Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы
Сабақтың тақырыбы: Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы
Сабақтың мақсаты:
Біліміділік: Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс
ауқымы, медианасы туралы алған білімдерін жетілдіру
Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, жинақылыққа тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Типі: қайталау
Түрі: ойын сабақ
Әдісі: есептер шығару
Көрнекілігі: кеспе қағаздар, слайд
Барысы:
Ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Бүгінгі сабақта: Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы туралы есептер шығарамыз.
Сабақты бастамас бұрын бір қорапшада әр түрлі гүлдер бар, сол гүлдерді бір - бірден алайық. Ал енді бәріміз шеңбер құрып тұрайық. Ал балалар бұл гүл жәй гүл емес «Сәттілік гүлі», тізбек бойы әдемі тілектерімізді, жақсы сөздерімізді бір - бірімізге арнай, атымызды айта отырып гүлдерді бір - бірімізге сыйлайық.
Бүгінгі сабақ ойын түрде. Тақтада сандар жазылған ұяшықтар берілген. Сол ұяшықтың астында шартты белгілер көрсетілген. Шартты белгілер әр түрлі тапсырмаларды білдіреді. Сынып оқушылары ұяшықтардың тапсырмаларын мұқият орындап, ұпай жинауы тиіс. Сол ұпайларына байланысты сабақ соңында кімнің жақсы қатынасқаны анықталып, бағаланады.
Енді сол шартты белгілер нені білдіретінімен танысайық.
Жекпе - жек. Бұл тапсырманы барлық оқушылар орындап, ұпай алу мүмкіндігіне ие болады.
Сыйлық. Ең жеңіл тапсырма.
Деңгейлік тапсырма. 3 тапсырма беріледі. Қай тапсырманы таңдау өз еркінде. Алқызыл түс тапсырмасын таңдаса 1 ұпай, жасыл түсті таңдаса 2 ұпай, сары түсті таңдаса 3 ұпай иеленеді.
Сұрақтарға жауап беру
Музыкалық сергіту сәті. Барлығымыз қосылып ән айтамыз. Ұпай таңдаған оқушыға беріледі.
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
1. Жекпе - жек.
Автомобиль 66, 3 км/сағ жылдамдықпен 2 сағ, 78, 4км/ сағ жылдамдықпен 3 сағ, 65, 8 км/сағ жылдамдықпен 1 сағ жүрді. Автомобильдің орташа жылдамдығын тап.
2. Деңгейлік тапсырмалар:
Алқызыл түс.
Бірнеше санның арифметикалық ортасы дегеніміз не?
Жасыл түс.
Сандардың өзгеріс ауқымын тап
8; 9; 33; 28; 36; 52
Сары түс.
Cандардың модасы дегеніміз не?
Жекпе - жек
4. Үш санның арифметикалық ортасы 3, 2. Осы сандардың алғашқы екеуінің арифметикалық ортасы 2, 85. Үшінші санды тап?
5. Сұрақтар
Сандардың модасы дегеніміз не
6. Жекпе - жек
7. Сандардың арифметикалық ортасын тап
8. 5; 7; 10; 12; 16; 14:
6. Сұрақтар
Сандардың медианасы дегеніміз не?
7. Сыйлық.
Қорапшадан бір сан таңдап сол санға мақал айту
8. Сұрақтар
Шама мәндерінің өзгеріс ауқымы
9. Жекпе - жек
Cандардың модасын тап:
2, 1; 3; 2, 8; 2, 1; 3; 4; 2, 1
10. Деңгейлік тапсырмалар
Алқызыл түс.
Алма егілген үш бақтың әрқайсысының ауданы 12 га. Бірінші бақтан 1029б6 ц, ал екінші бақтан 918 ц, ал үшінші бақтан 1166, 4 ц алма жиналды. Алма бақтарынан алынған орташа өнім неше ц.
Жасыл түс.
Сандардың модасын тап
12, 18, 19, 22, 12, 12, 29, 28
Жауабы: х=12
Сары түс.
Сандардың арифметикалық ортасын тап
12, 18, 22, 32, 26, 23
11. Деңгейлік тапсырмалар
Алқызыл түс.
Сандардың модасын тап 5, 92, 5, 45, 38, 92, 92, 25, Жауабы: 92
Жасыл түс.
16, Cандардың модасын 16: 1, 2, 4, 8, 16, 5, 1, 5
Сары түс
12. Музыкалық сергіту сәті.
Барлығы бірігіп, би билейді,. Бірақ ұпай таңдаған оқушыға беріледі.
13. Жекпе - жек
Сандар қатарының медианасын тап.
5, 8; 4; 8; 2; 9; 9, 4; 7:
14. Деңгейлік тапсырмалар
Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы жүктеу
Сабақтың мақсаты:
Біліміділік: Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс
ауқымы, медианасы туралы алған білімдерін жетілдіру
Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, жинақылыққа тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Типі: қайталау
Түрі: ойын сабақ
Әдісі: есептер шығару
Көрнекілігі: кеспе қағаздар, слайд
Барысы:
Ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Бүгінгі сабақта: Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы туралы есептер шығарамыз.
