Жеті қазынаның бірі
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімдері: Тіл дамыту
І. Сабақтың тақырыбы: «Жеті қазынаның бірі»
ІІ. Сабақтың мақсаты: Балаларды жеті санының киелі екенін, мысалдар арқылы, жеті суреті бойынша ажырату. Жеті қазынаны атауға, еліне елеулі қызмет жасайтын азамат болуға, айтылған ертегі бойынша анық сұраққа жауап беруге дағдыландыру, ертегі арқылы анық, мәнерлі сөйлеуге үйрету. Қазақ халқының салт - дәстүрін, әдет - ғұрпын қастерлеп, дәріптеуге тәрбиелеу.
ІІІ. Сабақтың әдіс - тәсілдері: сөздік, көрнекілік,, әңгімелеу, сахналау.
ІҮ. Көрнекі - құралдар: Жеті қазынаның суреті, ойыншықтар, цифрлар
Ү. Сөздік жұмыс: берен мылтық, тазы ит, жүйрік ат т. б.
Мектепалды даярлық сыныбындағы ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Іс - әрекет кезеңдері
Мотивациялық қозғаушы
Тосын сый сәті
Ұйымдастыру іздестіру
Тәрбиешінің іс - әрекеті
- Бүгінгі күнімізді бір - бірімізге жақсы тілек айтудан бастайық
Армысың көк аспан, Армысың асыл жер
Армысың алтын күн, Армысың қонақтар,
Армысың жандосым, Жылуыма, жылу қос
Міне менің қолым.
1. Өткенді пысықтау
Бір аптада неше күн бар (санайық)
Дүйсенді, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі. Яғни, жеті күн бар. Балаларға слайд арқылы сергіту сәтін көрсету. Суреттегі орналастырылған бөлшектерін санату. Кемпірқосақтың неше түсі бар? Оның ішінде көгілдір түс ненің түсі? Ту, Елтаңба, Ән ұран - бұларды жалпы қалай атаймыз? Ал біз математика сабағынан 7 санына дейін санамақ жаттағанбыз соны айтайық.
2. Жаңа сабақ: Бізге бүгін жабайы аңдар қонаққа келіпті. Сендер оларды танисыңдар ма? Олар сендерге бүгінгі сабаққа байланысты сурет әкеліп және сендерге ертегіні сахналауға келіп отыр екен. Балалар біздің қазақ халқы жеті санын «қасиетті киелі сан» - деп есептейді. Көркем сурет арқылы «Жеті қазынаны» түсіндіру. Олардың атауы мен қасиеттеріне тоқталу. «Жеті қазынаның бірі» ертегі әлеміне саяхат.(Сахналық көрініс) оқып беремін. Арыстан барлық аңдарды жинап, кімнің күшті, ақылды, епті екенін білгісі келеді. Барлық аңдар өз пікірлерін айтып, ең күшті ақылды деп арыстанды айтады. Бірақ ит үндемейді. Оған арыстан сен неге үндемейсің депті, ит оған ең ақылды, қайратты – адам депті. Арыстан оған ашуланады. Ит осылай аңдардан бөлініпті. Содан бері ит адамның досы, серігі, қорғаушысы болыпты.
Бертін келе «Ит жеті қазынаның бірі»деген қанатты сөз қалыптасыпты.
3. Сергіту сәті: Анам самса пісірді,
Әкем сөре жинады, Атам газет оқыды
Әжем күрте тоқыды, Әпкем еден жуады
Осыны мен ұғынып, Сыйладым мен гүл шоғын
1. Ертегі қалай аталады?
2. Арыстан өзі туралы не білгісі келді?
3. Түлкі арыстанды қалай мақтады?
4. Арыстан итке не деді?
5. Ит арыстанға қандай жауап қайтарды?
6. Неге итті «жеті қазынаның бірі»деп атайды екенбіз?
