Ойыншықтар сыры
Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным».
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет түрі: Сенсорика, Тіл дамыту.
Тақырыбы: Ойыншықтар сыры
Мақсаты: 1. Білімділік. Балаларды ойыншықтардың түрімен, қасиетімен, түсімен оның көлемімен, пішіндерімен таныстыру.
2. Дамытушылық. Ойыншықтар туралы тақпақтар айтқызу арқылы сөздік қорларын молайту. Балалардың қабылдау, есте сақтау қабілетін дамыту. Ойыншықтарға деген қызығушылығын, сүйіспеншілігін арттыру.
3. Тәрбиелік. Ойындар ойнату арқылы достық қарым – қатынасқа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Түрлі – түсті ойыншықтар, үн таспа.
Әдіс – тәсіл: Түсіндіру, көрсету, әңгімелеу, сұрақ – жауап, ойын, драматизациялар.
Сабақ барысы: Балалар музыка әуенімен топқа қолдарын шапалақтап кіреді. Келген қонақтармен амандасып.
- Сәлеметсіздер ме?
Күлдірген келеді де балаларды күлдіреді (шарға отырып шар жарады)
Балалар менің атым күлдірген, әрі сиқыршымын. Мен жүрген жердің бәрі ғажайып түрге енеді. Балалар қараңдаршы бізге күн сәулесін төгіп тұр. Қане қолымызды жоғары көтеріп күннен жылу алайық. Енді осы жылуымызды бәріміз бірігіп досымызға сыйлайық.
- Балалар сендердің аттарын кім?
- Менің атым Даниал.
- Ал сенің атың кім?
- Менің атым Фатима.
- Ал сенің жасың нешеде?
- Менің жасым екіде?
- Ой, қандай жақсы балалар, аттарын да жастарын да нешеде екенін біледі екен.
Менің сендермен ойнағым келіп тұр. Ойнайсыңдар ма?
Ойынның аты «Сылдырмақ». Әуен ойнағанда сылдырмақты сылдырлатамыз. Әуен тоқтағанда тығып қоямыз. Жарайсыңдар. Балалар сендер ойыншықтармен ойнағанды жақсы көресіңдер ме? Олай болса менімен бірге ойыншықтар дүкеніне саяхатқа барайық. Ол үшін біз пойызбен барамыз. Пойызға міну үшін мен сендерге билет беремін (пішіндер, әр бала өз пішініне ұқсас вагонға мінеді)
Ал бәріміз пойызға отырайық.
Ал паравоз баста алға
Бәрімізді басқарда
Пыш - пыш біз кеттік
Жүрісті біз үдеттік
Гу - гу гуілде
Қалып қойма біріңде.
Қане балалар біз келдік. Балалар қараңдаршы бізді Айсұлу күтіп тұр екен амандасайық. Айсұлудың бізбен бірге ойыншықтар әлеміне барғысы келеді бірақ әдемі көйлегі жоқ екен Айсұлудың көйлегін әшекейлеп береміз бе?
Айсұлудың көйлегіндегі түймелерге гүлдерді түймелеу. Айсұлуды ертіп ойыншықтар әлеміне келу.
(Ойыншықтар дүкеніне келіп, балаларды отырғызу)
2. Негізгі бөлім
Күлдірген: Балалар, қараңдаршы қандай керемет әдемі ойыншықтар бар. Олай болса кәне, балалар ойыншықтармен сырласайық. Сендер қандай ойыншықтарды көріп тұрсындар айтындаршы.
Балалар: Аю, сиыр, доп, қоян, қуыршақ, мысық. Ойыншықтар әр түрлі болады, Қатты, жұмсақ. Көңілді, қорқынышты болады екен. Сендерде қандай ойыншықтар бар?
Күлдірген: балалар ойыншықтар туралы тақпақтар білесіңдер ме?
Балалар: Иә.
- Нұрасыл айта ғой.
Ойыншықтарым көп менің,
Бәрін жақсы көремін.
Кешке дейін жалықпай,
Бірге ойнап жүремін.
- Мынау не?
- Сиыр.
- Сиыр қалай дыбыстайды?
- Мө, мө дейді.
- Мынау не? (мүйіз)
- Неше мүйізі бар?
- Мынау не? (ит)
- Ал ит ше? ырылдайды
- р - р - р
- Ал мынау не?
- Аю
- Аю қандай? Үлкен, маймақ.
- Аю нені жақсы көреді
- балды
Енді балалар аюмен бірге сергіту жаттығуын жасайық.
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп теріп алайық
Қалтамызға салайық
- Ал, мынау не?
- Қоян.
- Қоян қайда болады?
- Қоянның жүні қандай?
- Қоян нені жақсы көреді?
- Қалай секіреді?
- Тақпақ айтып берші
Ұзын құлақ, сұр қоян.
Естіп қалып сыбырды,
Ойлы, қырлы жерлермен,
Ытқып, ытқып жүгірді.
- Ал мынау не?
- Қуыршақ.
