З және С дыбыстары
Қарағанды облысы, Шет Ауданы, Ақшатау кенті
Балабақша тәрбиешісі Станова Айнур Сыбанкуловна
«Қатынас» білім беру саласы.
Бөлімі: тіл дамыту
Тақырыбы: «З» және «С» дыбыстары»
Тілдің дыбысталу мәдениеті.
Мақсаты:
Білімділік: балаларға «З» және «С» дыбыстарының артикуляциясын көрсету және түсіндіру сөздерде барлық дауысты және дауыссыз дыбыстарды ұғымды түрде айту білігін бекіту.
Дамытушылық: сөйлеу тынысын дамыту және дыбыстардың таза айтылуын дамытуға ықпал ету, ой - өрісін дамыту. Дыбыстық және дыбыс шығару аппаратын дамыту. Фонематикалық түйсікті (белгіленген дыбысты сөзде есту және оның айтылуын атап көрсету білігі) дамыту.
Тәрбиешілік: зейінді және ұқыпты болуға, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Алдын - ала жұмыс: д/ойын: «Сөз ұйқасын тап»
Құралдар: демонстрациялық: әріп таңбасының үлгісі; үлестірмелі: заттық қиылған cуреттер.
Қостілділік компонент: қаз - гусь, жұлдыз - звезда, зымыран - ракета; сағат - часы, саусақ - палец.
Мотивациялық - қозғаушылық
Бәріміз бірге айтамыз:
Сағат сырт - сырт санап тұр:
«Уақыт өтіп барады!»
Деп ол сынай қарап тұр
Салғырт, жалқау баланы!
Ұйымдастыру - іздестіру
1. Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің барысы:
Сурет бойынша әңгіме.
- Балалар, суретке назар аударыңдаршы, суретте не бейнеленген?
-«Сағат» деген сөзде бірінші қай дыбыс естіліп тұр?
- Дауысты дыбыс па, дауыссыз дыбыс па?
- Дауыссыз дыбыс екенін қайдан білдіңдер?
- Қане, енді барлығымыз бірге дауыстап айтайықшы. «С»
И. Демьяновтың әдісі бойынша әріп таңбасын тақтаға жазып көрсету.
- Балалар, енді «з» әріп таңбасын қарастырайық.
-«Зымыран» деген сөзді алайық. «Зымыран» сөзінде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?
- Дауысты дыбыс па, дауыссыз дыбыс па?
- Неліктен дауыссыз дыбыс?
- Қане барлығымыз бірге дауыстап айтайықшы. «З»
Әріп таңбасын тақтаға жазу
Толық нұсқасын жүктеу
Балабақша тәрбиешісі Станова Айнур Сыбанкуловна
«Қатынас» білім беру саласы.
Бөлімі: тіл дамыту
Тақырыбы: «З» және «С» дыбыстары»
Тілдің дыбысталу мәдениеті.
Мақсаты:
Білімділік: балаларға «З» және «С» дыбыстарының артикуляциясын көрсету және түсіндіру сөздерде барлық дауысты және дауыссыз дыбыстарды ұғымды түрде айту білігін бекіту.
Дамытушылық: сөйлеу тынысын дамыту және дыбыстардың таза айтылуын дамытуға ықпал ету, ой - өрісін дамыту. Дыбыстық және дыбыс шығару аппаратын дамыту. Фонематикалық түйсікті (белгіленген дыбысты сөзде есту және оның айтылуын атап көрсету білігі) дамыту.
Тәрбиешілік: зейінді және ұқыпты болуға, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Алдын - ала жұмыс: д/ойын: «Сөз ұйқасын тап»
Құралдар: демонстрациялық: әріп таңбасының үлгісі; үлестірмелі: заттық қиылған cуреттер.
Қостілділік компонент: қаз - гусь, жұлдыз - звезда, зымыран - ракета; сағат - часы, саусақ - палец.
Мотивациялық - қозғаушылық
Бәріміз бірге айтамыз:
Сағат сырт - сырт санап тұр:
«Уақыт өтіп барады!»
Деп ол сынай қарап тұр
Салғырт, жалқау баланы!
Ұйымдастыру - іздестіру
1. Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің барысы:
Сурет бойынша әңгіме.
- Балалар, суретке назар аударыңдаршы, суретте не бейнеленген?
-«Сағат» деген сөзде бірінші қай дыбыс естіліп тұр?
- Дауысты дыбыс па, дауыссыз дыбыс па?
- Дауыссыз дыбыс екенін қайдан білдіңдер?
- Қане, енді барлығымыз бірге дауыстап айтайықшы. «С»
И. Демьяновтың әдісі бойынша әріп таңбасын тақтаға жазып көрсету.
- Балалар, енді «з» әріп таңбасын қарастырайық.
-«Зымыран» деген сөзді алайық. «Зымыран» сөзінде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?
- Дауысты дыбыс па, дауыссыз дыбыс па?
- Неліктен дауыссыз дыбыс?
- Қане барлығымыз бірге дауыстап айтайықшы. «З»
Әріп таңбасын тақтаға жазу
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Дыбыс және әріп
Дыбыстардың дауысты және дауыссыз болып бөлінетінін, дауысты дыбыстардың өзі жуан және жіңішке болып бөлінетінін еске түсіру.
Дауысты, дауыссыз дыбыстармен танысайық
Балаларға дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ерекшелігі туралы түсінік беру. Жаттығулар орындату арқылы дауысты дыбыс туралы білімдерін жетілдіру.
Дыбыс және әріп
Дыбыстар және әріптерді, и, й, у әріптерінің жазылуы туралы алған білім, біліктерін қайталау; Я, Ю дыбыстарының қосарлы дыбыс екенін және жазылуын еске түсіру
Дауысты, дауыссыз дыбыстармен танысайық
Балаларға дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ерекшелігі туралы түсінік беру. Жаттығулар орындату арқылы дауысты дыбыс туралы білімдерін жетілдіру.
Дауысты, дауыссыз дыбыстармен танысайық
Балаларға дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ерекшелігі туралы түсінік беру. Жаттығулар орындату арқылы дауысты дыбыс туралы білімдерін жетілдіру.
Ш дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасау
Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Сарыкемер ауылы, Балапан" балабақшасының әдіскері Айнур Мухтаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.