Жемістер
Жемістер
Білім беру салалары: "Шығармашылық"
Бөлімі: "Сурет"
Мақсаты: Балалардың жемістер туралы білімдерін нығайту. Жемістер суретін сала отырып, түстерді дұрыс таңдай білуге қалыптастыру. Ойлауға, елестетуге, қиялдауға дағдыландыру. Әдемілікке, әсемдікке, әдептілікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын, ұжымдық жұмыс.
Қажетті көрнекті құралдар: түрлі түсті қарындаштар, интеративті тақта.
Қостілділік компонент: жемістер - фрукты, көкөністер - овощи, күз - осень.
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі
1. Күндей жадырап,
Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап
Судай мөлдір таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастайық!
- Балалар, бүгін бізде ерекше күн! Бүгін біздің топқа қонақтар келіпті, қане амандасайық.
- Ал, енді бәрімізге нұрын шашып тұрған күнмен амандасайық.
Қайырлы таң, алтын күн!
Қайырлы таң, көк аспан!
Қайырлы таң, жер ана!
Қайырлы таң, балабақша!
Қайырлы таң, достарым!
Ұйымдастырушылық ізденіс
2. Ғажайып сәт: (Әуен қойылады)
- Балалар, сендер жемістер бағына саяхатқа барғыларың келе ме? Ендеше, мен сендерді жемістер бағына, табиғат аясына саяхатқа апарғым келіп тұр (слайд көрсетіледі).
- Балалар, қарайықшы жемістер бағындағы табиғат қандай тамаша! Ауасы қандай таза! Бәріміз осы таза ауамен терең демалып алайықшы. Керемет!
- Балалар, мұнда нені көріп
тұрмыз?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілінде неше ай бар?
- Қандай айлар?
- Жарайсыңдар, балалар!
3. Тосын сәт: Жылаған дыбыс
естіледі.
- Балалар, мұнда бір дыбыс
естілетін сияқты мынау кімнің
дыбысы?
- Балалар, жүріңдер қарайық,
мына
жылаған дыбыс қардың астынан
шығатын сияқты.
- Қанекей, балалар, көмектесіп
қарды ашайық.
Қардың, жапырақтың астынан
жылап жатқан «Күз
ханшайымы» шығады.
- Мен «Күз ханшайымымын».
Балалар қыс мезгілі де таяп
қалды, мен қардың астында
қалдым. Менің
сендермен қоштасқым келмейді.
- Күз ханшайымы сен мұңайма.
- Балалар, күз ханшайымының
көңіл - күйін көтеру үшін күз
туралы тақпақ айтып берейікші.
- Рахмет, балалар. (көңілсіз
болып күз ханшайымы)
- Күз ханшайымы, сен мұңайып
тұрсын ғой бұл табиғаттың заңы қыс келіп, одан кейін көктем
келеді, содан жаз келіп кеткен
соң қайтадан ортамызға
оралып келесің.
- Балалар, сонда да менің
қоштасқым келмей тұр. Мына
әсем табиғатты сары түске
боялған жапырақтарымды,
жеміс - жидек, көкөністерімді
қимаймын.
Таңданып: - Ой, мына жемістердің суреті қандай тамаша, керемет,
бейнеленген! Маған қатты ұнап қалды.
- Балалар, күз ханшайымының көңілін қалай көтереміз?
- Мен таптым балалар, күз ханшайымының көңіл – күйін көтеріп ренжітпей шығарып салуды. Күз ханшайымына мына жемістер бейнеленген сурет өте қатты ұнап қалды.
Бүгін бізде сурет сабағы ғой.
Сурет сабағын пайдаланайықшы.
- Сурет сабағында біз барлығымыз мына суреттегі себетке жеміс – жидектерді бейнелеп, орналастырамыз.
- Дұрыс айтасыңдар, балалар.
Тамаша!
- Мынау не, балалар?
- Жемістер қай мезгілде піседі?
- Балалар, бүгінгі сурет
сабағымызда
«жемістер» суретін бейнелейміз.
Музыка қойылады.
4. Сергіту сәті:
Биік болып өсеміз,
Жапырақтай жайқалып.
Шетімізден шеберміз,
Әсем сурет саламыз,
Біз тынығып аламыз.
Атырау қаласы,
МКҚК №29 "Нұрсая" бөбекжай балабақшасының әдіскері
Байбулатова Гулбаршын Жолдыгалиевна
Толық нұсқасын жүктеу
Білім беру салалары: "Шығармашылық"
Бөлімі: "Сурет"
Мақсаты: Балалардың жемістер туралы білімдерін нығайту. Жемістер суретін сала отырып, түстерді дұрыс таңдай білуге қалыптастыру. Ойлауға, елестетуге, қиялдауға дағдыландыру. Әдемілікке, әсемдікке, әдептілікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын, ұжымдық жұмыс.
Қажетті көрнекті құралдар: түрлі түсті қарындаштар, интеративті тақта.
Қостілділік компонент: жемістер - фрукты, көкөністер - овощи, күз - осень.