7. Осы ертегіде арыстан, ит және түлкінің не айтқанын әңгімелеп кім қайталап береді?
Көрдіңдер ме, балалар, «Ит – жеті қазынаның бірі»екен. Содан бері ит адамның досы, қорғаушысы, серігі болыпты.
Балаларды мадақтау. Келген қонақтарға рахмет айтып, шығарып салу.
Балалардың іс - әрекеті
Балалар хормен қайталайды. Іс - қимылмен көрсетеді
Балалар өздері толық жауап береді
Жеті түсі бар
ҚР туының түсі
ҚР рәміздері
Сандарды көрсете отырып, санайды.
Аңдардың аттарын атайды
Балалар тыңдайды
Қимыл - әрекетпен қайталай отырып орындайды
«Жеті қазынаның бірі»
Әлемде ең қайратты, ең ақылды, әрі епті кім екенін білгісі келді. Бұл өмірде сізден қайратты, ақылды, епті, теңдесі жан жоқ.
Мен үшін дүниедегі қайратты ең ақылды, ол тек - адамзат! Өйткені ит адамның адал досы
Балалар ертегіні айтып береді.
Балалар қоштасады.
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Балалар қазақ халқында жеті саны «қасиетті, киелі сан» екенін білді.
Меңгеруі: Жеті қазынаны атауға, олардың жеке қасиеттерімен танысып, ертегі арқылы тақырыпты толық меңгерді
Бөлімдері: Тіл дамыту
І. Сабақтың тақырыбы: «Жеті қазынаның бірі»
ІІ. Сабақтың мақсаты: Балаларды жеті санының киелі екенін, мысалдар арқылы, жеті суреті бойынша ажырату. Жеті қазынаны атауға, еліне елеулі қызмет жасайтын азамат болуға, айтылған ертегі бойынша анық сұраққа жауап беруге дағдыландыру, ертегі арқылы анық, мәнерлі сөйлеуге үйрету. Қазақ халқының салт - дәстүрін, әдет - ғұрпын қастерлеп, дәріптеуге тәрбиелеу.
ІІІ. Сабақтың әдіс - тәсілдері: сөздік, көрнекілік,, әңгімелеу, сахналау.
ІҮ. Көрнекі - құралдар: Жеті қазынаның суреті, ойыншықтар, цифрлар
Ү. Сөздік жұмыс: берен мылтық, тазы ит, жүйрік ат т. б.
Мектепалды даярлық сыныбындағы ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Іс - әрекет кезеңдері
Мотивациялық қозғаушы
Тосын сый сәті
Ұйымдастыру іздестіру
Тәрбиешінің іс - әрекеті
- Бүгінгі күнімізді бір - бірімізге жақсы тілек айтудан бастайық
Армысың көк аспан, Армысың асыл жер
Армысың алтын күн, Армысың қонақтар,
Армысың жандосым, Жылуыма, жылу қос
Міне менің қолым.
1. Өткенді пысықтау
Бір аптада неше күн бар (санайық)
Дүйсенді, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі. Яғни, жеті күн бар. Балаларға слайд арқылы сергіту сәтін көрсету. Суреттегі орналастырылған бөлшектерін санату. Кемпірқосақтың неше түсі бар? Оның ішінде көгілдір түс ненің түсі? Ту, Елтаңба, Ән ұран - бұларды жалпы қалай атаймыз? Ал біз математика сабағынан 7 санына дейін санамақ жаттағанбыз соны айтайық.
