Дара және күрделі сын есім
Тақырыбы: Дара және күрделі сын есім
Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың сын есім туралы алған білімдерін саралап жинақтау,
одан әрі тереңдету. Дара және күрделі сын есім туралы алған білімдерін пысықтау, тиянақтау.
Дамытушылық: Танымдық қабілетін, сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуге,
сауатты жазу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: адамгершілікке, табиғатты танып, қорғап білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: кесте, суреттер, сызба, ребус, текше, семантикалық карта, Венн диаграммасы, «Негеш»энциклопедиясы, «Маңғыстау».
Әдістері: Топтастыру, талдау, түсіндіру, сұрақ - жауап, жинақтау, дәлелдеу, салыстыру,
сәйкестендіру, топпен жұмыс.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй жұмысын тексеру. 449 - жаттығу.
3. Қызығушылығын ояту.
1 - топ. Ойын: «Кубизм»
2 - топ. Ойын:»Орнын тап»
3 - топ. Көркем жазу: Қ қ Қызыл, қара, қызғылт.
4. Жаңа сабақ.
1. Орман түрлерімен танысу.
ОРМАН
Жалпақ жапырақты орман
Қылқан жапырақты орман
қайыңды орман
шыршалы орман
еменді орман
қарағайлы орман
аралас орман
- Орман қалай қорғаймыз? Орман туралы қандай шығармамен таныстық?
Орманға байланысты мақал - мәтелдерді ата.
Сын есімдерді тап. Қандай сын есімдер?
5. Оқулықпен жұмыс.
451 - жаттығу. Мәтінмен жұмыс.
Егер сын есімдерді алып тастасақ не болады?
«Аралас орман»
Дара сын есім -----------------------Күрделі сын есім
Аралас --------------------------------сап - сары
ғажайып ------------------------------қоп - қоңыр
қызғылтым-------------------------- жасыл күрең
Жол тапсырмасы. Сөздік жұмысы.
«Қайыңды орман»
452 - жаттығу. 1, 2 – сөйлем – 1 – нұсқа.
3, 4 – сөйлем – 2 - нұсқа.
Тапсырма: 1. Сын есімдердің астын сыз.
2. Түрін анықтау.
6. Жеке жұмыс. Сөйлем мүшелеріне талдау.
Бөлмеге ақ шашты әже кірді.
Жол тапсырмасы. Венн диаграммасы. Өзіндік жұмыс.
«Еменді орман»
453 - жаттығу. Ауызша.
1 - топ. Ақ – ақ құба, ақ ала, ақ боз, ақ сақалды, ақ маңдайлы.
2 - топ. Қоңыр – қоп - қоңыр, тым қоңыр, өте қоңыр, қызыл қоңыр.
3 - топ. Боз - ақ боз, боп - боз, боз ала.
Жол тапсырмасы.
Күрделі сын есімдерді қатыстырып сөйлем құрап жаз.
«Шыршалы орман»
454 - жаттығу. Өлеңді жатқа жазу.
Күрделі сын есімнің астын сызу.
Жол тапсырмасы.
Сөздік жұмысы: құба жон.
Маңғыстау жерінде құба жондар, ақ боз аттар бар ма?
«Қарағайлы орман»
Сематикалық карта. Тексеру.
7. Қорытынды: Сын есім туралы не білдік?
8. Үй жұмысы. 455 - жаттығу.
9. Бағалау.
Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың сын есім туралы алған білімдерін саралап жинақтау,
одан әрі тереңдету. Дара және күрделі сын есім туралы алған білімдерін пысықтау, тиянақтау.
Дамытушылық: Танымдық қабілетін, сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуге,
сауатты жазу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: адамгершілікке, табиғатты танып, қорғап білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: кесте, суреттер, сызба, ребус, текше, семантикалық карта, Венн диаграммасы, «Негеш»энциклопедиясы, «Маңғыстау».
Әдістері: Топтастыру, талдау, түсіндіру, сұрақ - жауап, жинақтау, дәлелдеу, салыстыру,
сәйкестендіру, топпен жұмыс.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй жұмысын тексеру. 449 - жаттығу.
