I think it’s beautiful
Тараз қаласы, Байзақ ауданы, Сарыкемер ауылы,
Ғани Мұратбаев мектеп - гимназиясында ағылшын тілі пәні мұғалімі
Ничаева Салтанат Канатовна
Сабақтың тақырыбы: I think it’s beautiful
5 сынып
Сабақтың мақсаты: Көрікті жерлер туралы түсінік беру, грамматикалық тақырып There is/ there are құрылымын меңгерту, сыни тұрғыдан ойлау, жазу әрекеттерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: - Тақырыпқа сай жаңа сөздерді меңгереді
- Алған білімдерін ауызекі сөйлеуде қолдана алады.
— Жаңа тақырыпқа байланысты лексиканы, грамматикалық тақырып There is/ there are құрылымын біліп, сөйлем құрай алады.
Дереккөздер, құрал - жабдықтар: Оқулық Ағылшын тілі 5 сынып Т. Аяпова Алматы«Атамұра»2010ж,
флипчарт, маркер, стикерлер, топшамалар, грамматикалық кестелер,
интерактивті тақта, АКТ таныстырылымы, желім, қарындаш.
Кіріспе: I Organization moment
Good afternoon, pupils. I am glad to see you. Who is on duty today? Who is absent? What date, day is it today?
топқа бөлу.
Бағалау парақшасы топ басшысына беріледі.
Тұсаукесер: II Checking up the homework:
To learn and act out the dialogue. Who wants to answer? P1, P2, P3.
Негізігі бөлім: III Presentation of the new material. Look at the slides. You can see places of interest. The Monument Astana - Baiterek, Medeu Shymbulak, Central State Museum, Akhorda, Duman Centre, Londons most famous sights are: Big Ben, Tower Bridge and Houses of Parliament.
New words:
North – [ no: ө] – солтүстік
South – [sauө] — оңтүстік
West – [west] – батыс
East – [і: st] – шығыс
Mountain – [‘mauntin]- тау
Forest - [‘forist]- орман
Lake — [leik]- көл
Island – [‘ailәnd]- арал
River – [‘rivә]- өзен
Beach – [bi: ts]- жағажай
Cliff – [klif]- жартас
IV Reading the text.
This is my fantasy island. I like to dream about it. I think it`s beautiful. It has high mountains, a beautiful beach and green forests. At night, when the room is dark, I close my eyes and dream about my island. I`d like to go there some day and build a house.
V Speaking
Speak about your dream vacation. Where do you want to go? What do you want to see?
VI Grammar
— Тhere is / there are құрылымы белгілі бір жерде бір заттың бар немесе жоқ екенін көрсету үшін қолданылады:
There is a book on the table. Үстелде кітап жатыр. There are pens on the desk. Партада қаламдар бар.
— Тhere is/there are құрылымынан кейін саналатын зат есімдер жекеше түрде белгісіз артикльмен, көпше түрде артикльсіз қолданылады: There is a table in the room. Бөлмеде үстел бар.
There are chairs in the room. Бөлмеде орындықтар бар.
VII Make words from these letters.
t, w, e, s —
f, r, o s, e, t –
l, n, d, a, i, s –
a, e, s, t –
t, a, n, i, m, u, o, n –
s, u, o, t, h –
VIII Working in groups. To place the cities in 4 parts. (North, South, West, East).(Топта оқушылар берілген қала атауларын төрт аралыққа орналастырады және сөйлем құрап айтады. Мысалы: Astana is in the north of Kazakhstan)
Pavlodar, Atyrau, Aktobe, Astana, Almaty, Shimkent, Kizilorda Kokshetau, Mangistau, Oskemen, Semei, Taldikorgan, Ural.
Қорытынды:
Envelope - question. Match the places and their sightseeing.
Big Ben -------------------------- Ural
Baiterek ------------------------- Almaty
Korkyt - Ata monument ----- London
Medeu -------------------------- Astana
Burabai ------------------------- Kizilorda
Drama Theatre --------------- Kokshetau
Physical exercise. «I like to move it» Sing a song and dance.
Home task
Draw a picture of your fantasy island.
Giving marks. Әр топтан бір оқушы тұрып, өз тобындағы әр оқушыға қойған бағаларын айтады.
Reflection
I know / I want to know
Толық нұсқасын жүктеу
Ғани Мұратбаев мектеп - гимназиясында ағылшын тілі пәні мұғалімі
Ничаева Салтанат Канатовна
Сабақтың тақырыбы: I think it’s beautiful
5 сынып
Сабақтың мақсаты: Көрікті жерлер туралы түсінік беру, грамматикалық тақырып There is/ there are құрылымын меңгерту, сыни тұрғыдан ойлау, жазу әрекеттерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: - Тақырыпқа сай жаңа сөздерді меңгереді
- Алған білімдерін ауызекі сөйлеуде қолдана алады.
