Жеті қазынаның бірі
Білім беру саласы: қатынас.
Түрі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: «Жеті қазынаның бірі» ертегісі
Мақсаты: 1) Балаларға «жеті қазынаның бірі» ертегісінің мазмұнын түсіндіру..
2) Ертегі бойынша желісі бойынша сұрақтарға толық жауап бергізу арқылы анық,
мәнерлі сөйлеуге үйрету, тілін дамыту.
3) Жеті санының киелі сан және жеті қазынаға не жататынын түсіндіру арқылы халқымыздың өсиет - танымының көптігін айтып, олардың тәрбиелік мәнін ұғындыру.
Көрнектілігі: Жеті қазына мен жеті санына байланысты суреттер, интерактивті тақта,
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу
Ұйымдастыру, сезімді ояту.
1) Шаттық шеңбері
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге.
- Бүгінгі күн сәтті болсын!
- Бәріңе сәттілік тілеймін!
Оқу іс - әрекет барысы:
2) Ұйымдастыру кезеңі. Сұрақ қоюдан бастаймын.
- Балалар, бір аптада неше күн бар?
- Кім апта күндерін атап берер екен? Балалар, бүгінгі әңгімелейтін тақырыбымыз жеті санына байланысты.
Ұйымдастырушы, ізденуші
Біздің қазақ халқы жеті санын «киелі сан» - деп есептейді. Мысалы: жеті ата, жеті шелпек, жеті қазына. Байқап отырған боларсыңдар бәрі жеті санына байланысты айтылады. Ал бүгін біз жеті қазына деп нені айтады екен, соны біліп үйренеміз. Кәнеки, жеті қазынаны мына суреттерден көріп танысайық.
Жеті қазынаның бірі. жүктеу
Түрі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: «Жеті қазынаның бірі» ертегісі
Мақсаты: 1) Балаларға «жеті қазынаның бірі» ертегісінің мазмұнын түсіндіру..
2) Ертегі бойынша желісі бойынша сұрақтарға толық жауап бергізу арқылы анық,
мәнерлі сөйлеуге үйрету, тілін дамыту.
3) Жеті санының киелі сан және жеті қазынаға не жататынын түсіндіру арқылы халқымыздың өсиет - танымының көптігін айтып, олардың тәрбиелік мәнін ұғындыру.
Көрнектілігі: Жеті қазына мен жеті санына байланысты суреттер, интерактивті тақта,
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу
Ұйымдастыру, сезімді ояту.
1) Шаттық шеңбері
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге.
- Бүгінгі күн сәтті болсын!
- Бәріңе сәттілік тілеймін!
Оқу іс - әрекет барысы:
2) Ұйымдастыру кезеңі. Сұрақ қоюдан бастаймын.
- Балалар, бір аптада неше күн бар?
- Кім апта күндерін атап берер екен? Балалар, бүгінгі әңгімелейтін тақырыбымыз жеті санына байланысты.
Ұйымдастырушы, ізденуші
Біздің қазақ халқы жеті санын «киелі сан» - деп есептейді. Мысалы: жеті ата, жеті шелпек, жеті қазына. Байқап отырған боларсыңдар бәрі жеті санына байланысты айтылады. Ал бүгін біз жеті қазына деп нені айтады екен, соны біліп үйренеміз. Кәнеки, жеті қазынаны мына суреттерден көріп танысайық.
Жеті қазынаның бірі. жүктеу
Жаңалықтар
Жеті қазына
Балаларға жеті санының киелі екенін, сурет бойынша ажырату. Жеті қазынаны атауға, еліне елеулі қызмет жасайтын азамат болуға, айтылған ертегі бойынша анық мәнерлі сөйлеуге үйрету. Достыққа, бір - бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Жылқы – малдың патшасы
Жылқыға деген құрмет пен деген жанашырлық сезімдерін дамыту. Балалардың тіл байлығын, шығармашылық қабілеттерін кеңейту.
Жеті қазынаның бірі
Балаларға жеті санының киелі екенін жеті сурет бойынша түсіндіру. Жеті қазынаны атауға, саусақ театры арқылы балаларға әңгімелеу, айтылған ертегі бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру, ертегі бойынша анық, мәнерлі сөйлеуге
Апта күндері. Атауы
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, № 19 арнаулы түзеу мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жиенбекова Баян Советовна
Жеті қазынаның бірі
Бекова Ақбота Токеновна Қарағанды қаласының №65 мектебінің дайындық тобының мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.