құрмет
Сабақ барысы: Жоспарланған қызмет түрлері
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Көңіл - күйлерін сұрау.
Үй жұмысын тексеру
1 - тапсырма. Тыңда, оқы.
Сабақтың басы
А дәрумені, В дәрумені С дәрумені Д дәрумені
Сабақтың ортасы
2 - тапсырма. Тыңда, оқы.
Балам, сүт іш. Сүтте А дәрумені бар.
4 - тапсырма. Қандай дәрумендер бар? (суретпен)
Балықта А дәрумені бар.
Нанда В дәрумені бар.
Алмада С дәрумені бар.
Жұмыртқада Д дәрумені бар.
5 - тапсырма. Диалог құру. Жұптық жұмыс
Сәбіз, асқабақ, жұмыртқа, ет, қызанақ, лимон, балық, ірімшік
- Сәлем,.......................
- Сәлем,.........................
- Саған сәбіз жеу керек
- Неге?
- Сәбізде А..................... бар.
- А дәрумені денсаулықты нығайтады ма?
- Иә, А............... денсаулықты нығайтады.
Сабақтың соңы
6 - тапсырма. Дәрумендерді топтастыру. Топтық жұмыс.
асқабақ «А»дәрумені сәбіз
май
жұмыртқа сүт
5 - тапсырма. Кубик ойыны. Әр топтан бір оқушы шығып, кубик лақтырып, сұрақтарға жауап беріп, тобына ұпай жинайды.
1) Сен неше жастасың?
2) Сен қай сыныпта оқисың?
3) Сенің ең жақын адамдарың кім?
4) Сен кімге ұқсайсың?
5) Сен 9 жастасың, ал Саша 12 жаста. Ол сенен үлкен бе кіші ме?
6) Сіздің үйде қандай бөлмелер бар?
7) Сенің бөлмеңде нелер бар?
8) Сен ойыншықтарыңды қайда жинайсың?
9) Сен кітаптарыңды қайда қоясың?
10) Сен киімдеріңді қайда ілесің?
11) Күн ұзақ па? Апта ұзақ па?
12) Апта ұзақ па? Ай ұзақ па?
13) Ай ұзақ па? Жыл ұзақ па?
14) 1 аптада неше күн бар?
15) 1 жылда неше күн бар?
16) 1 айда неше күн бар?
17) Апта күндерің атап берші?
18) Күз айлары
19) Көктем айлары
19) Қыс айлары
20) Жаз айлары
Сабақты қорытындылау.
Рефлексия.
Сумативі бағалау.
Мұғалімнің аты: Кулакова А. К.
Дәрумендер. жүктеу
Сабақтың грамматикалық тақырыбы:
Сабақ мақсаттары: Оқушыларға тағам атауларың қазақша атауға, жазуға үйрету.
Жетістік критерийлері: Оқушылар тағам атауларымен толығырақ танысады.
Тілдік мақсат: Оқушылардың сөздік қорын молайту
Алдыңғы оқу: Қанша тұрады?
Пәнаралық байланыс әдебиет
АКТ Тақта
Құндылық Одақтастық, құрмет
Сабақ барысы: Жоспарланған қызмет түрлері
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Көңіл - күйлерін сұрау.
Үй жұмысын тексеру
1 - тапсырма. Тыңда, оқы.
Сабақтың басы
А дәрумені, В дәрумені С дәрумені Д дәрумені
Сабақтың ортасы
2 - тапсырма. Тыңда, оқы.
Балам, сүт іш. Сүтте А дәрумені бар.
4 - тапсырма. Қандай дәрумендер бар? (суретпен)
Балықта А дәрумені бар.
Нанда В дәрумені бар.
Алмада С дәрумені бар.
Жұмыртқада Д дәрумені бар.
5 - тапсырма. Диалог құру. Жұптық жұмыс
Сәбіз, асқабақ, жұмыртқа, ет, қызанақ, лимон, балық, ірімшік
- Сәлем,.......................
- Сәлем,.........................
- Саған сәбіз жеу керек
- Неге?
- Сәбізде А..................... бар.
- А дәрумені денсаулықты нығайтады ма?
- Иә, А............... денсаулықты нығайтады.
Сабақтың соңы
6 - тапсырма. Дәрумендерді топтастыру. Топтық жұмыс.
асқабақ «А»дәрумені сәбіз
май
жұмыртқа сүт
5 - тапсырма. Кубик ойыны. Әр топтан бір оқушы шығып, кубик лақтырып, сұрақтарға жауап беріп, тобына ұпай жинайды.
1) Сен неше жастасың?
2) Сен қай сыныпта оқисың?
3) Сенің ең жақын адамдарың кім?
4) Сен кімге ұқсайсың?
5) Сен 9 жастасың, ал Саша 12 жаста. Ол сенен үлкен бе кіші ме?
6) Сіздің үйде қандай бөлмелер бар?
7) Сенің бөлмеңде нелер бар?
8) Сен ойыншықтарыңды қайда жинайсың?
9) Сен кітаптарыңды қайда қоясың?
10) Сен киімдеріңді қайда ілесің?
11) Күн ұзақ па? Апта ұзақ па?
12) Апта ұзақ па? Ай ұзақ па?
13) Ай ұзақ па? Жыл ұзақ па?
14) 1 аптада неше күн бар?
15) 1 жылда неше күн бар?
16) 1 айда неше күн бар?
17) Апта күндерің атап берші?
18) Күз айлары
19) Көктем айлары
19) Қыс айлары
20) Жаз айлары
Сабақты қорытындылау.
Рефлексия.
Сумативі бағалау.
Мұғалімнің аты: Кулакова А. К.
Дәрумендер. жүктеу
Жаңалықтар
Дұрыс тамақтана біл!
Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау.
Азық - түліктер және дәрумендер!
Балаларға азық – түлік және пайдалы дәрумендер туралы түсінік беру. Балаларға тағамдарды дұрыс, ұқыпты жеуге, тамақтанудың маңызын үйрету.
Азық - түлік. Дәрумендер
Пайдалы азық - түліктер мен дәрумендер және салауатты тамақтану маңызы туралы білімдерін бекіту, дамыту. Есте сақтау, ойлау қабілетін арттыру, зейіндерін шоғырландыру.
Азық - түліктер және дәрумендер!
Балаларға азық – түлік және пайдалы дәрумендер туралы түсінік беру. Балаларға тағамдарды дұрыс, ұқыпты жеуге, тамақтанудың маңызын үйрету.
Азық - түліктер. Дәрумендер
Пайдалы азық - түліктер мен дәрумендер және салауатты тамақтанудың маңызы туралы білімдерін бекіту. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру, зейіндерін дамыту.
Дәрумендер тұрағы - түрлі тағам құрамы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №8 орта мектеп, бастауыш сынып мұғалімі Шегербаева Роза Лесовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.