- Қуыршақ қандай? Әдемі
- Қуыршақты ұстап көрейікші.
- Қуыршақ қатты.
- Қуыршақ туралы тақпақ.
Ойыншығым қуыршақ
Не берсем де жемейді
Еркелігі соншама
Көтермесем жүрмейді.
- Ал мынау не? – Доп
- Доптың пішіні қаңдай? Кім айтады?
- Дөңгелек.
- Түсі қаңдай? – көк.
- Доп туралы тақпақ білесің бе? Айта ғой.
Добым – добым домала
Балшыққа сен жолама
Бүлдіресің қолымды
Жек көремін оныңды.
- Ал мынау не?( мұнара)
- түстері қандай?(қызыл, сары, көк)
Қане осы мұнараны құрастырып ойнайық.
Ойынның аты: «Мұнараны құрастыр»
Кім, тез, шапшаң, дұрыс мұнараны құрастырады. (2 бала шығару)
Кәне балалар осы ойыншықтарға арнап ән айтайық.
Ән: ойыншықтар әні
1 Балабақша таңертең
Біздерді күтеді
Ойыншықтар тізіліп
Бұрышта күтеді
Ала доп, қызыл доп
Қуыршақ, құлыншақ
Бақшамыз, биікте
Біз сені сүйеміз
Қайырмасы:
Қортынды: Сендер ойыншықтар туралы көп нәрсе білдіңдер, Ойыншықтар қандай болады? ойыншықтар туралы өлең, тақпақ айтыңдар, ойын ойнадыңдар. Ойыншықтарды сындырмай, ұқыпты ойнап, ойнап болған соң жинап қою керек. Сендерге көп - көп рахмет.(балаларға сыйлық беру)
Балалар енді қонақтармен қоштасайық. Бақшамызға қайтайық.
Балалар: Сау болыңыздар!
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет түрі: Сенсорика, Тіл дамыту.
Тақырыбы: Ойыншықтар сыры
Мақсаты: 1. Білімділік. Балаларды ойыншықтардың түрімен, қасиетімен, түсімен оның көлемімен, пішіндерімен таныстыру.
2. Дамытушылық. Ойыншықтар туралы тақпақтар айтқызу арқылы сөздік қорларын молайту. Балалардың қабылдау, есте сақтау қабілетін дамыту. Ойыншықтарға деген қызығушылығын, сүйіспеншілігін арттыру.
3. Тәрбиелік. Ойындар ойнату арқылы достық қарым – қатынасқа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Түрлі – түсті ойыншықтар, үн таспа.
Әдіс – тәсіл: Түсіндіру, көрсету, әңгімелеу, сұрақ – жауап, ойын, драматизациялар.
Сабақ барысы: Балалар музыка әуенімен топқа қолдарын шапалақтап кіреді. Келген қонақтармен амандасып.
- Сәлеметсіздер ме?
Күлдірген келеді де балаларды күлдіреді (шарға отырып шар жарады)
Балалар менің атым күлдірген, әрі сиқыршымын. Мен жүрген жердің бәрі ғажайып түрге енеді. Балалар қараңдаршы бізге күн сәулесін төгіп тұр. Қане қолымызды жоғары көтеріп күннен жылу алайық. Енді осы жылуымызды бәріміз бірігіп досымызға сыйлайық.
- Балалар сендердің аттарын кім?
- Менің атым Даниал.
- Ал сенің атың кім?
- Менің атым Фатима.
- Ал сенің жасың нешеде?
- Менің жасым екіде?
- Ой, қандай жақсы балалар, аттарын да жастарын да нешеде екенін біледі екен.
Менің сендермен ойнағым келіп тұр. Ойнайсыңдар ма?
Ойынның аты «Сылдырмақ». Әуен ойнағанда сылдырмақты сылдырлатамыз. Әуен тоқтағанда тығып қоямыз. Жарайсыңдар. Балалар сендер ойыншықтармен ойнағанды жақсы көресіңдер ме? Олай болса менімен бірге ойыншықтар дүкеніне саяхатқа барайық. Ол үшін біз пойызбен барамыз. Пойызға міну үшін мен сендерге билет беремін (пішіндер, әр бала өз пішініне ұқсас вагонға мінеді)
Ал бәріміз пойызға отырайық.
Ал паравоз баста алға
Бәрімізді басқарда
Пыш - пыш біз кеттік
Жүрісті біз үдеттік
Гу - гу гуілде
Қалып қойма біріңде.
Қане балалар біз келдік. Балалар қараңдаршы бізді Айсұлу күтіп тұр екен амандасайық. Айсұлудың бізбен бірге ойыншықтар әлеміне барғысы келеді бірақ әдемі көйлегі жоқ екен Айсұлудың көйлегін әшекейлеп береміз бе?
Айсұлудың көйлегіндегі түймелерге гүлдерді түймелеу. Айсұлуды ертіп ойыншықтар әлеміне келу.
