Ертегіні тауып айт
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
Мектепке дейінгі "Бөбек" шағын орталық әдіскері
Жүнісова Нұршаш Құсманқызы
Білім беру саласы: қатынас
Бағдарлама тарауы: тіл дамыту
Тақырыбы: «Ертегіні тауып айт»
Мақсаты: балаларға өздері білетін ертегі кейіпкерлері жайлы, олардың мінездеріне сипаттама беруге үйрету, байланыстыра сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту, адамгершілікке тәрбиелеу.
Құрал - жабдық: ертегі кейіпкерлерінің суреттері,
Сөздік жұмыс: ертегі - сказка, бауырсақ - колобок, шалқан – репка
Мотивациялық - қозғаушы 1. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық сәт «Сәлемдесу»
Күтпеген сәт
Топқа жүк машинасымен ертегі кейіпкерлерін алып келемін.
Балалардың назарын жүк машинасына аудару.
Іздену - ұйымдастырушылық
2. 1. – Балалар топқа не алып келдім?
Машинаның үстінде не бар?
Сендер қандай ертегілерді білесіңдер?
«Шалқан» ертегісінде қандай кейіпкерлер бар?
«Бауырсақ» ертегісінде қандай кейіпкерлер бар?
«Жеті лақ» ертегісінде қандай кейіпкерлер бар?
«Маша мен аю» ертегісінде қандай кейіпкерлер бар?
Қандай жабайы аңдар бар?
Үй жануарларын атап айтшы, Айша?
Түлкі қандай аң?
Қоян қандай аң?
Ал енді балалар осы ертегілерді есімізге жақсылап түсірейікші?
Ол үшін мен сендерге ертегі желісін айтамын, кімге допты берсем сол бала ертегіні жалғастыруы керек, содаң соң тағы бір балаға береді.
Ерте, ерте, ертеде бір ата мен апа болыпты. Олардың бір қызы....
Сергіту сәт:
Бауыр, бауыр, бауырсақ.
Қайда кеттің домалап,
Сенің дәмің тәп тәтті,
Абайлашы сақ болшы.
Д/ойын: Мынау ненің баласы?»
Шарты: флонелеграфқа ілінген аңдардың суретінің қасына, үстелдің үстінде тұрған суреттердің ішінен төлін туып қасына жапсыруларын керек.
Айса, мынау ненің баласы?
Толық нұсқасын жүктеу
Мектепке дейінгі "Бөбек" шағын орталық әдіскері
Жүнісова Нұршаш Құсманқызы
Білім беру саласы: қатынас
Бағдарлама тарауы: тіл дамыту
Тақырыбы: «Ертегіні тауып айт»
Мақсаты: балаларға өздері білетін ертегі кейіпкерлері жайлы, олардың мінездеріне сипаттама беруге үйрету, байланыстыра сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту, адамгершілікке тәрбиелеу.
Құрал - жабдық: ертегі кейіпкерлерінің суреттері,
Сөздік жұмыс: ертегі - сказка, бауырсақ - колобок, шалқан – репка
Мотивациялық - қозғаушы 1. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық сәт «Сәлемдесу»
Күтпеген сәт
Топқа жүк машинасымен ертегі кейіпкерлерін алып келемін.
Балалардың назарын жүк машинасына аудару.
Іздену - ұйымдастырушылық
2. 1. – Балалар топқа не алып келдім?
Машинаның үстінде не бар?
Сендер қандай ертегілерді білесіңдер?
«Шалқан» ертегісінде қандай кейіпкерлер бар?
«Бауырсақ» ертегісінде қандай кейіпкерлер бар?
«Жеті лақ» ертегісінде қандай кейіпкерлер бар?
«Маша мен аю» ертегісінде қандай кейіпкерлер бар?
Қандай жабайы аңдар бар?
Үй жануарларын атап айтшы, Айша?
Түлкі қандай аң?
Қоян қандай аң?
Ал енді балалар осы ертегілерді есімізге жақсылап түсірейікші?
Ол үшін мен сендерге ертегі желісін айтамын, кімге допты берсем сол бала ертегіні жалғастыруы керек, содаң соң тағы бір балаға береді.
Ерте, ерте, ертеде бір ата мен апа болыпты. Олардың бір қызы....
Сергіту сәт:
Бауыр, бауыр, бауырсақ.
Қайда кеттің домалап,
Сенің дәмің тәп тәтті,
Абайлашы сақ болшы.
Д/ойын: Мынау ненің баласы?»
Шарты: флонелеграфқа ілінген аңдардың суретінің қасына, үстелдің үстінде тұрған суреттердің ішінен төлін туып қасына жапсыруларын керек.
Айса, мынау ненің баласы?
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Театр дидактикалық ойын (3 - 5 жастағы) балаларға арналған бағдарлама
Мектепке дейінгі жас балалардың қабілеттілігін, бейімділігін және сондай - ақ тілінің дамуына өте оңтайлы кезең.
Қызықты ертегілер
Ертегідегі кейіпкерлерді атай білу, заттардың түсін, көлемін ажырата білу. Балаларға қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беріп, сөздік қорларын дамытып, тіл байлықтарын молайту. Сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Достық пен
Бауырсақ ертегісі
Ертегі сахналау барысында кейіпкерлердің мінез - құлқын жеткізе білуге үйрету. Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл қозғалысын келтіріп ойнауға үйрету. Сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілетін дамыту.
Маша мен аю
Балаларды таныс ертегі кейіпкерлерін ажырата білуге, таныс ертегілер бойынша қойылымдарды сахналауға үйрету. Театр жанрларын меңгерту. Дамытушылық: Балалардың есте сақтау, ойлау, сөйлеу қабілеттерін арттыру.
Шалқан ертегісі
Балалардың ағылшын тіліне деген қызығушылықтарын ояту, ертегіні қоя отырып, олардың сөйлеу тілін дамыту, ағылшын тілінде ертегі айтуға үйретту, сөздік қорларың молайту, қатесіз сөйлеуге дағдыландыру.
Ертегі мазмұнына иллюстрация жасау
Атырау облысы, Исатай ауданы, Жанбай селосы, Х. Наубетов атындағы орта мектептің бейнелеу өнері және сызу пәні мұғалімі Борашева Гүлбаршын Ермекқызы
Пікірлер (1)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.