Сабақты бастамас бұрын бір қорапшада әр түрлі гүлдер бар, сол гүлдерді бір - бірден алайық. Ал енді бәріміз шеңбер құрып тұрайық. Ал балалар бұл гүл жәй гүл емес «Сәттілік гүлі», тізбек бойы әдемі тілектерімізді, жақсы сөздерімізді бір - бірімізге арнай, атымызды айта отырып гүлдерді бір - бірімізге сыйлайық.
Бүгінгі сабақ ойын түрде. Тақтада сандар жазылған ұяшықтар берілген. Сол ұяшықтың астында шартты белгілер көрсетілген. Шартты белгілер әр түрлі тапсырмаларды білдіреді. Сынып оқушылары ұяшықтардың тапсырмаларын мұқият орындап, ұпай жинауы тиіс. Сол ұпайларына байланысты сабақ соңында кімнің жақсы қатынасқаны анықталып, бағаланады.
Енді сол шартты белгілер нені білдіретінімен танысайық.
Жекпе - жек. Бұл тапсырманы барлық оқушылар орындап, ұпай алу мүмкіндігіне ие болады.
Сыйлық. Ең жеңіл тапсырма.
Деңгейлік тапсырма. 3 тапсырма беріледі. Қай тапсырманы таңдау өз еркінде. Алқызыл түс тапсырмасын таңдаса 1 ұпай, жасыл түсті таңдаса 2 ұпай, сары түсті таңдаса 3 ұпай иеленеді.
Сұрақтарға жауап беру
Музыкалық сергіту сәті. Барлығымыз қосылып ән айтамыз. Ұпай таңдаған оқушыға беріледі.
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
1. Жекпе - жек.
Автомобиль 66, 3 км/сағ жылдамдықпен 2 сағ, 78, 4км/ сағ жылдамдықпен 3 сағ, 65, 8 км/сағ жылдамдықпен 1 сағ жүрді. Автомобильдің орташа жылдамдығын тап.
2. Деңгейлік тапсырмалар:
Алқызыл түс.
Бірнеше санның арифметикалық ортасы дегеніміз не?
Жасыл түс.
Сандардың өзгеріс ауқымын тап
8; 9; 33; 28; 36; 52
Сары түс.
Cандардың модасы дегеніміз не?
Жекпе - жек
4. Үш санның арифметикалық ортасы 3, 2. Осы сандардың алғашқы екеуінің арифметикалық ортасы 2, 85. Үшінші санды тап?
5. Сұрақтар
Сандардың модасы дегеніміз не
6. Жекпе - жек
7. Сандардың арифметикалық ортасын тап
8. 5; 7; 10; 12; 16; 14:
6. Сұрақтар
Сандардың медианасы дегеніміз не?
7. Сыйлық.
Қорапшадан бір сан таңдап сол санға мақал айту
8. Сұрақтар
Шама мәндерінің өзгеріс ауқымы
9. Жекпе - жек
Cандардың модасын тап:
2, 1; 3; 2, 8; 2, 1; 3; 4; 2, 1
10. Деңгейлік тапсырмалар
Алқызыл түс.
Алма егілген үш бақтың әрқайсысының ауданы 12 га. Бірінші бақтан 1029б6 ц, ал екінші бақтан 918 ц, ал үшінші бақтан 1166, 4 ц алма жиналды. Алма бақтарынан алынған орташа өнім неше ц.
Жасыл түс.
Сандардың модасын тап
12, 18, 19, 22, 12, 12, 29, 28
Жауабы: х=12
Сары түс.
Сандардың арифметикалық ортасын тап
12, 18, 22, 32, 26, 23
11. Деңгейлік тапсырмалар
Алқызыл түс.
Сандардың модасын тап 5, 92, 5, 45, 38, 92, 92, 25, Жауабы: 92
Жасыл түс.
16, Cандардың модасын 16: 1, 2, 4, 8, 16, 5, 1, 5
Сары түс
12. Музыкалық сергіту сәті.
Барлығы бірігіп, би билейді,. Бірақ ұпай таңдаған оқушыға беріледі.
13. Жекпе - жек
Сандар қатарының медианасын тап.
5, 8; 4; 8; 2; 9; 9, 4; 7:
14. Деңгейлік тапсырмалар
Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы жүктеу
Жаңалықтар
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымын, модасы тақырыбына есептер шығару.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, тәрбиелеу.
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы тақырыбына есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы тақырыбына есептер шығару
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Математика пәні мұғалімі Амангуль Мухаметгалийқызы
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы туралы түсінік қалыптастыру, сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, модасын табуды, есептер шығаруда қолдануды үйрету.
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы
Қызыорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы, № 24 орта мектептің математика пәні мұғалімі Нургабылова Абзал Магиева
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасына есептер шығару
№35 мектеп-гимназиясы Математика пәні мұғалімі: Төреханов Қасымхан Алмасханұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.