(Ойыншықтар дүкеніне келіп, балаларды отырғызу)
2. Негізгі бөлім
Күлдірген: Балалар, қараңдаршы қандай керемет әдемі ойыншықтар бар. Олай болса кәне, балалар ойыншықтармен сырласайық. Сендер қандай ойыншықтарды көріп тұрсындар айтындаршы.
Балалар: Аю, сиыр, доп, қоян, қуыршақ, мысық. Ойыншықтар әр түрлі болады, Қатты, жұмсақ. Көңілді, қорқынышты болады екен. Сендерде қандай ойыншықтар бар?
Күлдірген: балалар ойыншықтар туралы тақпақтар білесіңдер ме?
Балалар: Иә.
- Нұрасыл айта ғой.
Ойыншықтарым көп менің,
Бәрін жақсы көремін.
Кешке дейін жалықпай,
Бірге ойнап жүремін.
- Мынау не?
- Сиыр.
- Сиыр қалай дыбыстайды?
- Мө, мө дейді.
- Мынау не? (мүйіз)
- Неше мүйізі бар?
- Мынау не? (ит)
- Ал ит ше? ырылдайды
- р - р - р
- Ал мынау не?
- Аю
- Аю қандай? Үлкен, маймақ.
- Аю нені жақсы көреді
- балды
Енді балалар аюмен бірге сергіту жаттығуын жасайық.
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп теріп алайық
Қалтамызға салайық
- Ал, мынау не?
- Қоян.
- Қоян қайда болады?
- Қоянның жүні қандай?
- Қоян нені жақсы көреді?
- Қалай секіреді?
- Тақпақ айтып берші
Ұзын құлақ, сұр қоян.
Естіп қалып сыбырды,
Ойлы, қырлы жерлермен,
Ытқып, ытқып жүгірді.
- Ал мынау не?
- Қуыршақ.
- Қуыршақ қандай? Әдемі
- Қуыршақты ұстап көрейікші.
- Қуыршақ қатты.
- Қуыршақ туралы тақпақ.
Ойыншығым қуыршақ
Не берсем де жемейді
Еркелігі соншама
Көтермесем жүрмейді.
- Ал мынау не? – Доп
- Доптың пішіні қаңдай? Кім айтады?
- Дөңгелек.
- Түсі қаңдай? – көк.
- Доп туралы тақпақ білесің бе? Айта ғой.
Добым – добым домала
Балшыққа сен жолама
Бүлдіресің қолымды
Жек көремін оныңды.
- Ал мынау не?( мұнара)
- түстері қандай?(қызыл, сары, көк)
Қане осы мұнараны құрастырып ойнайық.
Ойынның аты: «Мұнараны құрастыр»
Кім, тез, шапшаң, дұрыс мұнараны құрастырады. (2 бала шығару)
Кәне балалар осы ойыншықтарға арнап ән айтайық.
Ән: ойыншықтар әні
1 Балабақша таңертең
Біздерді күтеді
Ойыншықтар тізіліп
Бұрышта күтеді
Ала доп, қызыл доп
Қуыршақ, құлыншақ
Бақшамыз, биікте
Біз сені сүйеміз
Қайырмасы:
Қортынды: Сендер ойыншықтар туралы көп нәрсе білдіңдер, Ойыншықтар қандай болады? ойыншықтар туралы өлең, тақпақ айтыңдар, ойын ойнадыңдар. Ойыншықтарды сындырмай, ұқыпты ойнап, ойнап болған соң жинап қою керек. Сендерге көп - көп рахмет.(балаларға сыйлық беру)
Балалар енді қонақтармен қоштасайық. Бақшамызға қайтайық.
Балалар: Сау болыңыздар!
Жаңалықтар
Менің сүйікті ойыншықтарым
Балаларды ойыншықтардың түрімен, түсімен таныстыру, тақпақтар айтқызу, сөздік қорын молайту, тіл байлығын дамыту, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру, ойын арқылы сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.
Менің ойыншықтарым
Балаларға ойыншықтар туралы түсіндіру. Ойыншықтардың аттарын атап, оларды бір - бірінен түсіне, көлеміне қарай ажырата білуге үйрету. Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Менің сүйікті ойыншықтарым
Балаларды ойыншықтардың түрімен, түсімен таныстыру, тақпақтар айтқызу, сөздік қорын молайту, тіл байлығын дамыту, қабылдау есте сақтау.
Сүйікті ойыншықтар
Сүйікті ойыншықтары туралы әңгіме құрауға үйрету. Ойыншықтардың атын, түсін және қандай заттан жасалғанын, жекеше, көпше атауларын білуге үйрету.
Ойыншықтар әлемі
Мақсаты: Балалардың ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту. ойыншықтардың атын атау арқылы сипаттауға баулу, ойыншықтар туралы тақпақтар айтқызу арқылы сөздік қорын байыту.
Ойыншықтар сыры
Алматы облысы, Қаратал ауданы, №97 балабақша тәрбиешісі Наренбаева Махаббат Жұмабекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.