Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы тақырыбына есептер шығару
Ашық сабақ
Математика 5 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға бірнеше санның арифметикалық ортасын, берілгендер қатарының өзгеріс ауқымын, модасын табуды үйрету;
Дамытушылық: Топпен жұмыс істеуін, дамыту, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Алған біліміне жауапкершілікпен қарауға, өзін және жолдасын
бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: Сандықшалар, кестелер, парақшалар, жылжымалы тақта т. б
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру:
№ 1215
Спорт жарысында команда мүшелері: Айдар - 14 ұпай, Серік - 16 ұпай, Жандос - 16 ұпай, Мәди - 9 ұпай алды. Ал Асхат ұпай ала алмады. 1) Спорт жарысында команда мүшелерінің әрқайысы ота есеппен қанша ұпай алды? 2) Ұпайлардың өзгеріс ауқымын табыңдар.
(14+16+16+9): 4=55: 4=13, 75
16 - 9=7
Сәуірдің 14 - і
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы тақырыбына есептер шығару
Бүгінгі сабағымызды «Қыз қуу» ойынымен бастағалы отырмыз. Қазақтың ұлттық ойыны туралы түсінік беру.
Өтілген материалдар бойынша қыздар сұрақтар қояды, ал ұлдар жауап береді.
Оқулықпен жұмыс. №1217
(14, 1+18, 2+15, 5+16, 2+22, 4+16, 2): 6=102, 6: 6=17, 1
Жеңілген бала өз өнерін көрсетеді.
Сергіту сәтіне сандықшалардың ішіндегі парақшалардағы тапсырмаларды орындау.
Кішкене сандықшаның ішіндегі тапсырмалар
№1 Қара Жорға биін орындау
№2 Маған сұрақтар қойыңдар
№3 №1219 есептің 1) шығар
(5, 6*8*35)/(16*0, 7*20)==(8*7)/(2*4)=7
Орташа сандықшаның ішіндегі тапсырмалар:
Менің бақытты сәтім.
Сандар тұратын мақал - мәтелдер айту.
Үлкен сандықшаның ішіндегі тапсырма.
№1220 Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар. 1), 2), 3), 4)
(10, 1+9, 4+9, 9): 3=29, 4: 3=9, 8
(11, 5+9, 7+9, 8+10, 2): 4=41, 2: 4=10, 3
3) 0, 5. 4) 5, 7. 5) 3, 67. 6) 6.
Осы тапсырманы кім бірінші орындаса сандықшаның ішіндегі сыйлыққа ие болады.
Үйге тапсырма № 1226, 1223.
Бекіту.
Кейбір шамалардың сан мәндері өзгеріп отырады. Бұл жағдайда сол шаманың сан мәні үшін есептеулерде оның орта мәні алынады.
Бірнеше санның арифметикалық ортасы деп, сол сандардың қосындысын қосылғыштар санына бөлгенде шығатын бөліндіні айтады.
Мысалы: оқушы географиядан 4 - ші тоқсанда 3, 4, 5, 5, 4 бағаларын алды. Оқушылардың осы бағаларының арифметикалық ортасы:
(3+4+5+5+4)/5=21/5=4. 2
Өмірге нарықтық экономиканың енуіне байланысты халықтың көп сұрайтын затын анықтаудың, шамалардың орта мәнін анықтаудың қажеттігі зор маңыз алды
Берілгендер қатарының өзгеріс ауқымы – ең үлкен сан мен ең кіші санның айырмасы болса, модасы – жиелігі ең көп сан.
Бағалау.
Қосымша:
Мықты болсаң – алдағыны басып оз
Мықты болсаң арттағыға жеткізбе.
Мықты болсаң - тайғанама көк мұзда
Мықты болсаң - бөгеттерді бұзып өт.
Қағаздың бір жағына сан, екінші жағына санды өрнек жазылған. Тез есептеп сәйкестікті табу керек.
0, 54 ---------------- 0, 6*0, 9
1 --------------------- 56, 4: 1000
0, 0564 ------------- 84, 6: 6
14, 1 ---------------- 4*8*25
1, 3 ----------------- 1/3*3
800 ----------------- 0, 07+1, 23
0, 6*0, 9=0, 54
56, 4: 1000=0, 0564
84, 6: 6=14, 1
4*8*25=800
1/3*3=1
0, 07+1, 23=1, 3
Математика 5 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға бірнеше санның арифметикалық ортасын, берілгендер қатарының өзгеріс ауқымын, модасын табуды үйрету;
Дамытушылық: Топпен жұмыс істеуін, дамыту, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Алған біліміне жауапкершілікпен қарауға, өзін және жолдасын
бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: Сандықшалар, кестелер, парақшалар, жылжымалы тақта т. б
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру:
№ 1215
Спорт жарысында команда мүшелері: Айдар - 14 ұпай, Серік - 16 ұпай, Жандос - 16 ұпай, Мәди - 9 ұпай алды. Ал Асхат ұпай ала алмады. 1) Спорт жарысында команда мүшелерінің әрқайысы ота есеппен қанша ұпай алды? 2) Ұпайлардың өзгеріс ауқымын табыңдар.
