Күрделі қос жалғаулықтар as…as, not so…as
Тақырыбы: «Күрделі қос жалғаулықтар as…as, not so…as.
Text: Kidneys.»
Сабақтың мақсаты: 1. жалғаулықтардың қызметі мен мағынасы жайлы түсінік беру. Бүйректің қызметі мен оның құрылымын түсіндіру.
2. сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, тіл өнерін құрметтеуге тәрбиелеу.
3. сыни тұрғысынан ойлауға, өз ой елегінен өткізе алуға, басқа пікірлермен салыстыра алуға баулу.
Сабақтың түрі: қосынды сабақ
Пәнаралық байланыс: анатомия, қазақ тілі
Сабақтың әдісі: сто стратегиялары, ауызша, жазбаша, сұрақ - жауап.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, тірек сызбалар, карточкалар.
Сабақтың құрылымы:
І Ұйымдастыру кезеңі (2мин)
ІІ Үй тапсырмасын тексеру. Қызығушылықты ояту (15мин)
Топтық жұмыс: кластерлер, семантикалық карта
ІІІ Жаңа сабақ түсіндіру Мағынаны тану: (30)
Ой толғаныс кезеңі: Білемін, білгім келеді, білдім. (15 мин)
IV Сабақты бекіту. Жаттығумен жұмыс (20 мин)
Венн диаграммасы, Эссе жазу, карточкамен жұмыс.
V Сабақты қорыту. Бағалау (5 мин)
VI Үй тапсырмасы (3 мин)
Сабақ барысы:
І Org. moment.
- Good morning students!
- Who is on duty today?
- Who is absent?
- What was your homework for today?
- Бүгінгі сабағымыздың мақсаты as…as, not so …as күрделі қос жалғаулықтардың қолданылуын және бүйректің ағылшын тілінде аталуын үйренеміз.
ІІ Қызығушылықты ояту. Үй тапсырмасын тексеру.
- Біз сендермен тәуелдік есімдіктің абсолюттік тұлғасын өттік. Осыны кластерлер арқылы қайталайық.
«Кластерлер»
Үйге «Liver» мәтінін аударуға берілген болатын. Ендеше мәтін бойынша мына сұрақтарға жауап берейік.
Текст бойынша сұрақтар:
1. What is Kazakh for liver?
2. What kind of organ is it?
3. What is the function of the liver?
4. Where is the liver situated?
Топтық жұмыс: «Семантикалық карта»
ІІІ Жаңа сабақты түсіндіру. Мағынаны тану.
Біз сендермен тыныс алу мүшелерімен және ас қорыту мүшелерімен танысқан болатынбыз. Ал, енді зәр шығару жүйесіне қандай мүшелерді жатқызуға болады. Олай болса бүгін біз «Kidney» бүйрекпен танысатын боламыз. Алдарыңызда «Білемін, білгім келеді, білдім» стратегиясын пайдаланамыз.
- Алдымен бірінші «Білемін» бағанына бүйрек жайлы не білесіңдер осы жайлы қысқаша түсінік жазыңыздар.
- Келесі кезекте екінші «Білгім келеді» бағанына бүйрек жайлы сіздер нені білгілерің келетіндерің жайлы қысқаша жазыңыздар.
- Алдарыңызда бүйрек туралы мәтін берілген. Осыны оқып шығып ішінен бүйрек туралы негізгі мәліметтердің негізгі ойды тауып астын сызыңдар.(түртіп алу стратегиясы қолданылады)
The kidneys
Ендеше бүйрек ол бауыр сияқты маңызды мүше. Осыны ағылшын тілінде айтып көрейік. Ол үшін бізге мына күрделі қос жалғаулықтар көмектесе алады.
Күрделі қос жалғаулықтар as…as - сияқты, not so … as - ондай емес деген мағынаны береді. As …as болымды сөйлемде ал, not so …as болымсыз сөйлемде қолданылады.
For example: The kidney is as main organ as a liver.
Бүйрек бауыр сияқты басты мүше.
Liver is not so urinary organ as the kidney.
Бауыр бүйрек сияқты зәр шығару мүшесі емес.
