Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Сабақтың тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Сабақтың мақсаты:
1. Есепті теңдеу құру арқылы шығаруды пысықтау, бекіту, қозғалысқа арналған есептер шығаруды пысықтау. Периметр, аудан, көлем табуды бекіту.
2. Оқушылардың іздену қабілетін шыңдау.
3. Логикалық ой - өрістерін дамыту.
Сабақтың түрі: Брэйн - ринг.
Көрнекілігі: есептің сызбасы, жаңа сабақ кестесі, теңдеу құруға сигналдық карточкалар.
Ертегі кейіпкерлері бейнелері, қораптар, текше, параллепипед.
Техникалық құрал: магнитафон, кассета асылбек Еңсепов «Балалық шақ».
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Бүгін математика сабағымыз «Брэйн - ринг» ойыны түрінде өтеді. Үш топқа бөлінеміз. Топ жетекшілерін сайлаймыз. Әр топ өз түстері белгіленген сигналдық карточкамен белгі беріп жауап береді.
ІІ. Дайындық кезеңі:
1. Ауызша есептеуге тақтаға кесте ілінеді (музыка ойналады). Өрнектің мәнін тез ауызша есептеп табамыз.
- 1991 қандай сан, нені білдіреді, қандай оқиғаны білдіреді?
- Дұрыс, Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алған жылы.
2. «Кубизм» ойыны арқылы формулалар туралы ереже айту.
Әр топқа текшені айналдыра түсіріп, текшенің жоғарғы бетіндегі формула туралы сөйлеу керек.
- Периметр деген не? Оның формуласы қандай?
- Аудан қалай табылады?
- көлем деген не? Ненің көлемін таба аламыз?
Текше және параллепипедтің көлемі
Сабақтың мақсаты:
1. Есепті теңдеу құру арқылы шығаруды пысықтау, бекіту, қозғалысқа арналған есептер шығаруды пысықтау. Периметр, аудан, көлем табуды бекіту.
2. Оқушылардың іздену қабілетін шыңдау.
3. Логикалық ой - өрістерін дамыту.
Сабақтың түрі: Брэйн - ринг.
Көрнекілігі: есептің сызбасы, жаңа сабақ кестесі, теңдеу құруға сигналдық карточкалар.
Ертегі кейіпкерлері бейнелері, қораптар, текше, параллепипед.
Техникалық құрал: магнитафон, кассета асылбек Еңсепов «Балалық шақ».
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Бүгін математика сабағымыз «Брэйн - ринг» ойыны түрінде өтеді. Үш топқа бөлінеміз. Топ жетекшілерін сайлаймыз. Әр топ өз түстері белгіленген сигналдық карточкамен белгі беріп жауап береді.
ІІ. Дайындық кезеңі:
1. Ауызша есептеуге тақтаға кесте ілінеді (музыка ойналады). Өрнектің мәнін тез ауызша есептеп табамыз.
- 1991 қандай сан, нені білдіреді, қандай оқиғаны білдіреді?
- Дұрыс, Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алған жылы.
2. «Кубизм» ойыны арқылы формулалар туралы ереже айту.
Әр топқа текшені айналдыра түсіріп, текшенің жоғарғы бетіндегі формула туралы сөйлеу керек.
- Периметр деген не? Оның формуласы қандай?
- Аудан қалай табылады?
- көлем деген не? Ненің көлемін таба аламыз?
Текше және параллепипедтің көлемі
Жаңалықтар
Белгісіз азайтқышы бар теңдеу
Қосу мен азайту арасындағы байланыстар негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектер түрінде көрсету және қолдану.
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Оқушыларға теңдеу құру, шешу, жанама тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шешу жолдарын үйрету. Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есептерді теңдеу құру отырып шешу жолын ұғындыру. Сөз есептерге теңдеу құру арқылы шешуді үйрену, сауатты түрде шапшаң орындау арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Квадрат теңдеулер арқылы шығарылатын есептер
Квадрат теңдеулер арқылы шығарылатын есептер. Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмімен таныстыру, квадрат теңдеуге келтірілетін есептерді шығаруды үйрету.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №10 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Мадиева Гулжан Қуанышқызы
Қайталау – білім анасы
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебі Курмалова Асель Агисовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.