2. Жаңа сабақ: Бізге бүгін жабайы аңдар қонаққа келіпті. Сендер оларды танисыңдар ма? Олар сендерге бүгінгі сабаққа байланысты сурет әкеліп және сендерге ертегіні сахналауға келіп отыр екен. Балалар біздің қазақ халқы жеті санын «қасиетті киелі сан» - деп есептейді. Көркем сурет арқылы «Жеті қазынаны» түсіндіру. Олардың атауы мен қасиеттеріне тоқталу. «Жеті қазынаның бірі» ертегі әлеміне саяхат.(Сахналық көрініс) оқып беремін. Арыстан барлық аңдарды жинап, кімнің күшті, ақылды, епті екенін білгісі келеді. Барлық аңдар өз пікірлерін айтып, ең күшті ақылды деп арыстанды айтады. Бірақ ит үндемейді. Оған арыстан сен неге үндемейсің депті, ит оған ең ақылды, қайратты – адам депті. Арыстан оған ашуланады. Ит осылай аңдардан бөлініпті. Содан бері ит адамның досы, серігі, қорғаушысы болыпты.
Бертін келе «Ит жеті қазынаның бірі»деген қанатты сөз қалыптасыпты.
3. Сергіту сәті: Анам самса пісірді,
Әкем сөре жинады, Атам газет оқыды
Әжем күрте тоқыды, Әпкем еден жуады
Осыны мен ұғынып, Сыйладым мен гүл шоғын
1. Ертегі қалай аталады?
2. Арыстан өзі туралы не білгісі келді?
3. Түлкі арыстанды қалай мақтады?
4. Арыстан итке не деді?
5. Ит арыстанға қандай жауап қайтарды?
6. Неге итті «жеті қазынаның бірі»деп атайды екенбіз?
7. Осы ертегіде арыстан, ит және түлкінің не айтқанын әңгімелеп кім қайталап береді?
Көрдіңдер ме, балалар, «Ит – жеті қазынаның бірі»екен. Содан бері ит адамның досы, қорғаушысы, серігі болыпты.
Балаларды мадақтау. Келген қонақтарға рахмет айтып, шығарып салу.
Балалардың іс - әрекеті
Балалар хормен қайталайды. Іс - қимылмен көрсетеді
Балалар өздері толық жауап береді
Жеті түсі бар
ҚР туының түсі
ҚР рәміздері
Сандарды көрсете отырып, санайды.
Аңдардың аттарын атайды
Балалар тыңдайды
Қимыл - әрекетпен қайталай отырып орындайды
«Жеті қазынаның бірі»
Әлемде ең қайратты, ең ақылды, әрі епті кім екенін білгісі келді. Бұл өмірде сізден қайратты, ақылды, епті, теңдесі жан жоқ.
Мен үшін дүниедегі қайратты ең ақылды, ол тек - адамзат! Өйткені ит адамның адал досы
Балалар ертегіні айтып береді.
Балалар қоштасады.
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Балалар қазақ халқында жеті саны «қасиетті, киелі сан» екенін білді.
Меңгеруі: Жеті қазынаны атауға, олардың жеке қасиеттерімен танысып, ертегі арқылы тақырыпты толық меңгерді
Жаңалықтар
Жеті қазына
Балаларға жеті санының киелі екенін, сурет бойынша ажырату. Жеті қазынаны атауға, еліне елеулі қызмет жасайтын азамат болуға, айтылған ертегі бойынша анық мәнерлі сөйлеуге үйрету. Достыққа, бір - бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Жеті қазынаның бірі
Жеті санының киелі сан және жеті қазынаға не жататынын түсіндіру арқылы халқымыздың өсиет - танымының көптігін айтып, олардың тәрбиелік мәнін ұғындыру.
Жеті қазынаның бірі
Мәтіннің мазмұны мен идеясын және жеті қазынаны танып, сақтай білу керектігін кейіпкерлердің әрекеті арқылы ашуға мүмкіндік беру
Жеті қазынаның бірі
Балаларға жеті санының киелі екенін жеті сурет бойынша түсіндіру. Жеті қазынаны атауға, саусақ театры арқылы балаларға әңгімелеу, айтылған ертегі бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру, ертегі бойынша анық, мәнерлі сөйлеуге
Жеті қазынаның бірі
Бекова Ақбота Токеновна Қарағанды қаласының №65 мектебінің дайындық тобының мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.