IV Сабақты бекіту. Жаттығумен жұмыс.
1. Gall bladder is …digestive organ... stomach.
2. Heart is not… respiratory organ… lungs.
3. Kidneys are… urinary organ … the bladder.
4. Esophagus is not … respiratory organ… pharynx.
5. Liver is …the main organ … heart.
6. Stomach is … digestive organ … liver.
7. Lungs are not …urinary organ … kidneys.
8. Gall bladder is a small organ. (pancreas)
Деңгейлік тапсырма. Венн диаграммасы. Эссе жазу. Карточкамен жұмыс.
Білім деңгейі жоғары: Эссе жазу.
Білім деңгейі орташа: Венн диаграммасы: Internal organs
Білім деңгейі төмен: Карточкамен жұмыс.
V Сабақты қорыту.
- Ал енді сабағымызды қорыту үшін «Білемін, білгім келеді, білдім» стратегиясының үшінші «Білдім» бағанына бүгінгі сабақтан бүйрек жайлы нені түйдіңдер осы туралы жазыңдар.
I know that the kidney is urinary system. They create urine. I want to know what is the size of each kidney and its function. Today I have learnt that the kidney is the most important organ, they regulate blood pressure, filter the blood. Each kidney is about 4or 5 inches long about size of a fist.
- Егер сіздер білгім келеді бөлімінде ашық қалған сұрақтар болса, осы сұрақтарды дәптерлеріңізге түсіріп оны үй тапсырмасы ретінде дайындап келесіздер.
Бағалау.
VI Үй тапсырмасы. Ex 9 p 91. To translate the text. To learn new words.
Text: Kidneys.»
Сабақтың мақсаты: 1. жалғаулықтардың қызметі мен мағынасы жайлы түсінік беру. Бүйректің қызметі мен оның құрылымын түсіндіру.
2. сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, тіл өнерін құрметтеуге тәрбиелеу.
3. сыни тұрғысынан ойлауға, өз ой елегінен өткізе алуға, басқа пікірлермен салыстыра алуға баулу.
Сабақтың түрі: қосынды сабақ
Пәнаралық байланыс: анатомия, қазақ тілі
Сабақтың әдісі: сто стратегиялары, ауызша, жазбаша, сұрақ - жауап.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, тірек сызбалар, карточкалар.
Сабақтың құрылымы:
І Ұйымдастыру кезеңі (2мин)
ІІ Үй тапсырмасын тексеру. Қызығушылықты ояту (15мин)
Топтық жұмыс: кластерлер, семантикалық карта
ІІІ Жаңа сабақ түсіндіру Мағынаны тану: (30)
Ой толғаныс кезеңі: Білемін, білгім келеді, білдім. (15 мин)
IV Сабақты бекіту. Жаттығумен жұмыс (20 мин)
Венн диаграммасы, Эссе жазу, карточкамен жұмыс.
V Сабақты қорыту. Бағалау (5 мин)
VI Үй тапсырмасы (3 мин)
Сабақ барысы:
І Org. moment.
- Good morning students!
- Who is on duty today?
- Who is absent?
- What was your homework for today?
- Бүгінгі сабағымыздың мақсаты as…as, not so …as күрделі қос жалғаулықтардың қолданылуын және бүйректің ағылшын тілінде аталуын үйренеміз.
ІІ Қызығушылықты ояту. Үй тапсырмасын тексеру.
- Біз сендермен тәуелдік есімдіктің абсолюттік тұлғасын өттік. Осыны кластерлер арқылы қайталайық.
«Кластерлер»
Үйге «Liver» мәтінін аударуға берілген болатын. Ендеше мәтін бойынша мына сұрақтарға жауап берейік.
Текст бойынша сұрақтар:
1. What is Kazakh for liver?
2. What kind of organ is it?
3. What is the function of the liver?
4. Where is the liver situated?
Топтық жұмыс: «Семантикалық карта»
ІІІ Жаңа сабақты түсіндіру. Мағынаны тану.