3. Қызығушылығын ояту.
1 - топ. Ойын: «Кубизм»
2 - топ. Ойын:»Орнын тап»
3 - топ. Көркем жазу: Қ қ Қызыл, қара, қызғылт.
4. Жаңа сабақ.
1. Орман түрлерімен танысу.
ОРМАН
Жалпақ жапырақты орман
Қылқан жапырақты орман
қайыңды орман
шыршалы орман
еменді орман
қарағайлы орман
аралас орман
- Орман қалай қорғаймыз? Орман туралы қандай шығармамен таныстық?
Орманға байланысты мақал - мәтелдерді ата.
Сын есімдерді тап. Қандай сын есімдер?
5. Оқулықпен жұмыс.
451 - жаттығу. Мәтінмен жұмыс.
Егер сын есімдерді алып тастасақ не болады?
«Аралас орман»
Дара сын есім -----------------------Күрделі сын есім
Аралас --------------------------------сап - сары
ғажайып ------------------------------қоп - қоңыр
қызғылтым-------------------------- жасыл күрең
Жол тапсырмасы. Сөздік жұмысы.
«Қайыңды орман»
452 - жаттығу. 1, 2 – сөйлем – 1 – нұсқа.
3, 4 – сөйлем – 2 - нұсқа.
Тапсырма: 1. Сын есімдердің астын сыз.
2. Түрін анықтау.
6. Жеке жұмыс. Сөйлем мүшелеріне талдау.
Бөлмеге ақ шашты әже кірді.
Жол тапсырмасы. Венн диаграммасы. Өзіндік жұмыс.
«Еменді орман»
453 - жаттығу. Ауызша.
1 - топ. Ақ – ақ құба, ақ ала, ақ боз, ақ сақалды, ақ маңдайлы.
2 - топ. Қоңыр – қоп - қоңыр, тым қоңыр, өте қоңыр, қызыл қоңыр.
3 - топ. Боз - ақ боз, боп - боз, боз ала.
Жол тапсырмасы.
Күрделі сын есімдерді қатыстырып сөйлем құрап жаз.
«Шыршалы орман»
454 - жаттығу. Өлеңді жатқа жазу.
Күрделі сын есімнің астын сызу.
Жол тапсырмасы.
Сөздік жұмысы: құба жон.
Маңғыстау жерінде құба жондар, ақ боз аттар бар ма?
«Қарағайлы орман»
Сематикалық карта. Тексеру.
7. Қорытынды: Сын есім туралы не білдік?
8. Үй жұмысы. 455 - жаттығу.
9. Бағалау.
Жаңалықтар
Дара және күрделі сын есім
Оқушылардың білім - білік дағдыларын қалыптастыра отырып, дара және күрделі сын есім туралы мәліметтер беру.
Сан есім. Дара және күрделі сан есім
Дара сан есім бір сөзден жасалады: бес, алты, бір, үш. Күрделі сан есім екі не одан да көп сөзден жасалады: он тоғыз, екі жүз алпыс төрт, он екінші, қырық бес, бесінші.
Дара және күрделі сын есім
Дара және күрделі сын есім. Сын есімнің дара және күрделі түрлерін ажырата білу;
Дара және күрделі сын есім
Дара және күрделі сын есім. Оқушылардың сын есім жайлы алған мағлұматтарына сүйене отырып, ұғымдарын кеңейте түсу, сын есімнің дара және күрделі түрлерімен таныстыру, сөйлем ішінен дара және күрделі сын есімдерді табуға, сұрақ қоюға, бір - бірінен
Дара және күрделі сын есім
Оқушылардың есте сақтау қабілетін, ой-өрісін, шығармашылығын, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, өз ойын толық жеткізе білуге үйрете отырып, әрбір оқушының жеке даралығын дамыту, тәрбиелеу.
Дара және күрделі сын есім
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №7 орта мектептің бастауыш пәні мұғалімі Қанашова Бибігүл Қанашқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.