Тәрбиеге байланысты менің көзқарасым
Тәрбиеге байланысты менің көзқарасым
Адамды тәрбиелеу – демек оның ертеңгі қуанышқа ие болатын келешек жолын тәрбиелеу (А. С. Макаренко)
Жас ұрпақты тәрбиелеу жүйесі заман талабына сай қоғамдық өмірде болып жатқан ұлы өзгерістерге байланысты. Қазіргі қоғам үйлесімді жетілген жаңа адамды тәрбиелеуді талап етіп отыр.
Қоғам талабы – заман талабы, өйткені «Әр адам – өз заманының баласы», «Туа жаман жоқ, жүре жаман бар», «Заман түзелсе, жаман түзеледі» деп халық педагогикасы тәрбиенің заманға, қоғамға, оның материалдық, рухани байлығына тәуелді екенін дөп басып жеткізген.
Педагогтік шеберлік пен тәрбие беру өнерін меңгеруге үлкен мән берген, оқу – ағарту саласындағы аса ірі қайраткер, әлемдік педагогика тарихының төрінен орын алатын тамаша педагог А. С. Макаренко «Менің тәжірибем туралы» баяндамасында «Тәрбие бере білу – өнер» деген құнды түйін жасады.
Жас адамды есті, саналы, сергек етіп тәрбиелеу отбасы мен қоғамдық тәрбие орындарының бірден - бір парызы. Өйткені, «Ес түзелмей, ел түзелмейді» олай болса, егеменді еліміздің болашағы отбасында тал бесіктен басталып, оқу – тәрбие орындарында есті ұрпақты тәрбиелеу ісімен шешілмек.
Жас ұрпаққа тәрбие берудің әдіс - тәсілдері мен формалары, өзінше бір үлкен маңызды да көп түрлі әлем (сыныптағы және сыныптан тыс жұмыстар, ата - ана, жұртшылық тәрбиесі, т. б.)
Ал біз өткелі отырған мәселе – оқыту үрдісіндегі, яғни сынып шараларында өткізілетін тәрбие жайында болмақ. Бұл үрдіс, әрине «Тәрбие берудің кешенді бағдарламасы» арқылы жүзеге республика, облыс, аудан көлеміндегі нәтижелерін көрсету арқылы дәлелденеді.
Адамды тәрбиелеу – демек оның ертеңгі қуанышқа ие болатын келешек жолын тәрбиелеу (А. С. Макаренко)
Жас ұрпақты тәрбиелеу жүйесі заман талабына сай қоғамдық өмірде болып жатқан ұлы өзгерістерге байланысты. Қазіргі қоғам үйлесімді жетілген жаңа адамды тәрбиелеуді талап етіп отыр.
Қоғам талабы – заман талабы, өйткені «Әр адам – өз заманының баласы», «Туа жаман жоқ, жүре жаман бар», «Заман түзелсе, жаман түзеледі» деп халық педагогикасы тәрбиенің заманға, қоғамға, оның материалдық, рухани байлығына тәуелді екенін дөп басып жеткізген.
Педагогтік шеберлік пен тәрбие беру өнерін меңгеруге үлкен мән берген, оқу – ағарту саласындағы аса ірі қайраткер, әлемдік педагогика тарихының төрінен орын алатын тамаша педагог А. С. Макаренко «Менің тәжірибем туралы» баяндамасында «Тәрбие бере білу – өнер» деген құнды түйін жасады.
Жас адамды есті, саналы, сергек етіп тәрбиелеу отбасы мен қоғамдық тәрбие орындарының бірден - бір парызы. Өйткені, «Ес түзелмей, ел түзелмейді» олай болса, егеменді еліміздің болашағы отбасында тал бесіктен басталып, оқу – тәрбие орындарында есті ұрпақты тәрбиелеу ісімен шешілмек.
Жас ұрпаққа тәрбие берудің әдіс - тәсілдері мен формалары, өзінше бір үлкен маңызды да көп түрлі әлем (сыныптағы және сыныптан тыс жұмыстар, ата - ана, жұртшылық тәрбиесі, т. б.)
Ал біз өткелі отырған мәселе – оқыту үрдісіндегі, яғни сынып шараларында өткізілетін тәрбие жайында болмақ. Бұл үрдіс, әрине «Тәрбие берудің кешенді бағдарламасы» арқылы жүзеге республика, облыс, аудан көлеміндегі нәтижелерін көрсету арқылы дәлелденеді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бала – адамның бауыр еті
Баланың өмірінде ата - ананың алатын орны ерекше екенін ұғындыру, отбасы мүшелерінің сыйластығын үлгі тұтып, ата өсиетін, әке ақылын санаға сіңіріп, өз өміріне тағылым етуге баулу.
Адамгершілік - адамның нұрлы шуағы
Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек. Халықта «Ағаш түз өсу үшін оған көшет кезінде көмектесу болады,
12 жылдық білім беру жүйесіне көшу - заман талабы
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №11 жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ахметова Замзагуль Болатовна
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың бағыттары
Тлеуова Роза Жолбайқызы №30 «Ұрпақ» МДҰ әдіскері Ақтөбе қаласы Балабақшадағы тәрбие – барлық тәрбиенің бастамасы. Тәрбиеші балаларды адам мәдениетінің әлеміне, күрделі және алуан түрлі қарым-қатынастардың әлеміне ертетін үлкендердің бірі.
Жеке тұлғаның қалыптасуындағы ұлттық қолөнердің тәрбиелік мәні.
Өскелең ұрпақтың қоғам алдындағы жауапкершілігін сезінуде рухани дүниесі бай, жан - жақты жетілген азамат болып өсуіне тәрбиенің қосар үлесі мол. Халық келер ұрпағын тәрбиелеуде өзіне дейінгі жақсы дәстүр атаулыны жинап пайдаланғанын ескерер болсақ,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.