Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Professions

11 наурыз 2017, Сенбі
Категориясы: Ағылшын тілі
3 сынып
Тақырыбы: “Professions”
Сабақтың мақсаты: Ағылшын тілінде мамандықтың түрлерімен таныстыру. Көре отырып және тыңдай отырып есте сақтау қабілетін дамыту. Шет тіліне деген қызығушылықтарын арттыру.
Білімділігі: - Шет тілін үйрену барысында оқушылардың тілін жаттықтыру (монологтық, диалогтық) сөздік қорын молайту; ауызекі сөйлеу дағдыларын, тыңдау қабілеттерін жетілдіру.
Дамытушылығы: — Жеке тұлғаның танымдық қызығушылығын дамыту;
- оқушылардың тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу, аудару қабілеттерін дамыту;
- тілге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелілігі: - Оқушылардың сабақтан алған білімін оқу әрекетінде қолдана білуге және сыпайылыққа тәрбиелеу:
- өзгелердің пікіріне құрметпен қарауға, тыңдау қабілетіне тәрбиелеу.
- өзге тілді үйрене отырып, өз тілдерін құрметтей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: ой - ашар, жұптық, сұрақ - жауап, тірек сызбалар, түсіндіру, әңгімелесу, суретпен жұмыс, мәнерлеп оқу, жазбаша жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі:
Мұғалім үшін: интерактивті тақта, CD - таспа, оқу қызметіне ынталандыруға арналған тапсырмалар.
Оқушылар үшін: оқулық, жұмыс дәптері, қарындаштар топтамасы, постерлер, смайликтер. үлестірмелі карточкалар.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка.

Сабақ барысы
I. Organization moment
T: - Good morning pupils!
P: - Good morning, teacher!
T: - How are you children?
P: - We are fine, and you?
T: - I’m fine, thank you sit down.
T: - Who is on duty today?
P: - I am on duty today.
T: - Who is absent?
P: - All are present.
T: - What date is it today?
P: - Today is the 3rd of March

T: - What day is it today?
P: - Today is Thursday.
Let’s begin our lesson.

II. Checking the hometask.
To learn by heart the new words.
A baggage, a suitcase, a passport, a map, a ticket, a money.

III. Warm - up
Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз мамандықтар туралы болмақ. Алдымен сабағымызды ұйқыашардан бастаймыз, алда келе жатқан 8 наурыз аналар мерекесіне байланысты ән айтайық.

My dear2 Mummy,
I love you very much.
I want you to be happy,
On the 8th of March 2.
Be happy be happy,
On the 8th of March 2.

IV. Phonetic drill
[æ] дыбысын оқып, жаттықтыру.
Who is sitting by the ham?
Just behind the apple jam,
Is it our Pussy - Cat?
No, it is a black, fat rat.

V. New theme
Today at the lesson we speak about professions, we read and sing a song and of course, we play. (Бүгін біз мамандықтар туралы айтып, оқып, ән салып ойнаймыз).
Ex: 1, p. 18 Listen and learn the new words. Track 30
At first let’s learn the new words.

VI. New words
Open your notebooks and write down the new words.

A pilot – ұшқыш
A waiter – даяшы
A policeman – полиция қызметкері
A builder – құрылысшы
A seller – дүкенші
A clown – сайқымазақ
A teacher – мұғалім
A doctor – дәрігер

VII. Work with book.
Ex. 2, p/48. Listen and read.

Ex. 3 p. 49 Read.
Interesting facts.

Do you know that animals can work too?
Dogs work in police. They help people to catch bad people and find things.
Elephants build houses with people.
Horses and dolphins can be doctors. They help people.
First cosmonauts are dogs. Their names are Belka and Strelka.
Monkeys, bears, cats, tigers, lions work in a circus.

VIII. Practice.
Task 1
Match the professions with their workplaces. (Тақтада ілулі тұрған суретке қарап сәйкестендіреді.)

Task 2
Pupils, our next task is find the missing letters.
pil_t
w_ _ter
p_lic_man
d_ct_r
b_ild_r
se_ _er
clo_n
tea_ _er

IX. Grammar.
To be етістігі – «болу», «орналасу»дегенді білдіріп, іс - әрекеттің болуын, орындалуын білдіреді. Мысалы:

Task 3
«To be» етістігін дұрыс формасында қой. /am/is/are.
1. I ____ a pilot.
2. He ___ a builder.
3. She ____ a teacher.
4. My brother ____ a policeman.
5. We ____ pupils.

Task 4
Guess the riddles.
1. She works at school. She likes children very much. (She is a teacher)
2. He works at the airport.
He likes planes. (He is a pilot)
3. She is very kind. She works in the hospital. (she is a doctor)
4. He is strong and brave. He works in the police station.(He is a policeman)
5. He is very funny. He works in the circus. (He is a clown).

IX. Physical exercises.
Are you tired? Let’s have a rest! Stand up, please.
Clap, clap, clap your hands,
Clap your hands together.
Stamp, stamp, stamp you feet,
Stamp your feet together.
Nod, nod, nod your head,
Nod your head together.
Dance, dance, dance a dance,
Dance a dance together.
- Very good, sit down

XI. Бекіту.
Оқушылар, сабағымызды қорытындылай отырып, бүгінгі жаңа тақырыпта қандай мамандықтар туралы айттық? Қанеки есімізге түсірейік.
XII. Hometask.
Open your diaries and write down your homework. Draw what you want to be and write.
XIII. Marking.
Your marks for today’s lesson…

XIV. Conclusion.
I would like to thank all of you for your participation in this lesson. In choosing a profession we must realize that when choosing profession not only our wishes and interest are important, but our health, abilities and knowledge.
- Have you understood the lesson?
- Yes, we have.
- Now, stand up pupils! The lesson is over, Good bye, children!
- Good bye, teacher!

Батыс Қазақстан облысы,
Жанақала ауданы, Жаңақала ауылы
ағылшын тілі пәні мұғалімі
Жұмашова Зайда Ермекқалиқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 051
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ертегілер елінде. Таңдау курсының бағдарламасы
Ертегілер елінде. Таңдау курсының бағдарламасы
Мектептің даярлық сыныптарында жүргізілетін «Ертегілер елінде» арнайы ұйымдастырылған дамыту, тәрбиелеу сабақтарының атқаратын рөлі зор.
A part time job. Толық емес жұмыс күні
A part time job. Толық емес жұмыс күні
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде мамандықтар туралы сөйлеуге төселдіру, сөздік қорын молайту, оқу, жазу, сөйлеу дағдыларын дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру
Өзен. Көл
Өзен. Көл
туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру, құрметпен қарауға тәрбиелеу. сөздік қорын, тіл байлықтарын дамыта отырып, көркем сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Ы - І дыбыстарын ажырату
Ы - І дыбыстарын ажырату
[Ы] және [І] дыбыстары қатысты сөздерді дұрыс айтуға жаттықтыру, сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеу тілін дамыту 2. балалардың танымдық қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Фонетика - фонематикалық есту қабілетін арттыру. Өз
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Қызылорда қаласы, № 211 А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шамаханова Гүлфира Нұрсұлтанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×