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі
1. Күндей жадырап,
Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап
Судай мөлдір таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастайық!
- Балалар, бүгін бізде ерекше күн! Бүгін біздің топқа қонақтар келіпті, қане амандасайық.
- Ал, енді бәрімізге нұрын шашып тұрған күнмен амандасайық.
Қайырлы таң, алтын күн!
Қайырлы таң, көк аспан!
Қайырлы таң, жер ана!
Қайырлы таң, балабақша!
Қайырлы таң, достарым!
Ұйымдастырушылық ізденіс
2. Ғажайып сәт: (Әуен қойылады)
- Балалар, сендер жемістер бағына саяхатқа барғыларың келе ме? Ендеше, мен сендерді жемістер бағына, табиғат аясына саяхатқа апарғым келіп тұр (слайд көрсетіледі).
- Балалар, қарайықшы жемістер бағындағы табиғат қандай тамаша! Ауасы қандай таза! Бәріміз осы таза ауамен терең демалып алайықшы. Керемет!
- Балалар, мұнда нені көріп
тұрмыз?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілінде неше ай бар?
- Қандай айлар?
- Жарайсыңдар, балалар!
3. Тосын сәт: Жылаған дыбыс
естіледі.
- Балалар, мұнда бір дыбыс
естілетін сияқты мынау кімнің
дыбысы?
- Балалар, жүріңдер қарайық,
мына
жылаған дыбыс қардың астынан
шығатын сияқты.
- Қанекей, балалар, көмектесіп
қарды ашайық.
Қардың, жапырақтың астынан
жылап жатқан «Күз
ханшайымы» шығады.
- Мен «Күз ханшайымымын».
Балалар қыс мезгілі де таяп
қалды, мен қардың астында
қалдым. Менің
сендермен қоштасқым келмейді.
- Күз ханшайымы сен мұңайма.
- Балалар, күз ханшайымының
көңіл - күйін көтеру үшін күз
туралы тақпақ айтып берейікші.
- Рахмет, балалар. (көңілсіз
болып күз ханшайымы)
- Күз ханшайымы, сен мұңайып
тұрсын ғой бұл табиғаттың заңы қыс келіп, одан кейін көктем
келеді, содан жаз келіп кеткен
соң қайтадан ортамызға
оралып келесің.
- Балалар, сонда да менің
қоштасқым келмей тұр. Мына
әсем табиғатты сары түске
боялған жапырақтарымды,
жеміс - жидек, көкөністерімді
қимаймын.
Таңданып: - Ой, мына жемістердің суреті қандай тамаша, керемет,
бейнеленген! Маған қатты ұнап қалды.
- Балалар, күз ханшайымының көңілін қалай көтереміз?
- Мен таптым балалар, күз ханшайымының көңіл – күйін көтеріп ренжітпей шығарып салуды. Күз ханшайымына мына жемістер бейнеленген сурет өте қатты ұнап қалды.
Бүгін бізде сурет сабағы ғой.
Сурет сабағын пайдаланайықшы.
- Сурет сабағында біз барлығымыз мына суреттегі себетке жеміс – жидектерді бейнелеп, орналастырамыз.
- Дұрыс айтасыңдар, балалар.
Тамаша!
- Мынау не, балалар?
- Жемістер қай мезгілде піседі?
- Балалар, бүгінгі сурет
сабағымызда
«жемістер» суретін бейнелейміз.
Музыка қойылады.
4. Сергіту сәті:
Биік болып өсеміз,
Жапырақтай жайқалып.
Шетімізден шеберміз,
Әсем сурет саламыз,
Біз тынығып аламыз.
Атырау қаласы,
МКҚК №29 "Нұрсая" бөбекжай балабақшасының әдіскері
Байбулатова Гулбаршын Жолдыгалиевна
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Жемістер мен көкөністер
Мақсаты: 1. Білімділік: Балаларға жемістер мен көкөністер жайында білімдерін кеңейту. Қимылды ойындар арқылы сезім мүшесі мен ойлау қабілетін ұштастыра отырып, жемістер мен көкөністерді бір - бірінен ажырата білуге үйрету.
Күз сыйы. Жемістер мен көкөністер.
Күз мезгілі туралы білімдерін бекіту. Күздің берер сыйы туралы баяндау. Күз қызықтары туралы әңгімелеу.
Табиғатқа саяхат
Балаларды қоршаған әлемді сезінуге және тануға деген қызығушылығын арттыру. Жануарлар әлемі туралы дүние танымын кеңейту.
Fruits and vegetables, Жемістер мен көкөністер
Балалар бүгінгі біздің оқу іс – әрекетіміз жемістер мен көкөністер туралы болады. Сонымен қатар «What is this? Мынау не?», «What colour is it? Түсі қандай?» сұрақтарына жауап бере білуді үйренеміз.
Жемістер мен көкөністер
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №42 бастауыш мектебінің шағын орталық тәрбиешісі Ержанова Лайла Иманбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.