— Жаңа тақырыпқа байланысты лексиканы, грамматикалық тақырып There is/ there are құрылымын біліп, сөйлем құрай алады.
Дереккөздер, құрал - жабдықтар: Оқулық Ағылшын тілі 5 сынып Т. Аяпова Алматы«Атамұра»2010ж,
флипчарт, маркер, стикерлер, топшамалар, грамматикалық кестелер,
интерактивті тақта, АКТ таныстырылымы, желім, қарындаш.
Кіріспе: I Organization moment
Good afternoon, pupils. I am glad to see you. Who is on duty today? Who is absent? What date, day is it today?
топқа бөлу.
Бағалау парақшасы топ басшысына беріледі.
Тұсаукесер: II Checking up the homework:
To learn and act out the dialogue. Who wants to answer? P1, P2, P3.
Негізігі бөлім: III Presentation of the new material. Look at the slides. You can see places of interest. The Monument Astana - Baiterek, Medeu Shymbulak, Central State Museum, Akhorda, Duman Centre, Londons most famous sights are: Big Ben, Tower Bridge and Houses of Parliament.
New words:
North – [ no: ө] – солтүстік
South – [sauө] — оңтүстік
West – [west] – батыс
East – [і: st] – шығыс
Mountain – [‘mauntin]- тау
Forest - [‘forist]- орман
Lake — [leik]- көл
Island – [‘ailәnd]- арал
River – [‘rivә]- өзен
Beach – [bi: ts]- жағажай
Cliff – [klif]- жартас
IV Reading the text.
This is my fantasy island. I like to dream about it. I think it`s beautiful. It has high mountains, a beautiful beach and green forests. At night, when the room is dark, I close my eyes and dream about my island. I`d like to go there some day and build a house.
V Speaking
Speak about your dream vacation. Where do you want to go? What do you want to see?
VI Grammar
— Тhere is / there are құрылымы белгілі бір жерде бір заттың бар немесе жоқ екенін көрсету үшін қолданылады:
There is a book on the table. Үстелде кітап жатыр. There are pens on the desk. Партада қаламдар бар.
— Тhere is/there are құрылымынан кейін саналатын зат есімдер жекеше түрде белгісіз артикльмен, көпше түрде артикльсіз қолданылады: There is a table in the room. Бөлмеде үстел бар.
There are chairs in the room. Бөлмеде орындықтар бар.
VII Make words from these letters.
t, w, e, s —
f, r, o s, e, t –
l, n, d, a, i, s –
a, e, s, t –
t, a, n, i, m, u, o, n –
s, u, o, t, h –
VIII Working in groups. To place the cities in 4 parts. (North, South, West, East).(Топта оқушылар берілген қала атауларын төрт аралыққа орналастырады және сөйлем құрап айтады. Мысалы: Astana is in the north of Kazakhstan)
Pavlodar, Atyrau, Aktobe, Astana, Almaty, Shimkent, Kizilorda Kokshetau, Mangistau, Oskemen, Semei, Taldikorgan, Ural.
Қорытынды:
Envelope - question. Match the places and their sightseeing.
Big Ben -------------------------- Ural
Baiterek ------------------------- Almaty
Korkyt - Ata monument ----- London
Medeu -------------------------- Astana
Burabai ------------------------- Kizilorda
Drama Theatre --------------- Kokshetau
Physical exercise. «I like to move it» Sing a song and dance.
Home task
Draw a picture of your fantasy island.
Giving marks. Әр топтан бір оқушы тұрып, өз тобындағы әр оқушыға қойған бағаларын айтады.
Reflection
I know / I want to know
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Food and drink (Тамақтар мен сусындар)
Food and drink (Тамақтар мен сусындар). Тақырып бойынша жаңа сөздерді қайталап, ағылшын тіліндегі саналатын және саналмайтын зат есімдерді меңгеру.
Test yourself
Оқушылардың білім деңгейін тексеру Оқушылар өздерінің білім деңгейін көреді
Where are you from?
Мақсаты: Етістіктің осы шағын грамматикалық тұрғыдан қолдана білу біліктілігін дамыту.
He is Russian
«№20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»ММ Созакбаева Асия Куатжановна Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Our school
Ақтөбе облысы, Хромтау ауданы. Ағылшын тілі пәні мұғалімі Жумагалеева Гульнара Бигельдиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.