Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бояулар сыры

14 қаңтар 2016, Бейсенбі
Категориясы: Сурет және сызу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы,
Қоныстану селосы, Жаңашаруа қазақ орта мектебінің
бейнелеу өнері және сызу, технология пәндерінің мұғалімі
Балмұханов Нұрболат Қобланович

Тақырыбы: Бояулар сыры
Мақсаты: Білімділігі: Оқушыларды бояулардың сан түрлерімен, негізгі және қосымша түстерімен таныстыру. Түстермен жұмыс жасуды үйрету.
Дамытушылығы: Сурет салу дағдысын, логикалық ойлау, еске түсіру, елестеу қасиетін дамыта отырып берілген тақырыпты тез орындауға үйрету.
Тәрбиелігі: Жалпы өнерді құрмет тұту, оған сүйіспеншілігін арттыру және ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: слайдтар, құрастырма суреттер, геометриялық фигуралардан құралған есептер, суреттер.
Әдісі: сұрақ - жауап, топпен жұмыс, құрастыру, тақырыпқа сурет салу.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
(оқушылармен амандасу және сабаққа дайындықтарын тексеру)

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Сұрақ – жауап. Әр топқа төрт – төрттен сұрақ қойылады.
І топқа
1. Бейнелеу өнері дегеніміз не?
2. Табиғат көрінісін бейнелейтін шығарма?
3. Суға тез еритін бояу түрі?
4. Қарындаш дегеніміз не?
ІІ топқа
1. Бейнелеу өнерінің түрлерін ата?
2. Кемпірқосақтың түсі нешеу, оларды ата?
3. Адам келбетін бейнелейтін жанрды қалай атаймыз?
4. Түстер нешеге түрге бөлінеді және қандай?

ІІІ. Кім шапшаң, кім тапқыр?
Қиылған суреттерді құрастырып, онда қандай жанрда бейнеленген суреттерді түсіндіру.

ІҮ. Сиқырлы есептер шығару.
... +... =
...+... =І топқа
Қызылы бар, сарысы бар
Құйрығы бұлғаңдаған
Түздің сондай тағысы бар. Ол не? (Түлкі)
2. Жеміс деймін шіркін асыл
Іші қызыл, сырты жасыл. Ол не?(Қарбыз)
2 - топқа.
... +... =
...+... =

1. Оны ағаштың басынан ізде
Түрлі түске боянады күзде. Ол не? (Жапырақ)
2. Байлауда, аяқтап сенімді,
Сары қозым семірді. (Қауын)

Ү. Сөздерден түс шығару.
І топқа.
Лызық (қызыл), арқа (қара), дөгірлік (көгілдір), ырқоң (қоңыр), рұс (сұр)
ІІ топқа.
Лысаж (жасыл), асыр (сары), киясөк (сиякөк), гүлкін (күлгін), лызықсары (қызылсары)

ҮІ. Сурет сайысы. (топпен жұмыс)
Экранда екі топқа өлең жолдары көрсетілген. Олардың мағынасына қарап өлең жолдарын суреттеп қағаз бетіне түсіреміз. Топ басшылары шығып түсіндіреді.

YІІ. Сабақты қортындылау.
*табиғат көрінісін бейнелейтін шығарма?
*Суға тез еритін бояу түрі?
*Қарындаш дегеніміз не?
*Кемпірқосақтың түсі нешеу, оларды ата?
*Түстер неше түрге бөлінеді және қандай?
Бағалау.
Оқушылардың жұмыстарын және сабаққа белсене араласқан оқушыларды мақтап, мадақтап, бағалау.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Түстермен жұмыс

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
11 108
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бояулар сыр шертеді
Бояулар сыр шертеді
Оқушылардың бейнелеу өнері жайындағы білімін толықтыру. Оқушыларды шапшаңдыққа үйрету, шығармашылықтарын дамыту. Оқушының ой – қиялын дамыту, олардың икемділігін, сурет салу шеберлігін арттыру.
Бояулар сыры
Бояулар сыры
Бояулардың түрлерімен таныстыру. Негізгі және қосымша түстермен жұмыс жасауға үйрету. Эстетикалық талғамдарын дамыту. Түстерді үш тілде айту. Балаларды сурет салуға үйрету
Екі заттан құрылған натюрморт
Екі заттан құрылған натюрморт
Мүсін өнері туралы білімдерін кеңейту. Мүсіндердің жасалу жолдарын, оның заңдылықтарын есте сақтай отырып түсіндіру. Дамытушылық: Оқушыларды логикалық ой – қиялдарға және шығармашылық ізденістерге баулу.
Ұлттық нақышта ас үй жабдығының жасалу технологиясы
Ұлттық нақышта ас үй жабдығының жасалу технологиясы
Жас ұрпақтардың рухани дүниесін байыту және ұлттық өнерімізді пайдалана білу. Шеберлік деңгейін арттырып, ынта ықыласын молайтуға, әсемдік пен сұлулықты көріп, бағалай білуге үйрету;
Ғажайып сурет әлемінде
Ғажайып сурет әлемінде
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы Х. Досмұхамедұлы атындағы орта мектебінің бейнелеу өнері және сызу пәні мұғалімі Төкенова Жайнагүл
Затқа қарап сурет салу
Затқа қарап сурет салу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз селосындағы №9 орта мектебінің бейнелеу пәні мұғалімі: Жумагалиева Бактыгул Зейновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×