Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
Сабақтың атауы: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
Сілтеме: Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы
Мақсаты: Cөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсінік беру, сөйлем мүшелеріне талдату және оның мағынасы туралы білімін тиянақтау; сөздік қорын, ақыл - ойын, ауызша сөйлеу тілін дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, көрнекілік, жаттығу жұмыстары.
Сабақтың көрнекіліктері: мазмұнды суреттер, тірек сызбалар
Ынтымақтастық атмосферасы
Мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Кәнеки, былай деп айтайық:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
35 - жаттығу. Мәтінді түсініп оқы
Мұнда жұмыр бас кесіртке де тіршілік етеді.
36 - жаттығу. Кестені толтыр
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу
Шекпен
***
***
Тұр
*** ***
Жеті күн
Он тоғыз
***
Сары ала
37 - жаттығу. Күрделі мүшелерді теріп жаз.
Айдын көл, жасыл бұйра.
38 - жаттығу. Ребусты шеш
Көк ала бұлт сөгіліп,
Күн жауады кей шақта
39 - жаттығу. "Менің Қазақстаным" тақырыбында көршіңмен сұхбаттас
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау.
Қосымша шығармашылық тапсырмалар.
Жаңа сабақты түсіндіруді кестедегі сөйлемдерді талдатудан бастауға болады:
№43 Ж. Махамбетов атындағы қазақ орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі: Хайдарова Сауле
Сілтеме: Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы
Мақсаты: Cөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсінік беру, сөйлем мүшелеріне талдату және оның мағынасы туралы білімін тиянақтау; сөздік қорын, ақыл - ойын, ауызша сөйлеу тілін дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, көрнекілік, жаттығу жұмыстары.
Сабақтың көрнекіліктері: мазмұнды суреттер, тірек сызбалар
Ынтымақтастық атмосферасы
Мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Кәнеки, былай деп айтайық:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
35 - жаттығу. Мәтінді түсініп оқы
Мұнда жұмыр бас кесіртке де тіршілік етеді.
36 - жаттығу. Кестені толтыр
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу
Шекпен
***
***
Тұр
*** ***
Жеті күн
Он тоғыз
***
Сары ала
37 - жаттығу. Күрделі мүшелерді теріп жаз.
Айдын көл, жасыл бұйра.
38 - жаттығу. Ребусты шеш
Көк ала бұлт сөгіліп,
Күн жауады кей шақта
39 - жаттығу. "Менің Қазақстаным" тақырыбында көршіңмен сұхбаттас
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау.
Қосымша шығармашылық тапсырмалар.
Жаңа сабақты түсіндіруді кестедегі сөйлемдерді талдатудан бастауға болады:
№43 Ж. Махамбетов атындағы қазақ орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі: Хайдарова Сауле
Жаңалықтар
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
Оқушыларды сөйлемнің дара және күрделі мүшелерімен таныстыру. Құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдер құрастыра білуге үйрету.
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
Құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдер құрастыра білуге машықтандыру. Дара және күрделі мүшелерді ажырата білу.
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 22 - 27 жаттығу.
Cөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсінік беру, сөйлем мүшелеріне талдату және оның мағынасы туралы білімін тиянақтау; сөздік қорын, ақыл - ойын, ауызша сөйлеу тілін дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
Cөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсінік беру, сөйлем мүшелеріне талдату және оның мағынасы туралы білімін тиянақтау
Дара және күрделі сын есім
Оқушылардың есте сақтау қабілетін, ой-өрісін, шығармашылығын, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, өз ойын толық жеткізе білуге үйрете отырып, әрбір оқушының жеке даралығын дамыту, тәрбиелеу.
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
Сөйлем, сөйлем мүшелері, олардың дара және күрделі түрлері туралы білімдерін нығайта отырып, оларды сөйлем ішінен дара және күрделі сөйлем мүшелерін табу арқылы сұрақ қоюға үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.