(14+16+16+9): 4=55: 4=13, 75
16 - 9=7
Сәуірдің 14 - і
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы тақырыбына есептер шығару
Бүгінгі сабағымызды «Қыз қуу» ойынымен бастағалы отырмыз. Қазақтың ұлттық ойыны туралы түсінік беру.
Өтілген материалдар бойынша қыздар сұрақтар қояды, ал ұлдар жауап береді.
Оқулықпен жұмыс. №1217
(14, 1+18, 2+15, 5+16, 2+22, 4+16, 2): 6=102, 6: 6=17, 1
Жеңілген бала өз өнерін көрсетеді.
Сергіту сәтіне сандықшалардың ішіндегі парақшалардағы тапсырмаларды орындау.
Кішкене сандықшаның ішіндегі тапсырмалар
№1 Қара Жорға биін орындау
№2 Маған сұрақтар қойыңдар
№3 №1219 есептің 1) шығар
(5, 6*8*35)/(16*0, 7*20)==(8*7)/(2*4)=7
Орташа сандықшаның ішіндегі тапсырмалар:
Менің бақытты сәтім.
Сандар тұратын мақал - мәтелдер айту.
Үлкен сандықшаның ішіндегі тапсырма.
№1220 Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар. 1), 2), 3), 4)
(10, 1+9, 4+9, 9): 3=29, 4: 3=9, 8
(11, 5+9, 7+9, 8+10, 2): 4=41, 2: 4=10, 3
3) 0, 5. 4) 5, 7. 5) 3, 67. 6) 6.
Осы тапсырманы кім бірінші орындаса сандықшаның ішіндегі сыйлыққа ие болады.
Үйге тапсырма № 1226, 1223.
Бекіту.
Кейбір шамалардың сан мәндері өзгеріп отырады. Бұл жағдайда сол шаманың сан мәні үшін есептеулерде оның орта мәні алынады.
Бірнеше санның арифметикалық ортасы деп, сол сандардың қосындысын қосылғыштар санына бөлгенде шығатын бөліндіні айтады.
Мысалы: оқушы географиядан 4 - ші тоқсанда 3, 4, 5, 5, 4 бағаларын алды. Оқушылардың осы бағаларының арифметикалық ортасы:
(3+4+5+5+4)/5=21/5=4. 2
Өмірге нарықтық экономиканың енуіне байланысты халықтың көп сұрайтын затын анықтаудың, шамалардың орта мәнін анықтаудың қажеттігі зор маңыз алды
Берілгендер қатарының өзгеріс ауқымы – ең үлкен сан мен ең кіші санның айырмасы болса, модасы – жиелігі ең көп сан.
Бағалау.
Қосымша:
Мықты болсаң – алдағыны басып оз
Мықты болсаң арттағыға жеткізбе.
Мықты болсаң - тайғанама көк мұзда
Мықты болсаң - бөгеттерді бұзып өт.
Қағаздың бір жағына сан, екінші жағына санды өрнек жазылған. Тез есептеп сәйкестікті табу керек.
0, 54 ---------------- 0, 6*0, 9
1 --------------------- 56, 4: 1000
0, 0564 ------------- 84, 6: 6
14, 1 ---------------- 4*8*25
1, 3 ----------------- 1/3*3
800 ----------------- 0, 07+1, 23
0, 6*0, 9=0, 54
56, 4: 1000=0, 0564
84, 6: 6=14, 1
4*8*25=800
1/3*3=1
0, 07+1, 23=1, 3
Жаңалықтар
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымын, модасы тақырыбына есептер шығару.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, тәрбиелеу.
Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы
Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы туралы есептер шығарамыз.
Қайталау есептері
Бірнеше санның арифметикалық ортасын табуды, берілген қатардың өзгеріс ауқымын, модасын табуды үйрете отырып, оқушылардың білімге деген қызығушылықтарын арттыру, қызықтыру арқылы білімін тереңдету.
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы туралы түсінік қалыптастыру, сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, модасын табуды, есептер шығаруда қолдануды үйрету.
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы
Қызыорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы, № 24 орта мектептің математика пәні мұғалімі Нургабылова Абзал Магиева
Статистикалық сипаттамалар (ертегі сабақ)
Ақтөбе облысы, Алға ауданы №3 Алға қазақ орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Мұқашева Нұргүл Ахметқалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.