Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері
Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері
Арнайы мектепте оқушылардың өз бетімен өмір сүруге, әлеуметтік іскерлікке дайындайды. Демек, тәрбие үдерісі тәрбиелеушінің сұраныстарын қанағаттандыруы тиіс. Тәрбие үдерісінде болған жағдайды дұрыс түсінуіне, оқушылардың өзін тұлға ретінде қалыптасуына көмектесуі керек (1).
Мүмкіншіліктері шектеулі балаларды тәрбиелеу нақты бір түзету ұйымында нақты бір кезеңде оқушылардың мақсаты мен міндеттеріне сай келесідей кезекте орындалады:
1) Баланың жеке тұлғалық тұрғыда дамытуға бағыттылық, адамгершілік, коммуникативтік, эстетикалық және дене дамуын қалыптастыру.
2) Оқу мекемесінің ерекшелігіне және оның қызмет түріне қарай қоғамға бейімдеу, қызығушылықтарын арттыру.
3) Икемділік мақсатты ұштастыру.
Тәрбие жұмысының міндеттері.
1) Мүмкіндігі шектеулі баланың психологиялық және дене зерделік және тұлғалық компоненттерін түзету.
2) Оқушыларды өздігінен өмір сүруі және еңбек етуге дайындау.
3) Ұжымда өмір сүру және жұмыс істей білуін қалыптастыру.
4) Балада белсенділікпен өздігінен қызмет ете білуге айналасындағыларды және өзін дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.
Тәрбие жұмысында оқушының азаматтық тұлғаның сапаларын қалыптастыру маңызды бағыттары:
- еліміздің азаматтары негізгі құқықтарын мен міндеттерін сақтауы мен түсініктігі.
- құқықтың білімді азаматтың, отбасының негіздері: еңбек, қылмыстық құқықтарды игеруі.
- мемлекеттік заңдардың өзінің құқықтары мен міндеттерінің маңызын түсінуі.
- өзінің іс - әрекеті үшін жауапкершілігін сезіну (2).
Арнайы мектеп - интернаттарында санитарлық - гигиеналық мәдениет дағдыларының қалыптасуы мен денсаулықтың нығаюы, физикалық қалпын жақсарту мақсатында дене шынықтырумен айналысуы тәрбие жұмысының маңызды бағыттарының бірі болып келеді. Тәрбиелік жұмыстың жаппай формаларын ұйымдастыру барысында балалардың сол мерекеде, конференцияда, сайыстарды тікелей қатысуға көңіл бөлінеді. Ең бастысы, ұжымдық қызметтердегі барлық қатысушылардың алдында өз жауапкершілігін түсінуі, көмектесу және өзара көмек көрсетулерін сезінуі керек (3).
Қаскелең қаласы облыстық зерде бұзылыстары бар
балаларға арналған арнайы мектеп - интернатының тәрбиешісі
Саржанова Бақытжан Қайрулловна
Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері. жүктеу
Арнайы мектепте оқушылардың өз бетімен өмір сүруге, әлеуметтік іскерлікке дайындайды. Демек, тәрбие үдерісі тәрбиелеушінің сұраныстарын қанағаттандыруы тиіс. Тәрбие үдерісінде болған жағдайды дұрыс түсінуіне, оқушылардың өзін тұлға ретінде қалыптасуына көмектесуі керек (1).
Мүмкіншіліктері шектеулі балаларды тәрбиелеу нақты бір түзету ұйымында нақты бір кезеңде оқушылардың мақсаты мен міндеттеріне сай келесідей кезекте орындалады:
1) Баланың жеке тұлғалық тұрғыда дамытуға бағыттылық, адамгершілік, коммуникативтік, эстетикалық және дене дамуын қалыптастыру.
2) Оқу мекемесінің ерекшелігіне және оның қызмет түріне қарай қоғамға бейімдеу, қызығушылықтарын арттыру.
3) Икемділік мақсатты ұштастыру.
Тәрбие жұмысының міндеттері.
1) Мүмкіндігі шектеулі баланың психологиялық және дене зерделік және тұлғалық компоненттерін түзету.
2) Оқушыларды өздігінен өмір сүруі және еңбек етуге дайындау.
3) Ұжымда өмір сүру және жұмыс істей білуін қалыптастыру.
4) Балада белсенділікпен өздігінен қызмет ете білуге айналасындағыларды және өзін дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.
Тәрбие жұмысында оқушының азаматтық тұлғаның сапаларын қалыптастыру маңызды бағыттары:
- еліміздің азаматтары негізгі құқықтарын мен міндеттерін сақтауы мен түсініктігі.
- құқықтың білімді азаматтың, отбасының негіздері: еңбек, қылмыстық құқықтарды игеруі.
- мемлекеттік заңдардың өзінің құқықтары мен міндеттерінің маңызын түсінуі.
- өзінің іс - әрекеті үшін жауапкершілігін сезіну (2).
Арнайы мектеп - интернаттарында санитарлық - гигиеналық мәдениет дағдыларының қалыптасуы мен денсаулықтың нығаюы, физикалық қалпын жақсарту мақсатында дене шынықтырумен айналысуы тәрбие жұмысының маңызды бағыттарының бірі болып келеді. Тәрбиелік жұмыстың жаппай формаларын ұйымдастыру барысында балалардың сол мерекеде, конференцияда, сайыстарды тікелей қатысуға көңіл бөлінеді. Ең бастысы, ұжымдық қызметтердегі барлық қатысушылардың алдында өз жауапкершілігін түсінуі, көмектесу және өзара көмек көрсетулерін сезінуі керек (3).
Қаскелең қаласы облыстық зерде бұзылыстары бар
балаларға арналған арнайы мектеп - интернатының тәрбиешісі
Саржанова Бақытжан Қайрулловна
Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері. жүктеу
Жаңалықтар
Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеудің жолдарымен білім берудің тәсілдері
Мүмкіндіктері шектеулі балаларға білім мен тәрбие берудегі ғылымның нәтижеге қол жеткізудің бірі жаңа технологияны игеріп, компьютерді пайдалану.
Тәрбие жұмысының жоспары
Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан - жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.
Тәрбие жұмысының жылдық жоспары 2019 - 2020 оқу жылы
Тәрбие жұмысының жылдық жоспары 2019 - 2020 оқу жылы І жарты жылдық
Тәрбиешінің мақсаты, міндеттері, тәрбиенің басым бағыттары
Алматы облысы, Қарасай ауданы, Қаскелең қаласы, Қаскелең қосалқы мектеп - интернатының тәрбиешісі Бекмагамбетова Айткул Сейтеновна
Инклюзивті оқытуды жүзеге асыру мүмкіндіктері» тақырыбында өткізген коучинг - сессия сабағы
Атырау қаласының жалпы білім беретін №6 орта мектептің орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәні мұғалімі Темірғалиева Гүлбақыт Жалғасовна
Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеудің жолдары
Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Шаған жалпы орта білім беретін мектебі /түзете-дамыта оқыту/ сыныбы мұғалімі Белхаирова Асемгул Мустахимовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.