Біріккен сөз
Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөз
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Біріккен сөздермен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын, шығармашылық қабілетін, топпен жұмыс істеулерін, қиялын дамыту, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: әдемі, таза, сауатты жазуға үйрету. Бірігіп жұмыс жасауын ұйымдастыра отырып, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: ребус, слайд, кесте.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топтау, ойын, интерактивті тақта, эссе, ассоциация, бес жол өлең, семантикалық карта
Сабақтың түрі: аралас.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Қызығушылықты ояту. Слайд.
- Сөз дегеніміз не?
- Сөз неден құралады?
- Сөз нені білдіреді?
Мына сөздерге назар аударайық:
Бозторғай, отыз - қырық, көк ала, педколледж
- Бұлар қандай сөздер?
- Күрделі сөз дегеніміз не?
- Күрделі сөздер қалай жасалады? (Слайд).
VI. Мағынаны тану. Жаңа сабақ.
Күннің жадын жазу
Қ, С, Т, әріптерін алып тастасақ бүгінгі өтетін тақырыппен танысамыз.
Б қ і с р қ і т к қ с т к с е н т с қ ө қ з с.
Слайд. Ребус шешу
Ребустардың шешімін біріктіріп айтайық. Айгүл.
- Бұл қалай жасалып тұр?
- Айгүл сөзін сөз құрамына талдайық
Ай гүл
- Біріккен сөз қалай жасалады? Қорытындылап кім айтады?
Слайд. Ережелермен таныстыру.
V. Оқулықпен жұмыс
32 - жаттығуды ауызша орындату
VI. Дәптермен жұмыс
а) Көркем жазу
ә) Жатқа жазу 34 - жаттығу
VII. Сергіту сәті. Сыңарын тап: (Біріккен сөз құрастыру)
ден...,... тау
ақ...,... табан
бура...,... көл
VІІІ. Шығармашылық жұмыс.
АҚҚУ (Н. Тілендиевтің «Аққу» күйі ойнап тұрады)
І топ – Аққу (ассоциация құрау)
ІІ топ – эссе жазу
ІІІ топ – бес жол өлең құрастыру.
ІХ. Семантикалық карта.
Сөздер ------ Қос сөз ----- Біріккен сөз ----- Қысқарған сөз ------ Сөздердің тіркесуі
ҚР
Ата - ана
Ақтөс
Қосаяқ
Темір жол
Алатау
Дүние жүзі
Ар - ұят
Көксерке
Х. Сабақты қорыту.
Ойын « Кім жылдам?» (Біріккен сөздерден құралған)
І топ – Жер - су аттары
ІІ топ – Құстар
ІІІ топ – Өсімдіктер
ХІ. Бағалау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Біріккен сөздермен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын, шығармашылық қабілетін, топпен жұмыс істеулерін, қиялын дамыту, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: әдемі, таза, сауатты жазуға үйрету. Бірігіп жұмыс жасауын ұйымдастыра отырып, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: ребус, слайд, кесте.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топтау, ойын, интерактивті тақта, эссе, ассоциация, бес жол өлең, семантикалық карта
Сабақтың түрі: аралас.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Қызығушылықты ояту. Слайд.
- Сөз дегеніміз не?
- Сөз неден құралады?
- Сөз нені білдіреді?
Мына сөздерге назар аударайық:
Бозторғай, отыз - қырық, көк ала, педколледж
- Бұлар қандай сөздер?
- Күрделі сөз дегеніміз не?
- Күрделі сөздер қалай жасалады? (Слайд).
VI. Мағынаны тану. Жаңа сабақ.
Күннің жадын жазу
Қ, С, Т, әріптерін алып тастасақ бүгінгі өтетін тақырыппен танысамыз.
Б қ і с р қ і т к қ с т к с е н т с қ ө қ з с.
Слайд. Ребус шешу
Ребустардың шешімін біріктіріп айтайық. Айгүл.
- Бұл қалай жасалып тұр?
- Айгүл сөзін сөз құрамына талдайық
Ай гүл
- Біріккен сөз қалай жасалады? Қорытындылап кім айтады?
Слайд. Ережелермен таныстыру.
V. Оқулықпен жұмыс
32 - жаттығуды ауызша орындату
VI. Дәптермен жұмыс
а) Көркем жазу
ә) Жатқа жазу 34 - жаттығу
VII. Сергіту сәті. Сыңарын тап: (Біріккен сөз құрастыру)
ден...,... тау
ақ...,... табан
бура...,... көл
VІІІ. Шығармашылық жұмыс.
АҚҚУ (Н. Тілендиевтің «Аққу» күйі ойнап тұрады)
І топ – Аққу (ассоциация құрау)
ІІ топ – эссе жазу
ІІІ топ – бес жол өлең құрастыру.
ІХ. Семантикалық карта.
Сөздер ------ Қос сөз ----- Біріккен сөз ----- Қысқарған сөз ------ Сөздердің тіркесуі
ҚР
Ата - ана
Ақтөс
Қосаяқ
Темір жол
Алатау
Дүние жүзі
Ар - ұят
Көксерке
Х. Сабақты қорыту.
Ойын « Кім жылдам?» (Біріккен сөздерден құралған)
І топ – Жер - су аттары
ІІ топ – Құстар
ІІІ топ – Өсімдіктер
ХІ. Бағалау
Жаңалықтар
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер туралы түсінік бере отыра, біріккен сөздер туралы анықтаманы өздері шығарып алуына жағдай туғызу. Біріккен сөздердің жасалу жолдарын көрсету, түрлерін ажыратуға машықтау, біріккен сөздерді практикада дұрыс жазуға дағдыландыру.
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер туралы мағлұмат беру, екі түбірдің бірігуі арқылы жасалып, тұтас бір ұғымды беріп, бір сұраққа жауап беретінін ұғындыру. Сөйлем ішінен біріккен сөздерді таба білуге, әртүрлі түбірлерден біріккен сөздер жасап алуға үйрету.
Біріккен сөз
Біріккен сөздердің екі түбірдің бірігуі арқылы жасалып тұтас бір ұғымды беріп, бір сұраққа жауап беретінін ұғындыру, сөйлем ішінен біріккен сөздерді таба алуға, әртүрлі түбірлерден біріккен сөздер жасай алуға үйрету
Сөзжасамнан өткенді қайталау
Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Қайнар ауылы, №32 В. В. Маяковский атындағы орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Мықтыбекова Фатима Жексенбековна
Біріккен сөздер
Атырау облысы, Атырау қаласы №34 лингвистикалық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Жоламанова Райса Жоламанқызы
Біріккен сөздер
Ақтөбе қаласы, №34 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Сарсенгалиева Сауле Садуакасовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.