Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ханталапай

10 наурыз 2019, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Кіріктірілген білім беру салалары: «Денсаулық», «Таным»
Бөлімдері: дене шынықтыру, математика
Тақырыбы: Ханталапай
Мақсаты: Асық ойынын жаңғырту, асық ойыны арқылы тез есептеуге дағдыландыру. Математикаға қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктері: асықтар, қоржын, слайд
Билингвальды компонент: асық – альчик

Мотивациялық - қозғаушылық
Ғажайып сәт
Тазша баланың кіруі
- Ассалаумағалейкум, балалар
- Балалар, мен сендерге бүгін қызықты ойын әкелдім. Ойнағыларың келе ме?
Менің қоржынымда не бар екенің білесіңдер ме? Қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын. Шешімі қоржындағы жұмбақ зат.

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Жұмбақ.
Ренжісе бүк түседі
Қуанса шік түседі
Басқаратын барлығын
Алтын сақа деседі. - Бұл не?
- Ия, балалар бүгін біз асықпен ойнаймыз.
Асық ойыны қазақ халқының дәстүрлі ұлттық ойыны. Ұсақ малдың (қой, ешкі) асықты жілігінен алынған жұмыр сүйек. Иіргенде түскен алпына қарай асық - алшы, тәйке, бүк, шік деп, ал атуға арналған арнайы қорғасын құйылып жасалғаны - сақа аталады. Ойнай бiлген адамға асықтың пайдасы орасан зор. Асық ойыны адамды мергендiкке, ептiлiкке баулиды. Бұған қоса аяқ - қолдың қимылын жақсартып, денсаулыққа көп пайдасын тигiзедi.
Асық ойындары көп, біздер балалар «ханталапай» мен «шық етерде» ойының ойнаймыз.
Шеңбер болып ортаға отырамыз, мен ортаға асықтар шашамын.
- Ханталапай ау, ханталапай, ортаға келіндер балақай.
1 тапсырма
Ал балалар енді кімде неше асық бар екенің білейін.
Екі, үш, бес саны жазылған белгіні көрсету. Балалар, кімде қанша асық бар? Ортаға асық санына қарай алға шығып тұрындар.

2 тапсырма
Дидактикалық ойын «Жұбыңды тап»
Ойының шарты: Сан құрамына қарай жұптасу.

3 тапсырма
«Шық етерде»
Ойын шарты. Түзеу сызыққа қатар тігілген асықтарды алыстан кезектесіп ату. Асық санына қарай реттілікпен тұру.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Кері санау.
Ханталапай жүктеу
2 021
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Асық технологиясын пайдалана отырып балаларды қазақтың әдеп-ғұрпы мен салт-дәстүріне баулу
Асық технологиясын пайдалана отырып балаларды қазақтың әдеп-ғұрпы мен салт-дәстүріне баулу
Асық ойыны көздiң көру қабiлетiн және қолдың ептiлiгiн арттырады. Асықтың атып ойнайтын түрі үнемі қимыл-қозғалысты қажет ететіндіктен, денені қыздырып, бойдағы қан айналымын жақсартады.
Асық ойындары
Асық ойындары
Ұлтымыздың негізсіз ұмытылып бара жатқан ойынын жаңғырту, бабаларымыздың ойыны туралы түсінік беріп, қызығушылық ояту.
Ханталапай
Ханталапай
Қазақтың ұлттық ойындары арқылы балалардың жас ерекшелігіне байланысты логикалық ой жүйесін дамыту, жылдам шешім қабылдауға баулу, ұлттық құндылықтар мен мәдениетті бойына дарыту, салт-дәстүрлерді насихаттау.
Ханталапай
Ханталапай
Ұлтымыздың негізсіз ұмытылып бара жатқан ойынын жаңғырту, бабаларымыздың ойыны туралы түсінік беріп, қызығушылық ояту. Асық ойнату арқылы балаларды дәлдікке, мергендікке, ептілікке жеңіске деген құштарлыққа, намысқойлыққа, әділдікке баулу.
Сабақ берудегі халық педагогикасының маңызы
Сабақ берудегі халық педагогикасының маңызы
Мақсаты: Қазақ халқының салт-дәстүрін, тәлім-тәрбиесін, өз сабағымда қолдану.
Ғажайып қоржын
Ғажайып қоржын
Ақмола білім басқармасы АОБҚБА және ҚДИ тыңдаушылар курсының біліктілігін көтеруге арналған физика пәні мұғалімдерінің облыстық семинары. физика - математика мұғалімі Наушек Г.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×