Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру жолдары
Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру жолдары.
ХХІ ғасырда әлемдік өркениет төрінен орын алып, Қазақстанның жан - жақты дамуының бірден - бір жолы білім мен ғылымды әр қырынан меңгеру қажет болып отырғаны белгілі. Жалпы білім беретін мектептердегі оқу - тәрбие үрдісін жаңаша дамыту, яғни, оның нәтижесінің көңіл толарлықтай болуын қадағалау жаңашыл педагогтардың қолында болды. Олар педагогикаға «жаңа технологиялар»терминін енгізді.
Жаңашыл - педагогтардың негізгі мақсаты - оқушылардың алатын білімін сапалы ету, оның толық қандыжеке тұлға болып қалыптасуына негіз алу. Осы орайда, жаңашыл - педагогтардың педагогикалық технологиялары көптен саналады: Эрдниевтің ірі блокпен оқыту технологиясы, В. Занковтың дамыта оқыту жүйесі, Неменскийдің әсемдікке баулу жүйесі, Ш. Амонашвилидің ізгілікті тұлғалы оқыту технологиясы, М. Монтессори технологиясы, Д. Б. Эльконин, В. В Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы т. б.
Жаңа білім парадигмасы бірінші орынға баланың білім, дағдысын емес, оның тұлғасын, білім алу арқылы дамуын қойып отыр. Қазіргі уақытта педагогика ғылымының бір ерекшелігі – баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологияларын шығаруға ұмтылуы.
Бастауыш - мектеп оқушысын тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы.
Қазіргі мектептің басты сипаты - инновациялық технологиялар болып табылады. Оқу - тәрбие үрдісінде баланы жаңаша әдіспен оқыту үшін әрбір пәннің иесі - мұғалім сол жаңа технологияларды толық түсініп, меңгеріп алуы керек. Соның нәтижесінде ғана әрбір жалпы білім беретін мектеп мұғалімі тәжірибесінің жоғары деңгейге көтерілері анық.
ХХІ ғасырда әлемдік өркениет төрінен орын алып, Қазақстанның жан - жақты дамуының бірден - бір жолы білім мен ғылымды әр қырынан меңгеру қажет болып отырғаны белгілі. Жалпы білім беретін мектептердегі оқу - тәрбие үрдісін жаңаша дамыту, яғни, оның нәтижесінің көңіл толарлықтай болуын қадағалау жаңашыл педагогтардың қолында болды. Олар педагогикаға «жаңа технологиялар»терминін енгізді.
Жаңашыл - педагогтардың негізгі мақсаты - оқушылардың алатын білімін сапалы ету, оның толық қандыжеке тұлға болып қалыптасуына негіз алу. Осы орайда, жаңашыл - педагогтардың педагогикалық технологиялары көптен саналады: Эрдниевтің ірі блокпен оқыту технологиясы, В. Занковтың дамыта оқыту жүйесі, Неменскийдің әсемдікке баулу жүйесі, Ш. Амонашвилидің ізгілікті тұлғалы оқыту технологиясы, М. Монтессори технологиясы, Д. Б. Эльконин, В. В Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы т. б.
Жаңа білім парадигмасы бірінші орынға баланың білім, дағдысын емес, оның тұлғасын, білім алу арқылы дамуын қойып отыр. Қазіргі уақытта педагогика ғылымының бір ерекшелігі – баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологияларын шығаруға ұмтылуы.
Бастауыш - мектеп оқушысын тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы.
Қазіргі мектептің басты сипаты - инновациялық технологиялар болып табылады. Оқу - тәрбие үрдісінде баланы жаңаша әдіспен оқыту үшін әрбір пәннің иесі - мұғалім сол жаңа технологияларды толық түсініп, меңгеріп алуы керек. Соның нәтижесінде ғана әрбір жалпы білім беретін мектеп мұғалімі тәжірибесінің жоғары деңгейге көтерілері анық.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазіргі заманда білім беруде жаңа технологиялар
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы «№3 орта мектебі» ММ биология пәні мұғалімі Адамьянова Шолпан Советовна
Білім сапасын жаңа педагогикалық технологиялар негізінде жүргізу
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №11 «Балапан» балабақшасының тәрбиешісі Кемалова Маржан
Мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолдану
Қызылорда қаласы, «Назым» балабақшасының тәрбиешісі Құлахметова Гаухар
Өзін-өзі жетілдіре алатын бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеудегі оқыту технологияларының тиімділігі
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебі мұғалім Макуова Нуршат Аманкосовна
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқытудың тиімділігі
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы №100 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Бердишева Жадыра Молыбекқызы
Оқушылардың қызмет нәтижесін бағалау
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бердешева Жадыра Молыбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.