Жеті қазынаның бірі
Тіл дамыту.
Тақырыбы: « Жеті қазынаның бірі»
Сабақ мақсаты: а) Балаларға жеті саны киелі екенін ұғындыру;
ә) Ертегі бойынша сұрақ - жауап дағдыландыру;
б) Мәнерлі сөйлеуге эмоциялық тәрбие.
Көрнекіліктер: Суреттер, мақал – мәтелдер.
Типі: Жаңа сабақ.
Әдістері: Түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: ынта қою, балалардың назарын сабаққа аудару.
Бүгінгі күнімізді бір – бірімізге жақсы тілек айтудан бастайық.
Қуан, шаттан алақай!
Қуанатын күн бүгін!
Қайырлы күн!
Бәріміз күндей жарасайық!
Бәріміз дос болайық!
2. Жаңа сабақ:
- Балалар, бір аптада неше күн бар санайық:
Дүйсенді, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.
- Неше күн екен?
- Яғни, жеті күн бар екен.
Біздің ата - бабаларымыз "Жеті атасын білу - міндет!" деген. Қане кім біледі екен?
- Жеті атамыз: 1. Ата 2. Әке 3. Бала 4. Немере 5. Шөбере 6. Шөпшек 7. Немене. Барлық жерде "жеті саны" жиі кездеседі ия балалар?
- Олай болса тыңдаңдар:
Балалар біздің қазақ халқы жеті санын «қасиетті киелі сан» - деп есептейді.
3. Ертегі оқу:
Арыстан барлық аңдарды жинап, кімнің күшті, ақылды, епті екенін білгісі келеді. Барлық аңдар өз пікірлерін айтып, ең күшті ақылды деп арыстанды айтады. Бірақ ит үндемейді. Оған арыстан сен неге үндемейсің депті, ит оған ең ақылды, қайратты – адам депті. Арыстан оған ашуланады. Ит осылай аңдардан бөлініпті. Содан бері ит адамның досы, серігі, қорғаушысы болыпты.
4. Сөздік жұмыс: салмақты, мадақтады, алыстатыңдар, жағымпазданды.
Сөздер мағынасын түсіндіру.
5. Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Жеті қазынаны ата.
1. Ер жігіт 5. Мылтық
2. Әйелі (ана) 6. Қыран бүркіт
3. Ақыл білім 7. Ит
4. Жүйрік ат
6. Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар
Біп-биік боп өседі
Сәл тынығып алдық сабақты жалғастырамыз.
5. Ертегіні сахналау.
Арыстан, түлкі, қасқар, ит.
(балаларға кейіпкерлер маскалары таратылады)
7. "7 сан" туралы мақал – мәтелдер:
1. Жеті асасын білмеген – жетесіз
2. Жеті атасын білген ер,
Жеті жұрттың қамын жер.
8. Балалардың өз бетінше жұмыстары: Өзіңе ұнаған жеті қазынаның суретін сал.
9. Ойын: « Тақия тастамақ»
Ойын шарты тақия тастау арқылы тез жеті қазынаны бір – бірлеп айтамыз кезекпен. Ойын осылай жалғаса береді.
10. Қорытынды: Ертегі қалай аталады?
Жеті қазынаны ата?
Арыстан өзі туралы не білгісі келді? т. б. сұрақ - жауаптармен пысықтау, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
Тақырыбы: « Жеті қазынаның бірі»
Сабақ мақсаты: а) Балаларға жеті саны киелі екенін ұғындыру;
ә) Ертегі бойынша сұрақ - жауап дағдыландыру;
б) Мәнерлі сөйлеуге эмоциялық тәрбие.
Көрнекіліктер: Суреттер, мақал – мәтелдер.
Типі: Жаңа сабақ.
Әдістері: Түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: ынта қою, балалардың назарын сабаққа аудару.
Бүгінгі күнімізді бір – бірімізге жақсы тілек айтудан бастайық.
Қуан, шаттан алақай!
Қуанатын күн бүгін!
Қайырлы күн!
Бәріміз күндей жарасайық!
Бәріміз дос болайық!
2. Жаңа сабақ:
- Балалар, бір аптада неше күн бар санайық:
Дүйсенді, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.
- Неше күн екен?
- Яғни, жеті күн бар екен.
Біздің ата - бабаларымыз "Жеті атасын білу - міндет!" деген. Қане кім біледі екен?
- Жеті атамыз: 1. Ата 2. Әке 3. Бала 4. Немере 5. Шөбере 6. Шөпшек 7. Немене. Барлық жерде "жеті саны" жиі кездеседі ия балалар?
- Олай болса тыңдаңдар:
Балалар біздің қазақ халқы жеті санын «қасиетті киелі сан» - деп есептейді.
3. Ертегі оқу:
Арыстан барлық аңдарды жинап, кімнің күшті, ақылды, епті екенін білгісі келеді. Барлық аңдар өз пікірлерін айтып, ең күшті ақылды деп арыстанды айтады. Бірақ ит үндемейді. Оған арыстан сен неге үндемейсің депті, ит оған ең ақылды, қайратты – адам депті. Арыстан оған ашуланады. Ит осылай аңдардан бөлініпті. Содан бері ит адамның досы, серігі, қорғаушысы болыпты.
4. Сөздік жұмыс: салмақты, мадақтады, алыстатыңдар, жағымпазданды.
Сөздер мағынасын түсіндіру.
5. Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Жеті қазынаны ата.
1. Ер жігіт 5. Мылтық
2. Әйелі (ана) 6. Қыран бүркіт
3. Ақыл білім 7. Ит
4. Жүйрік ат
6. Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар
Біп-биік боп өседі
Сәл тынығып алдық сабақты жалғастырамыз.
5. Ертегіні сахналау.
Арыстан, түлкі, қасқар, ит.
(балаларға кейіпкерлер маскалары таратылады)
7. "7 сан" туралы мақал – мәтелдер:
1. Жеті асасын білмеген – жетесіз
2. Жеті атасын білген ер,
Жеті жұрттың қамын жер.
8. Балалардың өз бетінше жұмыстары: Өзіңе ұнаған жеті қазынаның суретін сал.
9. Ойын: « Тақия тастамақ»
Ойын шарты тақия тастау арқылы тез жеті қазынаны бір – бірлеп айтамыз кезекпен. Ойын осылай жалғаса береді.
10. Қорытынды: Ертегі қалай аталады?
Жеті қазынаны ата?
Арыстан өзі туралы не білгісі келді? т. б. сұрақ - жауаптармен пысықтау, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
Жаңалықтар
Жеті қазына
Балаларға жеті санының киелі екенін, сурет бойынша ажырату. Жеті қазынаны атауға, еліне елеулі қызмет жасайтын азамат болуға, айтылған ертегі бойынша анық мәнерлі сөйлеуге үйрету. Достыққа, бір - бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Жеті қазынаның бірі
Жеті санының киелі сан және жеті қазынаға не жататынын түсіндіру арқылы халқымыздың өсиет - танымының көптігін айтып, олардың тәрбиелік мәнін ұғындыру.
Жеті қазынаның бірі
Балаларға жеті санының киелі екенін жеті сурет бойынша түсіндіру. Жеті қазынаны атауға, саусақ театры арқылы балаларға әңгімелеу, айтылған ертегі бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру, ертегі бойынша анық, мәнерлі сөйлеуге
Жеті ата
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, Б. Аманшин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Махамбетова Сандуғаш Сағынғалиқызы
Апта күндері. Атауы
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, № 19 арнаулы түзеу мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жиенбекова Баян Советовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.