Біз сендермен тыныс алу мүшелерімен және ас қорыту мүшелерімен танысқан болатынбыз. Ал, енді зәр шығару жүйесіне қандай мүшелерді жатқызуға болады. Олай болса бүгін біз «Kidney» бүйрекпен танысатын боламыз. Алдарыңызда «Білемін, білгім келеді, білдім» стратегиясын пайдаланамыз.
- Алдымен бірінші «Білемін» бағанына бүйрек жайлы не білесіңдер осы жайлы қысқаша түсінік жазыңыздар.
- Келесі кезекте екінші «Білгім келеді» бағанына бүйрек жайлы сіздер нені білгілерің келетіндерің жайлы қысқаша жазыңыздар.
- Алдарыңызда бүйрек туралы мәтін берілген. Осыны оқып шығып ішінен бүйрек туралы негізгі мәліметтердің негізгі ойды тауып астын сызыңдар.(түртіп алу стратегиясы қолданылады)
The kidneys
Ендеше бүйрек ол бауыр сияқты маңызды мүше. Осыны ағылшын тілінде айтып көрейік. Ол үшін бізге мына күрделі қос жалғаулықтар көмектесе алады.
Күрделі қос жалғаулықтар as…as - сияқты, not so … as - ондай емес деген мағынаны береді. As …as болымды сөйлемде ал, not so …as болымсыз сөйлемде қолданылады.
For example: The kidney is as main organ as a liver.
Бүйрек бауыр сияқты басты мүше.
Liver is not so urinary organ as the kidney.
Бауыр бүйрек сияқты зәр шығару мүшесі емес.
IV Сабақты бекіту. Жаттығумен жұмыс.
1. Gall bladder is …digestive organ... stomach.
2. Heart is not… respiratory organ… lungs.
3. Kidneys are… urinary organ … the bladder.
4. Esophagus is not … respiratory organ… pharynx.
5. Liver is …the main organ … heart.
6. Stomach is … digestive organ … liver.
7. Lungs are not …urinary organ … kidneys.
8. Gall bladder is a small organ. (pancreas)
Деңгейлік тапсырма. Венн диаграммасы. Эссе жазу. Карточкамен жұмыс.
Білім деңгейі жоғары: Эссе жазу.
Білім деңгейі орташа: Венн диаграммасы: Internal organs
Білім деңгейі төмен: Карточкамен жұмыс.
V Сабақты қорыту.
- Ал енді сабағымызды қорыту үшін «Білемін, білгім келеді, білдім» стратегиясының үшінші «Білдім» бағанына бүгінгі сабақтан бүйрек жайлы нені түйдіңдер осы туралы жазыңдар.
I know that the kidney is urinary system. They create urine. I want to know what is the size of each kidney and its function. Today I have learnt that the kidney is the most important organ, they regulate blood pressure, filter the blood. Each kidney is about 4or 5 inches long about size of a fist.
- Егер сіздер білгім келеді бөлімінде ашық қалған сұрақтар болса, осы сұрақтарды дәптерлеріңізге түсіріп оны үй тапсырмасы ретінде дайындап келесіздер.
Бағалау.
VI Үй тапсырмасы. Ex 9 p 91. To translate the text. To learn new words.
Жаңалықтар
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
Cөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсінік беру, сөйлем мүшелеріне талдату және оның мағынасы туралы білімін тиянақтау; сөздік қорын, ақыл - ойын, ауызша сөйлеу тілін дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа
The absolute form of pronouns. Text: Liver
Оңтүстік Қазақстан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай медициналық колледжінің Кәсіптік ағылшын тілі пәнінің оқытушысы: Самбетова Зауре Көбейқызы
Біріккен сөз
Б. Нысанбаев атындағы орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі: Мәшімбай Күнзипа
Mәтіндік құжатты пішімдеу
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Абай атындағы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Наукебаева Сайлаугул Жубандыковна
Дара және күрделі сын есім
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №7 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Күншығарова Сәния Капизуллаевна
Ақсақ құлан, Жошы хан
Өтегенова Набия Төлегенқызы Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі БҚО Казталов ауданы, Казталов ауылы, Казталовка ОЖББМ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.